Bebis i Blekinge 3
Mormor: 22/7 är bf, så det är ju nära. Men jag tror att jag får gå över även om jag intensivt håller tummarna(och ber alla andra göra det oxå) för att jag ska slippa!
Mormor: 22/7 är bf, så det är ju nära. Men jag tror att jag får gå över även om jag intensivt håller tummarna(och ber alla andra göra det oxå) för att jag ska slippa!
Hej å hå! Inga känningar här inte. Däremot en grym halsbränna. Kanske vill den komma ut den vägen???
Det lutar helt klart åt att jag kan käka glass på torget imorgon. Om det inte händer grejer i kväll/natt men det verkar otroligt. Jag fick bebbens mormor att hålla med om att den nog kunde komma ut nu. Så vi får väl se om mormor har nån pondus
Nix ingen bebbe inatt, så vi ses vid 12!
Stumpan: Jo men så är det ju inte bf-datum riktigt än, men det tycker jag ju att bebben kunde strunta i
Blekingetösen: Fast vi läste det först idag så ditt lockande kanske hjälper Hoppas du hittar nån mumsig gris!
Eller hur jordgubben det trevliga sällskapet var den största förlusten för de som inte var med
Inga känningar alls ännu. Men bebben var iallafall fixerad idag.
mampa: Tack för tipsen om pusta och krysta! Du kände värdet av att krysta rätt va?
mampa: Vilken man!
Hej på er! Min bebbe har ej signalerat ankomst idag heller och nu går jag och lägger mig! Natti natt på er!
stumpan: Ja fast på sjukhuset är det rätt svalt. Jag vill ju ha ut den för att slippa ha ont, annars har jag inga problem med att vänta!