Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

Annione: Allt var ju inte halva reapriset än - det kanske kommer mer på halva sen.

Trodde bebisar gillade färgglada saker... köpte alltid riktigt färgglada leksaker och gillar färg på kläder. Svart i sommarsolen blir varmt... men nu ska jag inte vara sån. Svart ser ju slankande ut och jag minns man var rätt rund efter att ha precis fött barn.

• mira

Fick förresten min lilla i Juli för två år sedan, var så här varmt då... använde inte alls mycket kläder precis då, bara blöja i värmen.

• mira

jag väntar på att våra bakpotatisar ska bli klara. fyllning och sallad har sambon redan fixat och hungrig är jag igen.

molnigt blev det men skön temperatur.

• mira

Fast lyssnar man på radioinslaget säger Eitrem att det är samma råd de alltid har sagt i alla tider - dvs bada inte om du har sår. Han sa att ordet kolera är ordentligt laddat och det här kommer få större massmedial uppmärksamhet än vad det egentligen är värt.

• mira

ja och om man har sår och man fick "rodnad kring ett sår och därefter feber". tror nog man reagerar om det börjar se mysko ut. tror nog det är gamla och med svagt immunförsvar som är mest utsatta. fast kommer ju hålla ögonen på min lilla - hon badar massor nu ju... kan ju inte sluta bada både i östersjön och sjön...

• mira

Annione: inte för inte som det kallas väntans tider... håller med jordgubben - hoppas du inte får sova i fred i natt.

• mira

Iofs kommer de ut förr eller senare - men jag skulle stressa ihjäl mig om jag fick gå över två veckor. Känner en som gick 2,5 veckor över... fast det gick bra, men bebisen var 4,7 kg och 53 cm när han kom ut.

Nu är vi nyfikna på lilla dig i Anniones mage! Kom ut nu så mamma slipper vänta mer!

• mira
    om bara bebis kommer ut snart så kan jag bjuda på hembakat så jag får se den lill*.
  • mira

det var väl ingen som sa de bakade just nu? annars är det svalare väder idag - men skönt ändå.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3