Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Mira: I ekenäs var det varmt i vattnet idag känndes så iallafall.
    Skönt att man orkar åka och bada än så länge ska försöka med det så länge jag kan man vet ju aldrig när det roliga är slut för denna säsongen och något annat roligt börjar.

• Jordgubben06

Vikkis: Var inne och kollade underverket vilken söt flicka du har,din pojk är oxå söt men bebisar är charmigare på något sätt!
    Ja får väl vänta in Annione annars kanske hon blir arg på mig
    eller vad tror ni!

• Jordgubben06

Har oxå badat i dag och i går,frågade BM när ja var där igår om det var ok att bada och hon sa att det var inte farligt!

• Jordgubben06

Ja hörde om Koleran på lokalnyheterna och dom sa att normalt blir man inte sjuk av att vara i vattnet.
    Klart att man ska vara försiktig!
    Han som insjuknat var 80 år och hade sår som koleran gått i!

• Jordgubben06

Ska gå och lägga mig i sovrummet bredvid AC:n nu och läsa en stund innan sovdax.
    Ha det bra och sov gott alla utom Annione du kan få lov att åka till K-na i natt!

• Jordgubben06

Vera:Ja det är skönt när man får ett kvälls eller som vi fick ett morgon ryck med att ta och städa av lite här inne,känner sig lite nyttig då iallafall inte så lätt med mage och värmen!

Annione:Inget hjälper vad man än säger så "vill inte" bebis komma ut!Hm...

• Jordgubben06

mormor:Jobbigt att du är så trött känner det oxå emellanåt men försöker ta det lugnt och bara göra lugna saker.

• Jordgubben06

ClineE: Ja om bebisen väger så mycket innan Bf så blir den stor,dom säger ju att sista veckorna går ju bebisen upp ca 28g per dag!Det blir en hel del när det går en vecka eller två!

• Jordgubben06

Godmorron alla!
    Hoppas ni mår bra även idag!
    Har precis slagit upp mina korpgluggar.
    Tråkigt väder idag men det är ju svalt ialllafall,man är aldrig nöjd!!
    Ska göra lite frukost nu och sen väcka sambon.
    Ha det bra vi hörs senare!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3