• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Jangle

GRATTIS Ellihur !!

själv så fick jag ett sug efter godis igår så då köpte jag en Halo och döm om min förvåning då jag kände att det inte var gott kunde lika gärna hoppat över snacka om att tabletterna har börja verka i kroppen

Trevlig Helg på er

• Ellihur

Alyssa...
    Självklart så kommer det att hända om du börjar träna, du ser ju på mig Jag kan knappt fatta det. Men jag kan ha varit svullen tidigare och sen när det börja försvinna så försvann all vätska. Vem vet hur kroppen fungerade.
    Jag hade ju pratat med min läkare om att ev höja dosen till 15mg, men jag tror att jag väntar med det, fast jag känner inte av några symton av R, inte ens avsaknad av hungerkänslan.
    Så vem vet jag kanske har fixat detta själv och att R inte längre funkar.

TRÄNING DAGBOK:
    Jag har simmat i 30min idag, det var trögt!! Men skönast är ju att strecha i vattnet. Sen bastun är ju inte så dum. Jag hade vatten och en mandarin som jag åt efter jag duschat, snacka om att styrkan kom tillbaka. Jag känner mig lite mör i kroppen med två dagars hård träningi följd.
    Det blir nog bara promenader i helgen.

Kram på er i helgen och drick mycket vatten, och byt ut godis mot söta frukter och gott the....

• Ellihur

OJ oj oj, jag glömde ju att tacka er så mycket för era uppmuntrande ord.

Tack så mycket, era ord värmer och jag behöver dom, det är ju mycket tackvare er jag klarar mig så bra....

• Alyssa

Ellihur! Nää så bra som det går för dig så behöver du nog inte höja dosen

det är klart du kan fixa det själv snart!! S som du gett dig in på detta!

• Ellihur

Självklart går jag in till fullo när jag bestämt mig för något. Har inte du det??
    Kolla in mina mått som jag skrivit upp på min pressentation
    Jag har ju fler ställen än dig, att mäta på men summan i cm är 85,5cm runt hela kroppen.
    Hade du (alyssa) fått ökad dos?? eller hade du nyss börjat?
    Har du gjort gröten? Den är god om man gillar katrineplommon. Jag gjorde "storblöta" för några dagar och hade i en burk som jag måttade och värmde upp i delar på morgonen.

Jag kan bara inte fatta -3kg, jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen. Det bästa av allt är att suget efter Snask är helt borta.
    Tänk på att om du slutat med godis, så blir det ju socker avvänjning och man kan få lite "nojjor"" och ont i huvudet, kanske lite nere oxå.

Vilken fin sida du har, är det du på bild? (där "du" är mellan barnen?)

Kram och trevlig helg!!

• Alyssa

Hejsan! Jodå nog ska jag också klara det

Jäklar!! Minus 85cm är ju helt galet!! Shit vad bra jobbat :)
    Jag har lökartid den 7:e ska be min läkare höja för att jag känner ff starktsug efter mat o gott osv. Så jobbigt att motstå då.
    Nä tänkte gå till willy´s imorgon och handla ingrejerna jag behöver. Sen ska jag prova gröten Hoppas det hjälper på mig nu då.

Ja det är jag på bilden mellan mina barn

Kram och ha en bra o nyttig helg!

• danneldl
    Hej
    jag har ätit Reductil tidigare och de har ju fungerat kanon.
    men min fräcka fråga är om nån i detta forum har Reductil över som dom kan sälja till mig????
    efter som de inte går att få tag i nu längre.

tacksam för hjälp och svar
  • fin

Hej!
    Även jag undrar om det är någon som har nån reductil kvar som jag kan få köpa? Snälla, hjälp mig!

• poune

jag ska räffa min läkare imorgon kan jag ska att skriva reducil till mig hur fungerar den kan rekomendera det??

• poune

kan  läkaren skriva den hur går det för dig fungerar finns någon beverkning

• Scream2

Reductil finns inte längre på den svenska marknaden...så nån läkare i Sverige kan inte skriva ut det på recept.

• poune
    JessicaKiiskinen skrev 2011-11-29 13:23:00 följande:
    Tror det är för det innehåller Sibutramin.
    Redcutil finns att köpa här : medinc.se/  för 900kr/ 30 stk
    jag ville gärna prova den
    finns någon beverkning
  • Paxton
    JessicaKiiskinen skrev 2011-11-29 13:23:00 följande:
    Tror det är för det innehåller Sibutramin.
    Redcutil finns att köpa här : medinc.se/  för 900kr/ 30 stk
    Många säger sig ha reductil men vilka är att lita på? Kollade på sidan och den var lika oseriös som alla andra. Jag skulle då inte slänga iväg 900 spänn på vinst och förlust
  • Ck0410

Kolla på deffkungen :) dom säljer tdp reductil där billigt på 20mg, har flera vänner som köpt där och dom är super nöjda :) köper själv från en kompis för det är lite billigare, men råder er till och kolla in deffkungen!:)

• lillaponnyn

Hur köper ni denna medicin?

Finns ju inte mer på recept?

• elsa012

Jag hade en riktigt bra upplevelse med Reductil 15 mg! Jag tog det regelbundet från meridiareductil.com förra året och förlorade en hel del vikt och inte känner sig hungrig när du tar läkemedlet. Inga sömnproblem eller biverkningar. Jag rekommenderar detta till alla.

• Allevo
    Glugg skrev 2021-08-02 16:19:05 följande:

Själv har jag gått ner 20kg på 3 månader med hjälp av Reductil. Minskad aptit/sug. Pigg och alert. Fungerar kanon! Det går att köpa reductil online härifrån. kopareductilonline.wordpress.com

Lycka till!

Tack! Jag beställde därifrån och fick hem dem. De bästa jag provat hittils faktiskt. Har tidigare beställt under våren och gick ner 20kg på 3 månader. Nya tag nu! Heja Heja
  • Styggis
    Allevo skrev 2021-08-12 23:48:09 följande:

Tack! Jag beställde därifrån och fick hem dem. De bästa jag provat hittils faktiskt. Har tidigare beställt under våren och gick ner 20kg på 3 månader. Nya tag nu! Heja Heja

Tack för tipset! Beställde också därifrån och fick en snabb leverans. De fungerar kanonbra. Känner inget sug eller aptit alls. Väldigt motiverad ????

Har gått ner ca 18kg på 3 månader. Snart e jag i mål. Det enda neg e att jag blir så torr i mun. Behöver dricka mycket vatten :)
Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)