Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

eio: Oh yes! I´m up next! Den får gärna komma lite tidigare för nu har jag snart ingen ork med värken längre. Men det är ju inget jag kan bestämma över

Mormor: Jo jag förstår att ni var trötta och att du tog åt dig av vad sambon sa. Men under graviditeten så är det upp till sambon att tänka till för en gångs skull Den stora konsten för blivande pappor är att kunna knipa igen vid rätt tillfälle!
    Å nu blir jag lynchad av ev män som läser denna tråd...

Hoppas det är bra med er!/A

• Annione

Jordgubben: Hehe... Så sant så sant. Ibland känns det som att första delen av meningen stämmer oxå. Alltså punkt efter män...
    Oj vilka horn jag har idag, måste vara sömnbrist och smärtirritation

• Annione

Blekingetösen: Du kan ju alltid komma hit och locka ut min bebbe

• Annione

Tvärtom: En v till bf!

Amiralen är öppen på söndagar Värsta shoppingmeckat ju!

Blekingetösen: Glass har jag redan försökt med, men vi kan prova det igen Du får göra vad du vill Men tänkte att det var ett bra skäl till att åka hemifrån. -Jo det är en tjej som vill att jag ska locka ut hennes bebbe.

• Annione

Blekingetösen: Hade jag vågat hade jag mycket gärna åkt till IKEA med dig imorgon! Hm lockande tanke iof... När åker vi?

• Annione

Blekingetösen: Ja för tusan! Sambon har precis sagt att han vågar låta mig åka!

• Annione

Vera: Jo jag hade vågat åka. IKEA ska ju sätta fart på bebbar har jag hört

Blekingetösen: Synd med huvudvärken, men tur att mannen visade sin bra sida

• Annione

Lönnemåla: Jo det är ju 6 dgr kvar bara så jag gör nog det. Har grymt ont i ryggen så jag hoppas att den kommer tidigare. Vill iallafall inte gå över...
    Har inga känningar precis. Sammandragningar lite oftare men så kan det ju vara i flera v...

• Annione

Nu ska jag kramas med kudden och lite med sambon oxå för den delen. Sov gott!

• Annione

Blekingetösen: Väldigt bra datum att åka till IKEA. Då vågar iallafall jag inte följa med

Jordgubben: Rak å rak, mer som en uttänjd boomerang. Men bara den funkar!

Mormor: Jag hoppas verkligen att bebben kommer snart. Dessvärre inga känningar som sagt.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3