• Thinner

    Behöver du hjälp med dikt?

    Jag har sedan tonåren tyckt mkt om att skiva poesi och noveller och hjälper gärna dig med dikter till olika högtider!
    Kanske till en god vän, nyfödd bebis, bröllopspar, student eller dylikt.


    Grâce à Toi à Nouveau je Respire
  • Svar på tråden Behöver du hjälp med dikt?
  • Thinner

    Nu har det lugnat ner sig med allt som ska göras så nu har jag tiden att hjälpa dig med dikter till olika tillfällen, så bara skriv och önska ska jag försöka skriva nått bra


    Grâce à Toi à Nouveau je Respire
  • yodi

    Hej!
    min mormor och morfar hade en tax, heikon, som dom fick avliva för en tid sedan, jag håller på och gör ett foto album till min mormor där jag tänkte ha en minnes sida på heikon och jag tänkte ha någon fin dikt där med, kan du hjälpa mig?

  • Yinsan

    Hej!
    Vi är bjudna på vinterbröllop till en av mina äldsta vänner och vet inte vad jag ska säga eller skriva, som alla andra skriver ska det ju inte vara för smörigt men inte heller för glatt utan sådär mitt emellan!

  • BitchigaBea

    Hej! Min bästa vän sen alltid fyller snart år och har köpt henne ett symboliskt smycke för vår vänskap. Vill gärna ge henne en fin ganska kort dikt också men e själv inte så bra på att fomulera mig. Hon e den som alltid ställt upp i alla lägen och vi har under alla odds fortsatt hålla oss fast i varandra trots många runt omkring oss som velat sära på oss. Vi e som systrar i alla lägen och det e vi som firar högtider då vi inte direkt har ngn släkt att fira med. Vi e familj liksom... Hon heter Linnea men kallas Nea och jag kallas Bea om det e ngt du kan få nytta av  

    Du får gärna hjälpa mig, be gärna om mer info om du behöver.


    *~* Hellre White Trash än att ha människosyn som en soptunna *~*
  • Danne

    Hej . Jag tänkte fråga om du har någon dikt som man kan läsa för sin tjej på 2månader tillsammans?Glad

  • VåraHjärtan
    Thinner skrev 2007-05-31 09:51:31 följande:
    Åh va mysigt

    Ngt sånt här kanske:

    "Min älskade, du är mitt allt
    Du värmer min frusna kropp när det är kallt
    I din famn känner jag hjärtat slå
    Vi är ett, inte längre två
    Kärlek och längtan, förevigt är det vi
    För var sekund då tiden flyger förbi"
    herregud vad fin! den lånar jag :)
  • Bumblebeegirl

    Hej TS, behöver hjälp att fortsätta min påbörjade dikt... " If there is something that you are dreaming of, then let it all come true....." sen försvann fantasin för mej. Kan du hjälpa mej??? Den är till min kusin i USA som fyller 30 och jag vill att dikten ska va lite speciell!! Tack!

  • Thinner

    Hej!
    Jag är ledsen att jag inte hunnit svara el skriva på länge. Ska försöka hjälpa lite när jag får en lucka....

  • födelsdags dikt

    hej,
    jag behöver lite hjälp dikten är till min lillebror och en liten tjej tjejens mamma är min mamma,s bästa vän.min lillebror är typ en vecka äldre än lilla tjejen.så jag har tänkt att läsa upp en dikt  för dem...
    hälst i dikten ska det sägas att de är nu äldre än för.
    TACK!!!Skrattande

Svar på tråden Behöver du hjälp med dikt?