Bebis i Blekinge 3
Föneböna:Jag vet inte men om man uppbringar pension så kan man nog inte få föräldrapenning samtidigt,gå in på försäkringskassans hemsida och skriv en fråga annars vet dom nog om du ringer och frågar.
Föneböna:Jag vet inte men om man uppbringar pension så kan man nog inte få föräldrapenning samtidigt,gå in på försäkringskassans hemsida och skriv en fråga annars vet dom nog om du ringer och frågar.
Jag har varit och besiktigat vår bil i dag och det gick bra så det blir min uppgift i framtiden tyckte sambon!!
Fan,vilket väder om det ändå ska regna kan det åska med så det rensar upp luften lite.
Diskmaskinen pajade i förrgår och i dag var det en som kom och hämtade den för att titta på den om det går att laga annars blir det Luddwes och en ny,ja ja så är livet när man vill ha lyx!!
Stumpan:Jag har inte tvättat upp några utav de bebis kläder jag köpt ännu tänkte vänta lite känns lite konstigt att tvätta så pluttiga kläder!!Vet inte varför?!
mormor: skaffa lite Tigerbalsam och smörj med lindrar säkert lite.
Stumpan:
Ja just det ni skulle flytta snart hoppas du ta det lugnt med flytten.
Hoppas ni får en trevlig midsommar oxå antar att ni åker idag eller imorgon.
Har precis fikat med min svägerska och har hjälpt henne med att skriva ett brav till metall hon ville klaga på dom så då ställer man ju upp,jag fick ju anledning att fika iallafall.
Ska nog vila en stund nu har suttit upp hela dagen så ryggen är trött nu!
Återkommer ikväll då är det ingen fotboll så man kan sitta här lite istället,såg ni fotbollen igår?
Jag gjorde det,spännande tyckte jag och bra att Sverige inte förlorade.
God morgon!
Hoppas vi får ett fint midsommarväder,eller vad tror ni?
Ska köra in till K-na i dag på Lövmarknaden tänkte jag,ska se om dom har några shorts till mig har bara ett par som passar just nu.
Ha en bra dag alla blekingar och även ni andra!
stumpan: Var inne och kollade den berömda hundoverallen va söt den var.
Stumpan:
Jaså det är en sådan som bor i din mage,en ny icke utdöende sort hoppas jag ha,ha!!
Mormor: Va skönt för dig att det är lite bättre med din rygg,jag har börjat känna av min nu så vi får väl se vad det blir av det.
vikkis: tja det där med pensionärerna vet jag inte hade oxå den teorin att dom handlar på fm men tycker att det alltid är en hel j-la drös av dom på Maxi för det går ju inte undan när dom handlar eller så har dom så bråttom att dom inte visar någon hänsyn alls,svänger o kränger med vagnarna.
Ja ha en riktigt bra midsommar och drick en snaps för mig oxå ni som kan!!