• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Scream2

Reductil finns inte längre på den svenska marknaden...så nån läkare i Sverige kan inte skriva ut det på recept.

• poune
    JessicaKiiskinen skrev 2011-11-29 13:23:00 följande:
    Tror det är för det innehåller Sibutramin.
    Redcutil finns att köpa här : medinc.se/  för 900kr/ 30 stk
    jag ville gärna prova den
    finns någon beverkning
  • Paxton
    JessicaKiiskinen skrev 2011-11-29 13:23:00 följande:
    Tror det är för det innehåller Sibutramin.
    Redcutil finns att köpa här : medinc.se/  för 900kr/ 30 stk
    Många säger sig ha reductil men vilka är att lita på? Kollade på sidan och den var lika oseriös som alla andra. Jag skulle då inte slänga iväg 900 spänn på vinst och förlust
  • Ck0410

Kolla på deffkungen :) dom säljer tdp reductil där billigt på 20mg, har flera vänner som köpt där och dom är super nöjda :) köper själv från en kompis för det är lite billigare, men råder er till och kolla in deffkungen!:)

• lillaponnyn

Hur köper ni denna medicin?

Finns ju inte mer på recept?

• elsa012

Jag hade en riktigt bra upplevelse med Reductil 15 mg! Jag tog det regelbundet från meridiareductil.com förra året och förlorade en hel del vikt och inte känner sig hungrig när du tar läkemedlet. Inga sömnproblem eller biverkningar. Jag rekommenderar detta till alla.

• Allevo
    Glugg skrev 2021-08-02 16:19:05 följande:

Själv har jag gått ner 20kg på 3 månader med hjälp av Reductil. Minskad aptit/sug. Pigg och alert. Fungerar kanon! Det går att köpa reductil online härifrån. kopareductilonline.wordpress.com

Lycka till!

Tack! Jag beställde därifrån och fick hem dem. De bästa jag provat hittils faktiskt. Har tidigare beställt under våren och gick ner 20kg på 3 månader. Nya tag nu! Heja Heja
  • Styggis
    Allevo skrev 2021-08-12 23:48:09 följande:

Tack! Jag beställde därifrån och fick hem dem. De bästa jag provat hittils faktiskt. Har tidigare beställt under våren och gick ner 20kg på 3 månader. Nya tag nu! Heja Heja

Tack för tipset! Beställde också därifrån och fick en snabb leverans. De fungerar kanonbra. Känner inget sug eller aptit alls. Väldigt motiverad ????

Har gått ner ca 18kg på 3 månader. Snart e jag i mål. Det enda neg e att jag blir så torr i mun. Behöver dricka mycket vatten :)
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Toppen)
    Allevo skrev 2021-08-12 23:48:09 följande:
    Jag beställde också från kopareductilonline.wordpress.com/
    Bästa Reductilen på marknaden
    Har gått ner -25kg på 3 månader i kombination med pulverdiet vilket har underlättat viktnedgången avsevärt. Varken någon aptit/sug.
  • Abradakabra
    Anonym (Toppen) skrev 2025-08-20 22:46:55 följande:
    Jag beställde också från kopareductilonline.wordpress.com/
    Bästa Reductilen på marknaden
    Har gått ner -25kg på 3 månader i kombination med pulverdiet vilket har underlättat viktnedgången avsevärt. Varken någon aptit/sug.
    Tack för tipset och länken. Fick hem dem idag. De bästa Reductil jag provat som verkligen fungerar 👍
Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)