Inlägg från: vera79 |Visa alla inlägg
  • vera79

Bebis i Blekinge 3

Nu har jag varit på sista besöket hos bm. Har laddat bb-väskan med EMLA-salva(4tuber!), tycker det är dumt att de inte har det på förlossningen. Ska ner och handla blöjpaket ikväll och fylla frysen med färdigmat till vi kommer hem fr BB. Känner mig grymt sugen på isglass, dåligt utbud i min frys just nu på den punkten.

• vera79

Stumpan: Gjorde du? Det var väl inte ni som satt i väntrummet när jag kom? Annars såg inte jag någon iaf, du kanske såg mig när jag gick ut? Jag gick väl mina egna tankar, lycklig över att bm-besöken var avklarade Har du oxå Marie som bm?

Jonah: Den 1/8 blir det (jag hoppas bebben inte vill ut innan)

• vera79

Stumpan: syrran badade med hunden i Blanksjön, den som ligger efter Galtsjön. Inte provat där?

• vera79

Någon som ska in på Östersjöfestivalen?

• vera79

Mormor: Det blir nog en sväng till festivalen efter lunch! Ska köra ner till syrran nu, de bor precis utanför Karlshamn så jag ska gå med hennes familj.

Nästa vecka har min man semester Har en vecka "ledigt" innan bebben kommer. Sen ska han vara hemma i 5 veckor till, kombinerat pappaledig och semesterdagar. Därefter är det tänkt att han ska vara föräldraledig varje onsdag.

• vera79

Idag har jag varit i K-na och gått i massa affärer...själv. Tvingade mig att köpa en amningsbehå på Kappahl efter ha kollat runt och provat på flera ställen. Tycker alla är fula, tantiga och obekväma, vill inte ha...men man måste ju

• vera79

Cocacarro: Jo, iaf på Kappahl hade de halva reapriset endel men inte all rean. Ställningen med bebiskläder var det inte halva reapriset.

• vera79

HM hade upp till 70% tror jag, men inte bebiskläder.

• vera79

Idag håller vi alla tummarna för ANNIONE, och hoppas att hennes bebis kommer idag på BF!

• vera79

Annione: Vet hurdan klocka du menar! De gar haft sådana på Village, finns i Kristianstad, Växjö...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3