Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Stumpan: jag köpte en babysitt där vet inte hur den är ännu har ju inte provat den men den kostade 189:-
    Sängkläder till både spjälsäng o till vagn,spjälskydd och det var i samma som ett av sängkläderna,enbart lakan antar att det går en del sådana sen,plastadfrotte,filt med Ior,liten bomulls filt,stol som man kan fästa på bordet(tex att ta med sig när man ska bort till vänner o bekanta som inte har barnstol)129:-,bärsele 109:- vet inte om den heller är bra men om du vill kan du kanske fråga någon här + lite kläder när vi var där hade dom inte så mycket neutrala bodies som var kortärmade men lite blev det.
    Har tagit bilder på det mesta som jag tänkt lägga in i mitt galleri gör nog det ikväll.

• Jordgubben06

Mormor:Jag kollade på ronnebys hemsida där finns tider men inte pris men det står att idag har dom öppet mellan 13-19 pga polotävling och att from den 28/6 och framåt så gäller 10-kort/säsongskort och hotellgäster så det går kanske inte att lösa endagars du kan ju testa.

• Jordgubben06

mormor:Tror att dom har ett skötbord med byrå under som heter Diktad tror ja den är brun betsad eller något,om du går in på IKEAs hemsida så kan du kolla där det går även kolla om grejorna finns på just det varuhuset som man hadet tänkt åka till antar att Kalmar oxå finns med på listan över befintliga varuhus numera!

• Jordgubben06

Phuu...!
    Har städat en del nu idag städat och tagit paus och städat och tagit paus,det är egentligen för varmt att städa men det kommer gäster i morgon och jag tänkte köra till Killebom festivalen på fm i morgon så det fick bli idag för jag vet att på kvällarna blir det inte mycket gjort.
    Ska köra till veterinären med katten igen antar att dom ska ta bort dräneringsröret dom satte in i kinden på honom.
    Hade oxå velat köra och bada men det känns som det är för lite tid nu ska vara i Lyckeby kl 15 med katten så det blir inte mycket badande bättre att ställa sig i duschen en stund och sen vila.

Stumpan: va bra att ni haft trevligt i Sthlm.

Annione:Kollade den sidan som du sa att ni köpt frigolitfyllning från men antar att man måste ringa dit för priser o frakt?

• Jordgubben06

Ja det har verkligen varit varmt idag!!
    Fy va vi klagar hmmm!
    Det gick bra hos veterinären iallafall han blev av med både dräneringsrör och kragen så han är lycklig nu det är bara det med att få gå ut som hägrar för honom.

Ska nog köra till Sölvesborg i morgon för att gå på marknad med en kompis!

Annione:Är avis att du sett henne,antar att det är den från föräldrargruppen vi pratar om.Skönt att allt är bra!

• Jordgubben06

vikkis:Du har det bra som bara kan kasta dig ut i böljan den blå,
    är lite knasigt när man ska iväg på dan då känns det bara jobbigt om man ska iväg och bada innan när man har tid att passa.
    Det låter skönt med en sådan madrass som du skaffat.

• Jordgubben06

Annione:Ja när män är förkylda då finns det inget som klår dom i att vara dåliga och ha ont!haha...

• Jordgubben06

Mormor:
    Jisses vicken kula du fått inte dåligt!!
    Ja imorgon blir det nog till att bada någonstans få se om det blir Ekenäs eller!
    Ska sova lite nu om det går!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3