Inlägg från: vera79 |Visa alla inlägg
  • vera79

Bebis i Blekinge 3

Ska kolla med några jag känner var de har köpt sin. Village finns i Kalmar oxå.

• vera79

Mira: Vi är precis hemkomna från Ekenäs. Det var algfritt!

• vera79

I början av grav mådde jag illa och kräktes dagligen i princip, in i halva graviditeten. Sen dess har jag sluppit illamående och kräkningar...tills alldeles nyss. Helt plötsligt flög det på mig när jag låg och läste, hann bara resa mig upp sen...ja. Blir lite skraj, det kan väl inte vara så att förlossning startar så här så bebben vill ut??!!!

• vera79

Eller kan det vara havandeskapsförgiftning?

• vera79

Va bra att vagnen hann komma innan bebisen! Ska titta på bilderna

• vera79

Nu står jag inte ut längre Det får bli en sväng till Ekenäs för ett svalkande havsbad!

• vera79

Marknad i Tingsryd oxå, med en jäkla massa stånd längs med gatorna. Visste inte att det rymdes så mycket marknad i lilla Tingsryd Köpte iaf en hel del, till skillnad från Tosia och Östersjö där jag i princip bara handlade lite gottis. "Fynden" blev: 2 st kjolar, en Hot & smoky bbq-sås (jättegod, provsmakade), 1 par 3/4delsbyxor, panelgardiner (som om jag inte redan hade nog..), och 1 solskydd till framrutan på bilen. Plus en citronlakritsrem till maken

• vera79

Hårgummiband oxå, som jag kan köpa hur mycket som helst men aldrig hittar när de behövs

• vera79

Om exakt en vecka blir jag mamma Tjohoo!

• vera79

Jag kommer nog sakna magen lite faktiskt, har mest tyckt det varit mysigt

Någon som vet om det finns låsbara skåp inne på BB, eller hur gör man med värdesaker?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3