Bebis i Blekinge 3
Ohlsson - babysim finns på Ronneby brunn. Eller fanns i alla fall. Ring och hör med dem.
Ohlsson - babysim finns på Ronneby brunn. Eller fanns i alla fall. Ring och hör med dem.
Vilken parkering menar ni egentligen? Jag är inte särskilt hema i Brunnsparken. Bäckahästar oc caféer känner jag inte till
Tja, en stor vit häst ska man väl kunna hitta. Hm, har dock inget minne av att jag sett någon där....Har ju varit på hotellet men hästen kanske bor en bit ifrån då? Nåja, om inte annat så kan man väl knappast undvika att se en gigantisk grupp med gravida kvinnor/mammor med bebisar och ett antal barn som springer runt.
Ska man ta med egen dricka nu när platsen är flyttad? Det blir kanske lättast kan jag tänka mig. Och picknickfiltar?
Jag drömde om träffen inatt. Tyvärr var den inte i brunnsparken, utan flyttad till Lyckeby vårdcentral. Och jag var den enda som hade med mig fika. Skäms på er!
Å andra sidan innehöll mina vaniljdrömmar varken hjorthornssalt eller mjöl, men däremot salt. Och så var de brända.
Jag kör från Lyckeby till Brunnsparken, om någon vill som inte bor altför långt ifrån vill samåka så är det bara att hojta. Ett plus om du hittar
Grattis till bebisen evaeng! Åh jag längtar till september nu....
Stumpan - nä, om tre månader sitter man kanske här med en liten bebis Känns både som om det är väldigt snart, fast så overkligt långt borta. Förra graviditeten fokuserade jag väldigt mycket på att jag skulle få en bebis, nu har jag mest tänkt "måste göra klart allt innan nästa kommer".
Anione - sist packade jag väskan i vecka 32 eftersom jag gillar att var ute i god tid. En vecka senare gick vattnet, men jag ville minsann inte ta med väskan för jag skulle ju inte föda barn...
Fast vi har ju bara ett par minuters väg till sjukhuset, så det är ju ingen fara om man glömmer något. Däremot blir jag besatt av saker här hemma, allt måste vara i ordning för sedan kommer ingen orka göra något. Dagen innan sonen föddes fick jag ett utbrott och grät hysteriskt för att utemöblerna inte var inplockade
annione - japp, det var min bebis som fick tokiga idéer efter besöket på förlossningen och bb. Knäppskalle, så fina är ju inte lokalerna att man måste rusa ut för att tita på dem
Fast de är väl roligare att glo på än fotboll. Jag var ute och klippte till gräsmattan med trimmern men hörde makens vilda skrik ut. Jag förstår faktiskt inte varför man måste skrika när man tittar på sport. Jag menar, jag gillar teveprogrammet csi, men inte gallskriker jag "nej" varje gång de snittar upp ett lik eller "kom igen då" när de letar spår efter mördaren...
solen82 - Grattis till Wictor!
Idag har det varit premiär för barnpoolen! Bra för 20-månaders och gravida kvinnor, speciellt om man ställer dem så att de har utsikt över pappan som krattar gräs... Nu sover sonen så jag ska iväg och handla lite nya delar till grästrimmern medan sonens far passar på att lata sig... Och ikväll blir dte grillning förstås!
Oh, jag har fått riktig sommarlovskänsla i helgen! Det gäller att passa på att njuta innan man når flodhäststadiet och tvingas gräva ner sig i lera för att hålla sig sval
Hur mår ni höggravida i värmen?