• Mamba

    Kristna se hit del 11

    Det trodde jag aldrig, att det skulle bli 11 trådar, och fler ska det bli!

    Här kan vi fortsätta prata, stötta, lägga fram böneämnen och tjöta

    kram på er!

    INFORMATION

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Välkomna, gamla som nya!

    Här har ni lite historik: 


    *Det viktigaste med tråden är att den ska fungera som ett "andhål" eller oas eller vad man vill kalla det, där vi bara får dela med oss av våra liv, vår tro och upplevelser.*

    Du som har frågor som berör den kristna tron är välkommen att ställa dessa i en annan tråd som du själv startar, och länka in den här. Vi svarar gärna på frågor, men inte i denna tråd där vi helst vill slippa diskussioner o.dyl. Tack för att du visar din respekt för detta!


     

    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m3604203.html


    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m3610849.html


    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m6276292.html


    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m8574710.html


    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m10520177.html


    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m13003227.html


    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m15767259.html


    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m19049809.html


    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m22342495.html


    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m25453561.html


     


     
    vi har flyttat till Zürich------>emigrera.blogspot.com
  • Svar på tråden Kristna se hit del 11
  • Docendo díscimus
    SaramedM skrev 2008-03-29 18:28:38 följande:
    jag gör M illa, kan inte kontrollera mig och blir för arg Vad är det för fel på mig som mamma?Hon, gåvan från Gud behandlar jag på det sättet?
    Min gissning är att  du känner dig sviken på Gud att hon inte är som du har tänkt dig. Du har rätt hon är Guds gåva. Alla vi vill ju ha barn som passar bra innan ramarna. Nu speglar jag vår livs situation. Eftersom jag och min man brottas här så känner vi båda att Linnéa är bara försenad med talet vilket i sin tur har gett hämmat de sociala kontakterna.  Även här kan ni se en mamma som har sina berg och dalar.
    Vi har fått en bra talpedagog - precis som vi behöver.

    Jag förebrå mig att jag borde Fundersamhar tränade henne under hösten 06 och våren 07 istället bryta knäet. Men jag tränade henne istället under hösten 07.
    Implicit så förebrå jag även kvinnan som tjatade på mig 50 ggr  tills jag svarade att jag skulle gå på festen och det olyckliga ledde till att jag bröt knäet. Att träna sig ta all tid från hem och familj. Jag bara svarde ja till tjatkvinnan för att slippa tjatet.Skrikandes
  • levlivet73

    Kan någon hjälpa mig med en bön att läsa vid dop? Vi skall bli fadrar till en lite tös som döps i slutet på april.Jag skulle vilja läsa något i kyrkan.
    Kram Helene!


  • gustafssons

    lillans fadde läste en jättefin dikt, som oxå finns som sång... kommer inte ihåg nu vad den heter, men ska kolla det!

  • Skrållan5

    Snart 4: Jag deltar i er stora sorg och saknad. Jag miste min mamma för 2 månader sedan precis idag. Det är jobbigt men man tar sej igenom dag efter dag. Jag är så tacksam för våra barn som håller en igång. Men på samma gång e de dubbeljobbigt att se hur mycket dom saknar mommo. Jag har satt in ett fint minnesfoto i fotoalbumet som min en väninna gjort.

    Kämpa på, det är en tung tid men man tar sej igenom. Ber att Gud ska ge er styrka och kraft att ta er igenom det här.
    Många varma styrkekramar/ Cia

  • tjötas

    Ni missar väl inte att det startats en ny tråd, kolla några inlägg upp!

Svar på tråden Kristna se hit del 11