Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

bwo möjligen, men carola lockar inte så mkt. det roliga är att bwo och carola uppträder på samma scen... ska hon ha förbön för alexander bard då.

semester ska bli skönt - ledig i fem veckor nu (en vecka är föräldraledighet). och inget planerat alls än. fast sambon jobbar denna och nästa helg också.

• mira

är så ikea-sugen nu... var alldeles för länge sedan man var där. vill ha nytt porslin - för lite kvar av det gamla... eller iofs tillräckligt men jag är trött på det. vill ha större bil och/eller dragkrok så man kan handla lite stora saker med utan att ruinera sig på frakten.

• mira

bor i ronneby - så lite svårt att hinna. annars hade det väl inte varit en dum idé. hade varit roligare än att fixa färdigt tvätten här.

• mira

äh inte behöver ni förbön... snarare Carola som behöver det så hon blir lite tolerantare.

• mira

nu får du mig att känna mig riktigt tråkig... och ospontan.

• mira

jag och syrran kom på vårt eget ordspråk en gång: "varje dag är en ny möjlighet att åka till ikea"

• mira

haha... visst mer än en sambo som ligger och sover... här med. fast på soffan.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3