Bebis i Blekinge 3
Annione: Ja,ja det är ju flera dagar tills du ska ha eller...kanske bara 2-2½ tills dess du ska se att på söndag så har du din bebbe hos dig!!
Håller tummarna!!
Annione: Ja,ja det är ju flera dagar tills du ska ha eller...kanske bara 2-2½ tills dess du ska se att på söndag så har du din bebbe hos dig!!
Håller tummarna!!
Har varit på Östersjö nu ikväll en runda kollar karnevalen och ätit langos det var gott
Känner mig lite trött så jag ska nog gå och lägga mig snart!
Väntar på regnet i dag trycket i luften är ju enormt skulle inte förvåna mig om jag får migrän nu oxå!!
Ska i väg och grilla hos kompisar i Olofström i kväll men det blir under tak så det är ok.
Det blir inte många knop gjorda idag ska ni veta!
Annione: Ska jag locka på bebben genom att ropa "BUUUU" kanske det går kanske skrämma ut den!!
Min vagn har nog kommit idag fick ett mail om att den antagligen finns i Ronneby så vi får se när posten kommer!
stumpan:
Förstår dig om att inte ha sambon hemma tycker det är tråkigt bara han är iväg på dagarna,men nu i dag gör han sin sista dag innan semestern skönt!
Jag har beställt en Knorr från Tyskland i färgen "Seal" Kakigrön o kakibeige.
Har fått vänta på den för det hade blivit något strul hos lev. så jag skulle få ett regnskydd gratis tur att jag inte köpt ett sådan.
Ska vi bestämma att vi dansar regn dansen allihopa så kanske det kan komma lite regn så trycket släpper!
Heja heja Annione!!
Nuuuuuuu kommmer liiiiiiiten ut!!!
Ja man försöker ju hjälpa en kompis eller vad säger du!!!
Hej alla!
Fy f-n va trött jag är idag oxå vet inte om det är värmen har börjat få lite känningar av mina fogar antar jag att det är för det känns som om någon liten rackare håller på att nypa mig i bäckenet väääldigt mycket.
Har kännt mig helt koma nu i 2 dagar lite väl jobbigt kan inte göra något för det så här sitter vi i varsin stuga ja o Annione och kanske fler av er!!
Annione: Inte gick det skrämma ut bebben heller får fundera ut något annat kanske locka med lite glass o godis barn brukar gilla sådant!
Tror inte att det blir något IKEA just nu för mig heller tror inte dom vill ha ett gäng höggravida kvinnor där som fördärvar deras möbler(man vet ju inte om vattnet tänker gå precis när man provar en välstoppad fåtölj)
Har varit i Ekenäs för en stund sedan och badat 23 grader i vattnet skönt!
Ska lägga mig i sovrummet med AC på och läsa lite nu har huvudvärk inte så skönt!
Stumpan: Är inte avundsjuk på dig i denna värmen!Lider faktiskt med dig.
Annione:Hoppas det stämmer med datumet då ska hålla tummarna,har ju inget annat för mig i denna värme kan ju skriva med pekfingervalsen som jag brukar göra här på FL.
Mitt första datum var ju 29/7 men det blir det kanske inte bäst att inrikta sig på den 3/8.
Hoppas det regnar mer i natt så man kan vara lite normal imorgon.
Gärna lite åka oxå.