Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

I Ronneby är det mulet men rätt varmt.
    Om det blir regn kan man iallafall sitta under tak i Brunnshallarna så det är nog inte panik. Såvida det inte blåser som fasen så regnet blåser in under taket.
    Ses om ett par timmar! Jag kommer på cykel så vill ni köra på cykelvägen så kan jag guida

• Annione

Eio: Det är en stor brun skylt efter E22:an där det står Brunnsparken så sikta in dig på den! Japp över ån!

• Annione

Jo det kan vara bra med karavankörning!
    Jag vågar inte riktigt ge detaljerade vägbeskrivningar i Ronneby eftersom jag oftast cyklar. Det kan bli väldigt fel
    Ses sen!

• Annione

Hej på er! Trevligt i lördags. Bebben blev tokig efter det och levde rövare i magen hela em, natten och gårdagen. Något lugnare idag.
    Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar! Ser fram mot ledigheten! Kanske slipper ha elefantfötter varje em då...
    Ska till Bm imorgon, får se om bebbeluren har fixerat sig. Den var ruckbar för 5 v sen.
    Ha det bra!/A

• Annione

Jordgubben: Halsbränna ja... Har jag haft länge, den har blivit något bättre den senaste veckan. Gaviscon funkar rätt bra.
    Jo den gillar nog fikaträffar, men framförallt ljudet av andra bebbar. Idag träffade vi en lite tredagarskille och då blev det full rulle en stund inne i magen.

Jag har börjat packa lite i BB-väskan nu... Funderar på musik, men undrar om jag kommer att lyssna på det... Men det är väl lika bra att slänga ner i väskan "om utifall att".

• Annione

Jordgubben: Jag har gjort en lista på vad jag tänker packa, men sen ska det bli packat oxå... Har sagt till gubben att det viktigaste är MVC-mappen och min plånbok ifall vi skulle få bråttom.
    Ska nog slänga ner lite kexchoklad till honom.

• Annione

Tate: Jag har stoppat ner amningskupor och amningstopp sen har jag inte kommit så mycket längre Rätt grejer med andra ord.
    Kameran vill jag inte packa ännu, den används till annat, men man får fasen inte glömma den.

• Annione

Tate: Bebbeluren har ju lovat sin pappa att vänta tills efter den 10/7 så att fotbollen är slut. Och sin mamma att hon ska få åtminstone en dags semester innan den ploppar ut. Men vi får väl se. Sover så tokilla nu ändå så en kamera runt halsen kan nog inte försämra så mycket

• Annione

Tate: Du är så klok! Fast jag vill ju gärna föda stående eller halvstående så jag kanske får sova lutad mot ett bord eller dylikt de kommande veckorna... "funderar på bäddning på matbordet..."
    Jo man får ha radion på, så det kanske vore något. Jag är rätt säker på att pappor som får sin bebbe en sån dag aldrig glömmer vilken dag barnet fyller år

Vikkis: Åh så skönt med pool. Midsommar blir lugn med bara jag och gubben. Ev svärmor och gubbens mormor, men troligast själva. Jag ska slappa som bara tusan så att jag orkar med sista jobbveckan nästa vecka!

• Annione

Haha. När vi var på Maxi och vid mjölkdisken väste jag till sambon: Kan inte pensionärerna handla mitt på dagen istället!?!
    Men flera av pensionärerna som jag känner säger att det är ju på em man ser folk man inte brukar se.
    Jag blev påkörd ett par ggr trots att jag hade kryckor. Det kändes hemsk irriterande! Och det var inte bara "olyckor" en dam skulle prompt förbi och tryckte på som bara den. Det är då man biter sig i tungan.
    Ha en skön midsommar allihop!/A

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3