Inlägg från: Tate |Visa alla inlägg
  • Tate

Bebis i Blekinge 3

Kan någons bebbe sedan ringa min och förklara att det är mycket lättare att ta sig ut med huvudet först?

Ah, varför vänder hon sig inte? När vände sig era?

• Tate

Blekingetösen. Jag tänker inte gissa, då anmäler någon bara mitt inlägg...

• Tate

MormorVädervax -jodå, min bebbe la sig så fint tillrätta i vecka 29 sisådär. Sen kom hon på att andra hållet vore kanske skojigare, så i vecka 32 la hon sig med rumpan neråt istället. Och vägrar röra sig en millimeyter. Eller nåja, hon sprakar gärna på blåsan och stångar mina revben...

Vill inte göra vare sig vändningsförsök eller kejsarsnitt!

• Tate

Lycka till Vera! Fast nu är dte väl för sent för dig att läsa dte kan jag tänka...

• Tate

Å, jag vill också fika!

Det kommer näst högst på min lista, näst efter att bebben ska vända sig rätt. Vänta, fika kanske kommer på tredje plats, en miljonvinst slår nog snäppet högre ändå. Och då skulle ju jag ha råd att bjuda på fika...

• Tate

Men lönnemåla, ska du ändå ha femton vilda barn där så kommer du knappt märka av om femton vilda f-are skulle bestämma sig för att hälsa på också...

• Tate

Men lönnemåla, ska du ändå ha femton vilda barn där så kommer du knappt märka av om femton vilda fl-are skulle bestämma sig för att hälsa på också...

• Tate

För säkerhets skull skickade jag alltså även ett rättstavat inlägg...

• Tate

Jag tror min bebis gillar mig. Jag brukar känna efter hur hon ligger, och ibland så blir jag så glad för att jag inte känner något huvud under revbenet. Men så fort jag lägger handen där så kommer hon dit med huvudet och buffar på mig. Hm, kan det vara en katt månntro? Eller en liten vovve?

• Tate

lönnemåla - hm, det låter som en fika som skule vara oerhört positiv för min inskrivningsvikt på förlossningen...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3