Inlägg från: vera79 |Visa alla inlägg
  • vera79

Bebis i Blekinge 3

Annione:Vet du om man får plats med dv-kamera där?

• vera79

Ikväll har vi varit på Dragsö. Köpte med mat från Max och njöt av på stranden, innan det var dags för ett dopp. Jag har badat där innan, men idag hände nåt skumt När vattnet nådde till midjan trampade jag plötsligt ner i ett gyttjehål så vattnet nådde till halsen!! Blev så chockad att jag inte tänkte på hur kallt det blir, ni vet när man gått så vattnet når naveln sen ska man doppa resten... Den fasen brukar gå långsamt för mig iaf Måste sett roligt ut...

• vera79

Jag fick ett energi-ryck ikväll, efter vi ätit middag på altanen. Bäst att passa på när temperaturen sjunkit lite på kvällen. Klippte gräset(det lilla som växt och fortfarande var grönt), fortsatte med att rensa rabatterna, drog fram häcksaxen och satte igång med att röja. Maken fick såklart hjälpa till: jag lassade och körde undan det han klippt väck. Det måste ju vara fint till bebbens hemkomst i nästa vecka Så nu är vi precis inkomna, nöjda med att överhuvtaget fått något gjort från "att göra-listan", men framförallt skönt att se resultatet. Aldrig fel med en snygg häck, eller vad säger ni

• vera79

ETT TIPS: kliar det mystiskt innanför kläderna, undersök genast vad det är! Hälsningar från Vera, som just slängt bort en äcklig tvestjärt som kröp innanför linnet!!!!!!!!!!! Förra gången var det en gräshoppa(!)innanför kjolen

• vera79

Och jag som är så äcklad av småkryp...uurrrk!

• vera79

Nu har jag fyndat på halva rean på Lindex/R-by. 7 plagg för 171kr, inte så dumt Köpte "pojkkläder", men skulle det mot förmodan vara en tös så funkar det ju med tex blåa byxor och en röd tröja till. Får se om jag orkar lägga ut foton senare ikväll.

• vera79

Inte imorgon, inte nästa dag men NÄSTA IGEN! Börjar pirra i magen nu *längtar*

• vera79

Med stor sannolikhet gör vi ju det Om din plutt nu inte skulle få väldigt brått ut idag eller imorgon, och du har väldigt bråttom hem.

• vera79

Annione: kanske er bebis faller för "kompistryck"? Du får berätta att min bebis kommer på tisdag, om h*n vill hänga på!

• vera79

evaeng: söt liten Jonathan

3 bebisar på G i dagarna, vad jag vet: Annione, Jordgubben och så lilla jag! Skulle vara roligt om alla 3 hamnar på BB samtidigt, vi tjejer gick i samma föräldrargrupp o har haft ett par trevliga glass-träffar tillsammans med våra goa magar

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3