Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

Skrev jag verkligen Rödeby, jag menar ju självklart Ronneby!!!! Snacka om att vara förvirrad!!

• eio

tate - Låter som en bra idé, jag ska ändå bort åt Lyckeby hållet innan, måste in på Leksakshuset och köpa en present till Erics kompis som ska ha barnkalas imorgon.
    Vi kanske kan mötas upp på parkeringen där?

Mira - Tack för numret

• eio

mira - Kollade på länken och måste ju tyvärr erkänna att jag nog är totalt lost på Ronneby *skäms lite*......

• eio

Men man svänger av E22 mot Ronneby C va? Och sen ligger det över ån en bit från tågstationen, hmmm.....kanske hittar ändå?

• eio

Tack annione!
    Ska nog hitta då, men hoppas ändå på karavan körning med tate tror jag

• eio

tate och lönnemåla - 12.25 låter kanon. Jag kör en blå saab 9-5 kombi. Nu måste jag nog hoppa in i duschen. Vill ju visa upp mig från min bästa sid

• eio

Tack för idag allihop!!! Kul att få ett ansikte på er.

Sitter här hemma och känner mig allmänt ensammen nu. Helgkvällar är verkligen värst när Nicke är borta. Ingen att prata med och dessutom är det bara skräp på tv.....som vanligt! Hade tänkt titta in till nån av grannarna, men dom verkar lägligt nog vara borta allihop, inte en bil på garageuppfarterna. BLÄÄÄ!!!

eio - tycker lite synd om sig själv
  • eio

Godmorgon!!

Jordgubben - Det lät skönt, en annan är på jobbet!

mormor - Mår rätt bra. Har precis pratat med bm, det är nämligen så att jag upptäckte när jag vägde mig igår att jag gått ner lite i vikt istället för upp. Inte så bra. BM sa till mig att det var jättebra att jag höll koll och att nu måste jag se till att äta fetare och onyttigare mat. Många mellanmål bestående av glass, risifrutti och annat sånt. Så nu kan jag svulla med gott samvete

• eio

jonah - Får se hur det är i efm. är det fortsatt fint så kanske vi oxå kommer dit. Jag slutar ju kl 14.

stumpan - Åh, vad mysigt med bebis kommunikation!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3