Bebis i Blekinge 3
Eva: under rubrik Förälder finns en underrubrik som heter Bärsele/bärsjal gå in där och skriv en fråga så får du kanske mera svar.
Eva: under rubrik Förälder finns en underrubrik som heter Bärsele/bärsjal gå in där och skriv en fråga så får du kanske mera svar.
Glad midsommar på er alla!
Ska gå in i duschen nu och snart åka till Kyrkhult där vi ska fira midsommar.
Tjena alla glad midsommarbrudar!!
Vi hade en trevlig kväll om man inte inräknar alla j-la knott som fanns där vi var.
Åkte hem vid 11 tiden det tar ju 45 min att köra från v.blekinge.
Åt mycket god mat och dansade runt midsommarstången.
Självklart man ska se matchen idag kan inte missa den.
Min rygg har oxå börjat säga ifrån lite men inte så farligt ännu hoppas inte det blir värre.
Lönnemåla: Jo,Göteborgs kex har en butik i Ullared,den ligger utanför Ge-kås vid Sko-Boo.
Här är en länk ang.Ge-kås www.familjeliv.se/Forum-2-11/m9112216.html
Om det är någon som vill kolla vad som köpts det senaste.
Vikkis: Hoppas du hittar en dopklänning,såg att det hängde en i skylten i garnaffären här i Ronneby nere på gågatan vet inte vad den kostar.
Fy vilken huvudvärk ja har idag.
Har varit ute på karön i dag det var trevligt.
evaeng:
På Babyprofsen finns det ammningstoppar vet jag kanske inte så billiga men men....
Lycka till med att fotograferas det blir nog bra!!
Har haft migrän i natt undra om det inte ligger lite åska i luften tycker det är dålig luft just nu!!
mormor: Var inne och kollade dina bilder din mage har verkligen blivit stor är kanske som min växer varje dag känns det som iallafall.
Ska snart ner till BM för en vanlig koll.
Ska låna med mig en TENS-apparat hem får se vad jag tycker om den som ev.smärtlindring man ska ju öva på en först säger dom för att man ska få bäst hjälp.
Har haft migrän i 2 dagar nu antagligen vädret,annars mår ja bra.
Hoppas ni andra oxå gör det.
mormor:Ta och vila ordentligt i dag du har ju ganska långa pass du jobbar annars.
Godmorrgon alla!
Ingen här idag,kanske alla jobbar...inte jag ja ja det kommer väl någon senare!
Ha det bra.
Ja var hos Bm igår och gjorde oxå ett hb test har haft lite omt i huvudet lite då och då inte som innan med migrän,testet var bra 125 låg det på.
Så jag får väl dricka lite mera än jag gör.
Klurar på att sy en Barbapappasittkudde/figur vi får se om det blir någon,har iallafall tänkt att sy en ammningskudde.
Tate: Jag var inne på en sida länk: www.familjeliv.se/Forum-2-11/m10436134.html där finns en beskrivning av hur man kan sy en kudde och tror att jag ska beställa kulfyllning på ett ställe som heter www.stoffochstil.se,verkar inte så svårt ska bara ta mig upp på vinden har lakansväv där som jag tänkte sy inner kudden av.
Lycka till med IKEA i helgen om du orkar dit.