Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

mormor:Tror inte din sambo är så smärttålig heller med tanke på att många killar blir vääääldigt sjuka när dom är dåliga oavsett hur mycket eller ej!
    Håller mer Annione,fråga honom om han vill prova att skita ut en vattenmelon!haha....

• Jordgubben06

Stumpan: Kanske dumt att svimma underförlossningen då missar du allt tja kanske en liten stund i så fall men att man är vaken igen när bebisen är ute!!

• Jordgubben06

Annione:
    Det finns inte många kloka män som vågar lyncha en höggravid kvinna inte om dom inte vill bli utskällda och sedan ta hand om en gråtande kvinna!

• Jordgubben06

Stumpan: Oj va glad jag är att inte vi bestämde oss för att leta mer hus innan liten kommit känns skönt att bara slappa och göra det man orkar.

• Jordgubben06

Stumpan: Vi letade hus ett tag och hittade ett som var ganska bra men skulle tittat på det en gång till men då tänkte vi om och sa att det var dumt att flytta nu,huset ligger i Olofström jag jobbar där när jag inte som nu är ledig så det är ganska dumt att sambon ska behöva köra varje dag när jag ändå är hemma.

• Jordgubben06

Blekingetösen:jag tycker oxå att du ska åka till IKEA imorgon och hade det varit jag hade ja inte ringt och frågat möjligtvis hade han fått reda på imorgon fm vad mina planer hade varit,jag kan vara väldigt tjurig om det är på det viset.
    Kan säga att din kille är präktigt dum både mot dig och sig själv.

• Jordgubben06

Blekingetösen: Fattar inte att han vill och vågar jävlas med en gravid kvinna och din svärmor sen hon borde veta bättre än att göra dig upprörd!!

• Jordgubben06

Godmorgon alla!

Har nu gjort min ammningskudde/sittkudde.Gjorde en rak cylinder som du sa annione att du gjort och såg på en sida att man på fodralet stt dit band att kunna knyta ihop den raka cylindern till en typ hästskoform!
    ska lägga in den i galleriet när fodralet är klart!

• Jordgubben06

Vera: Jag har nog ett recept någonstans ska försöka leta upp det sen i em om du kan vänta tills dess!

• Jordgubben06

Vi ska åka och bada senaer i kväll det är skönt att ta ett kvällsdopp man blir sval och det känns skönt innan man ska sova!
    Har cyklat ner till stan och ätit glass idag ja och sambon firade i förskott att vi har 2 årsdag imorgon då han jobbar sent.

Om någon har lust äter jag gärna mer glass i veckan!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3