Bebis i Blekinge 3
eio: Tackar för tumhållandet Hoppas bebben vill komma ut i natt eller så.
eio: Tackar för tumhållandet Hoppas bebben vill komma ut i natt eller så.
Jordgubben: Förstår att du är trött. Jag blir skittrött av att gå ner på torget bara
Imorgon ska vi åka och kolla på lite småplock till sovrummet. Gardiner, nån växt etc. Såvida inte bebben bestämmer sig för att komma, vilket jag hoppas på!!!
Ska duscha och sen gå och lägga mig! Godnatt på er!
Jaha... Bf imorgon och inga känningar. Suck suck. Mamma och pappa skulle ifall de dansade regndansen även slänga in ett par steg av "bebben kom ut" -dansen Funderar på att göra det själv oxå...
Bra med er andra?
Tack Vera! Den hinner nog inte komma på rätt dag men den får gärna börja sin ankomst nu!
Igår lyckades jag ha sönder vår vardagsrumsklocka och jag vet inte vart jag kan hitta en likadan. Så jag frågar alla kloka här Det är bara ett par svarta visare och den heter Karlsson. Vi köpte den i en liten inredningsbutik i Helsingborg men tycker att det borde finnas här i närheten. Hemskt störande iallafall, jag har nog tittat på väggen typ 20 ggr
Haha jordgubben vilken peppare du är!
Jordgubben: Självklart! Men det verkar inte som min bebbe är så lätt att locka ut. Så det är bara att vänta. Du får säkert före mig
Hej på er! Tänkte bara skriva ifall någon undrade att Nej, inga känningar, så ingen bebbe på bf-dagen! Om den inte är riktigt snabb då vill säga!
Hoppas det är bra med er, värmen till trots!
Lönnemåla: Fick pappsen komma?
Ingen bebbe och inga känningar. Den lyssnar inte på "kom ut" -tjatet så jag har sagt att den får väl stanna då. Gravid har jag ju varit så länge så det kan jag ju...
Mormor: Jag har ont som tusan i vä sida av ryggen och ner i höften. Gör ont i stort sett hela tiden dessutom. Bm tror att bebben ligger mot en nerv. Annars mår jag bra, lite trött å så är det ju varmt Blir lite uttråkad av att jag inte kan göra så mycket pga värken. Men det är ju ändå inte jättelänge tills bebben kommer.
Blekingetösen: Ja locka på du Jag följer gärna med till IKEA om jag kan få åka rullstol inne på affären
Å jag glömde. Regn? Vad är det? Har jag inte sett på länge!