Inlägg från: vera79 |Visa alla inlägg
  • vera79

Bebis i Blekinge 3

Vi köpte det messt för att skydda bebben från katterna...Får se hur det går, ene kisen är VÄLDIGT nyfiken på nätet just nu!

• vera79

OJ, är klockan sååååå mycket! Ehh... precis uppstigen Mannen ligger dock fortfarande och sussar, jag får skramla lite med frukosten och se om han vaknar

• vera79

Någon som har ett gott recept på morotskaka?

• vera79

Jättesnällt. Ska ner och handla lite först

• vera79

Jag har 2 saker inbokade på tisdag: besök hos bm och veterinärbesök kl 13:30. Hänger gärna med på glass om jag är hemma om det går att klämma in före efter eller kanske emellan...

• vera79

Annione: Jag ska till bm kl 11.00 på tis

• vera79

Idag har vi varit vid Mållsjön och grillat, badat och pratat bebis med ett helt gäng! Jisses vad barn där var, allt från 6 veckor till 8år. Min kusin hade samlat sina bekanta, vi var nog de enda som inte har barn änsålänge, fast på god väg...16 dgr kvar!!!!!!!!!

• vera79

Jag ska till vet i Afvelsgärde i K-na, måste hem och hämta Midas först (såklart)för han har nog inte lust att följa med till bm och sitta i buren ett bra tag medan matte äter glass. Så jag borde hinna med en glassfika en liiiiten stund iaf om vi träffas vid 12.

• vera79

Annione: Jag har oxå svårt att sova, fast det beror på halsbrännan och luften som fastnar hela tiden så jag måste sätta mig upp. Hjälper inte med tabletter Gick och la mig 22 igår, hade fortfarande inte somnat 5 timmar senare
    Igår sov jag iaf länge när jag väl somnat, vaknade ju framåt 11:30...gött!

• vera79

Jordgubben, tack för receptet! Ska provas idag

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3