jsmfb skrev 2007-05-08 18:42:08 följande:
Danstina, eftersom frågan från TS gällde hur vi och våra respektive resonerar så var det anmärkningsvärt att du inte kom till den punkten förrän folk började fråga. Jag har absolut ingenting emot starka åsikter men dessa går ju att framföra även medan man gör ett försök till att lyssna på vad andra har att säga och visa respekt. Om du har läst mina inlägg ser du att jag inte är benhårt för omskärelse utan precis som Nillax är intresserad av att höra hur andra gör med denna fråga.
Menar du att jag inte har gjort ett försök till att lyssna på er andra? Menar du att jag inte visar respekt? Mot vem har jag inte visat respekt? Vem har jag kränkt personligen? Jag råkar ha en åsikt som alla kanske inte delar men inte betyder väl det att jag inte lyssnar på er andra? Det är stor skillnad på att lyssna och på att tycka samma sak. Jag kommer inte att ändra mig i frågan, har tänkt alldeles för mycket på den och tagit ställning, men det betyder ju inte att jag inte lyssnar.
Blir faktiskt ledsen av ditt inlägg. Börjar förstå att mina synpunkter inte är välkomna i den här tråden, helst ska man var förespråkare eller lite osäker i frågan.