• Rosenlund

    Nån mer med ÄL denna vecka och BIM runt 20:e juni?

    Nån mer som har Äl denna vecka och BIM ca 20:e juni? Så kan vi följas åt och hålla tummarna för varann :D

  • Svar på tråden Nån mer med ÄL denna vecka och BIM runt 20:e juni?
  • PåvägMotSyskon

    ulrika 76: svarade du mig?

    isf svarar jag såhär. Mitt svaga plus kom på bim +4 sist o de va ju tur att man såg de lilla som syntes, då borde de ju inte va så stor chans att de synts på bim dagen, för många plussar inte förrän ett tag efter bim.

    kika gärna på mitt cb test från sist

    samt så vet ja dem som ja läst om på trådar som fått minus ena dagen o plus nästa, så de kan ju faktiskt vara minus på bim väl å ändå få plus nu om ja e gravid. HOPPAS SÅÅ

  • Ulrika 76

    När ska du testa igen? Jag tror att du är gravid. Hur kunde du bli så smal efter förra förlossningen? Hur mycket gick du upp, ett halvt kilo? Lite avundsjuk!

  • Fling
    PåvägMotSyskon skrev 2008-06-26 20:33:12 följande:
    ulrika 76: svarade du mig?isf svarar jag såhär. Mitt svaga plus kom på bim +4 sist o de va ju tur att man såg de lilla som syntes, då borde de ju inte va så stor chans att de synts på bim dagen, för många plussar inte förrän ett tag efter bim. kika gärna på mitt cb test från sistsamt så vet ja dem som ja läst om på trådar som fått minus ena dagen o plus nästa, så de kan ju faktiskt vara minus på bim väl å ändå få plus nu om ja e gravid. HOPPAS SÅÅ
    Mitt + ser ut som i ditt galleri, det syns.. men är inte allt för starkt. Testade igår på BIM +5, och ska köpa ett till i morgon och testa på lördag lr sööndag

    Ett plus är ju ett plus som många säger, och jag hoppas att det blir starkare
  • Lindis41

    ulrika

    tänkte mer på att det e ju ett gäng kvar som inte har bimat än?!

  • PåvägMotSyskon

    Ulrika 76 skrev 2008-06-26 21:29:01 följande:


    När ska du testa igen? Jag tror att du är gravid. Hur kunde du bli så smal efter förra förlossningen? Hur mycket gick du upp, ett halvt kilo? Lite avundsjuk!
    ja ska testa på lördag på bim+7 blir de då.
    halvt kilo haha den som ändå gjorde det, nä gick upp ifrån 53(inskrivningen) till ca 72-73? när jaa vägde mig sen efter förlossningen va ja nere på 57 runt där å så amma jag o tvingades sluta pga ja gick ner för mycket under 50kg så de va inte kul. nu e ja dock vanlig vikt.
  • PåvägMotSyskon
    Fling skrev 2008-06-26 21:30:37 följande:
    Mitt + ser ut som i ditt galleri, det syns.. men är inte allt för starkt. Testade igår på BIM +5, och ska köpa ett till i morgon och testa på lördag lr sööndag Ett plus är ju ett plus som många säger, och jag hoppas att det blir starkare
    åh vad roligt för dig ja testa igne, när ja plussa i maj vänta ja 2 dar för o se om de blev starkare å de va ungefär lika, dagen efter kom mf tyvärr.. nått man aldrig kan förutse.

    testa igen du hoppas de e superstakrt

    har du ditt plus i gallerit vore KUL å s

    till övriga

    varför gå i julitråden om de e massor som ej fått pluss eller mens???? borde dem inte skriva de här isf tråden.. dålig stil
  • Fling
    PåvägMotSyskon skrev 2008-06-26 21:59:13 följande:
    åh vad roligt för dig ja testa igne, när ja plussa i maj vänta ja 2 dar för o se om de blev starkare å de va ungefär lika, dagen efter kom mf tyvärr.. nått man aldrig kan förutse.testa igen du hoppas de e superstakrt har du ditt plus i gallerit vore KUL å s till övrigavarför gå i julitråden om de e massor som ej fått pluss eller mens???? borde dem inte skriva de här isf tråden.. dålig stil
    Ja det känns jätte kul faktiskt
    Få se om det blir starkare, vore kul om det blev det.. men jag hade ju ett + iaf
    Har ingen bild i galleriet, vill inte lägga ut någon då jag itne "vet" riktigt. ska vänta med det ett tag   ska köpa 2 nya test i morgon, få se hur det blir!

    Vad tråkigt för dig att du fick mf, sånt är inte kul
  • PåvägMotSyskon
    Fling skrev 2008-06-26 22:08:47 följande:
    Ja det känns jätte kul faktiskt Få se om det blir starkare, vore kul om det blev det.. men jag hade ju ett + iaf Har ingen bild i galleriet, vill inte lägga ut någon då jag itne "vet" riktigt. ska vänta med det ett tag   ska köpa 2 nya test i morgon, få se hur det blir! Vad tråkigt för dig att du fick mf, sånt är inte kul
    jag vet precis hur du känner dig, jag va ju i samma sits som dig 17maj, test igen 19.e men tyvärr blev de inge bra så de blev ju de 20.e så hemskt.

    men lycka till o hoppas de e starkare när du testar o lägger ut bild även ppå de svaga, kul o jämföra
  • Ulrika 76

    Vad ska man säga. Ledsen för din skull. Känns det väldigt jobbigt eller kan du se det som att kroppen förmodligen stötte bort det för att det fanns anledning till det.

  • Fling

    Jag blev faktiskt ledsen, och tycker det är jätte tråkigt!
    Men det var nog inte meningen att det var min tur nu, och det var bättre att det hände nu än senare! Det kanske lika väl hade hänt senare eftersom det inte verkar vara min tid nu.. så jag är glad att det hände nu i v 5.

    Jag är glad att kroppen stötte ifrån ett foster som inte var friskt

    Men jag ser frammåt nu, och ska försöka igen.. i morgon ska jag köpa vitaminer och ska även testa Glandin 25 Jag kan gissa att jag inte har så höga värden i kroppen heller, eftersom jag inte ätit så bra den senaste veckan pga stress

    Men nu ska vi försöka igen och hoppas på bättre lycka nästa gång

  • Ulrika 76

    Jag har också haft ett tidigt missfall men det var länge sen. Tråkigt så klart men jag kände som du, bättre så tidigt än att det skulle kommit i v.12 eller ännu senare.
    Vad är Glandin 25 egentligen?

  • Lady Q

    Jag har fått minus på mina test men fått klumar ur mig, levrat blod..

    Vad kan de vara? kan de komma när mensen är sen +9

    Fling: beklagar

  • Bebbe09
    Igår va en sjuk dag!!! Så snälla hjälp mig!!
    För en gångskull tror jag att vi prickat in ÄL precis när det hände.
    Skulle hämta min gubbe från jobb igår vid ca 00.15 och när vi sitter i bilen får jag enorma smärtor i magen (vilket jag alltid får när jag har ÄL) så direkt när vi kom hem hoppade vi in i duschen sen gjorde vi vad vi skulle när vi va klara med att duscha.
    Under hela sexet igår hade jag ÄL-smärta och under halva natten när jag försökte komma till ro men de gick ju inte för jag hade så ont.

    Och idag när jag vaknar känner jag inte av ÄL-smärtor.
    Kan de vara så att vi pricka in det perfekt??
    Annars brukar jag ha ÄLsmärtor en dag innan ÄL, samma dag och lite dagen efter.
    Men detta varade ju inte mer än ett par timmar.
    Kan de vara så att vi pricka in de right in time och att det blev befruktat igår kanske därför jag inte känner av något idag??

    Pelase svara om ni har någon som helst erfarenhet av detta.

    I mina öron tycker jag det låter helt sjukt.
    Skall pinka sticka om nån timme och se om den vixar max!
    För det borde den ju göra om jag hade ÄL inatt.... eller??

    kram på er.
  • totten86

    hej!

    hade äl den 9/10 juni efter det sån förbannad molvärk,svullen mage som fan och kissar ofta nån fler med detta eller kan de vara en uv???

Svar på tråden Nån mer med ÄL denna vecka och BIM runt 20:e juni?