Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

Jordgubben: Jo det är synd om dem, männen...

• Annione

stumpan: Jag klipper mig på Salong M. På kungsgatan. Jag tycker att han är toppen!

Eio: det känns rätt ok när man gör ingenting Men ryggen är det värsta

• Annione

Jordgubben: Jo faktiskt bättre. Ingen direkt feber idag. Men nattsömnen är kass, men som sagt är det väl något att vänja sig vid Satt uppe och löste korsord mellan 3-4 inatt efter att ha läst, slumrat och krånglat runt i sängen.
    Men nu kan man ju börja räkna ner, mindre än 10 dgr till bf!

• Annione

Blekingetösen: Jag lånade hem ett av våra visningsex av glidlakan. Så slapp DAT kostnaden för det. De har ju kostat på mig en duschpall!

• Annione

Ett litet boktips: Nobels testamente av Liza Marklund var bra!

• Annione

Blekingetösen: Nä jag kan tänka mig att ni inte använder det så frekvent som vi gör. Dock är det ett av de hjälpmedel vi är snålast med...

• Annione

Tate: In your dreams... Ett litet lakan med ett sidenparti som gör att det är betydligt lättare att vända sig i sängen eller komma ur sängen. Tyvärr inte så upphetsande som man kan tro...

• Annione

Jaha där ser man.... Antar att det är jag näst då...

• Annione

Nattinatt jordgubben, är avis på din sovrumstemp...

• Annione

Mormor: Din sambo kommer troligen ha en helt annan bild av dig efter förlossningen! Med tanke på smärttålighet.
    Bli inte ledsen tjejen. Se dig honom framför dig: Ok? Du ser honom?
    Nu skiter han ut en vattenmelon! fundera på hans smärttålighet i samband med denna bild! Kram!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3