• imperia72

vi som älskar våra bonusar <3

jag är så trött på alla trådar som hadlar om styvföräldrar som inte tål sina bonusbarn, så nu vill jag starta en där vi kan berätta om våra underbara bonusbarn

Jag har tre biologiska barn som är det finaste som finns, de är smarta, vackra och trevliga.
    Desutom har jag begåvas med tre uderbara bonusar, de är 17,15 och 14 år.
    De är också väldigt smarta och vackra desutom är de enormt trevliga.

De har från första gången vi träffades fått mig att förstå att de gillar mig och respekterar mig massor.
    Visst har vi rykt ihopp och bråkat ibland, men de har tusan aldrig visat att de inte respekterar mig.

De har vid flera tillfällen tillsamans md mina barn ordnat myskvällar åt oss, med film och nåt gott att äta.
    vi har kommit hem flera gånger och ungarna har storstädat hela lägenhete åt oss.
    De köper ofta små pressenter till mig för att visa att de tycker om mig

Nå får jag höra vad era bonusar gör för att i ska känna att i hörihop och allt annat uderbart man får med på köpet

• Svar på tråden vi som älskar våra bonusar <3
  • Lilly14

Snart måndag och då får jag träffa bonusarna igen. Undrar vem som längtar mest? Jag, pappan eller min son som går runt och säger "Amy, Amy" hela tiden Amy är då yngsta bonusen som är lika gammal som min son.

• Lilly14
    Kimberly83 skrev 2007-09-03 11:55:54 följande:
    Kul att se en tråd där där står att ni älskar bonusbarn. Blir less när man ser så många trådar där det bara gnälls på dem.Är själv bonusbarn och jag verkligen ÄLSKAR min bonus mamma. Hon betyder väligt mycket för mig!
    Vad kul att höra! Hoppas att mina bonusar kommer att tänak så om mig! Hur gammal var du när bonusmamman kom in i ditt liv?
  • junimagi

ÅH va glad jag blir av att se ER allihopa!! Jag har själv inga bonusbarn men tycker det är så sorgligt med alla dessa trådar om styvföräldrar som inte tycker om sina styvbarn och så vidare! Blir tårögd av att läsa era inlägg här. Era bonusbarn kan vara så stolta över att ha bonusföräldrar som er!

• solhumlan

Hej!!
    För 3 år sedan så träffade jag min Fästman och fick 2 bonusbarn på köpet... Dom var då 8 & 11 år. 8åringen var det inga problem med överhvudtaget utan han tyckte att det var jätteskoj att pappa hade träffat en ny tjej...11åringen blev det värre med...Jag hade ju tagit pappa ifrån mamma(i hans ögon var det ju så) så han ville inte ens träffa mig på bra länge..Idag är han 14 och det är fortfarande problem ibland...Han vill b la inte vara hos lika mycket som hos mamma(bara periodsvis) osv...Tufft för pappan.
    Just för tillfället så funkar allt görbra! Minstingen, som nu har blivit 11, är fortfarande hur go som helst!!

• Lilly14

Måste bara berätta att mannen är ute med sina jobbarkompisar ikväll och jag har den stora förmånen att sitta här och mysa med sonen och de två yngsta bonusarna. Vi äter popcorn och bara myser.

• Nellee

Får jag vara med

Har en son sedan tidigare och har "fått" två underbara bonusbarn. De är nio och sex år, en tjej och en kille. Jag älskar verkligen båda två som om de vore mina egna barn. Speciellt tjejen och jag har fått en speciell kontakt och vi gör ofta saker själva. Båda ser min son som deras syskon och allt gick mycket lättare än vi trodde. Alla tre barn bor med oss full tid och deras mamma träffar dem väldigt sällan. I kväll ska jag och tjejen äta middag själva sen ska vi titta på en film och mysa medans grabbarna är hos mina föräldrar på middag och lek

• LitenOchRädd

Miss H. givetvis får du oxå vara med och leka ... Usch jag e så grinig på¨biomamman nu så det inte e klokt *morr*

• Nellee
    LitenOchRädd skrev 2007-09-14 19:52:33 följande:
    Miss H. givetvis får du oxå vara med och leka ... Usch jag e så grinig på¨biomamman nu så det inte e klokt *morr*
    Tack

Usch då, vad har hänt?
  • marre726

Jag gillar mina 4 bonusar. Massor...

• LitenOchRädd

Jag och Timmi Skall gifta oss mittimellan våra födelsedagar i februari och nu säger Julias mamma att eftersom det e hennes vecka så får hon inte vara med i kyrkan (bara för att jävlas enligt mig..)och det rör sig ju bara om drygt 2 timmar. Så nu står jag utan min älskade brudnäbb

• Nellee

Varför gör hon så? Vad elakt. Klart barnen ska vara med på ert bröllop!

• LitenOchRädd

Ja du det är för att timmi och hon var tillsammans i 6år och han och jag har bara vart tillsammans i 2år och vi skall gifta oss dom förlovade sig inte ens och hon gör i princip allt för att skilja oss åt.. och nu när hon använder "min" älsklingstös som slagträ så känns det som om vi börde ställa in bröllopet men det vill inte vi .. Det enda som skulle vara en Underbar bröllopsgåva skulle vara om båda våra barn fick vara med och Liten som kommer till årsskiftet får vara med och jag vill ha med Julia *suck* det känns som att slåss mot väder och bergsväggar just nu

• LitenOchRädd

jag har en otfråga är jag en dålig "mor" som serverar bonustjejen sin/vår favorit"rätt" 2 ggr i veckan alltså 6 ggr i mån? det på står min vännina iaf.. Tösens favoriträtt e stekt bacon och stekt majs i en röra typ.. riktigt gott e det iaf men jag funderar på om det kan vara så att jag inte gör det som e bra för henne kanske inte e så nyttigt :-/

Svar på tråden vi som älskar våra bonusar <3