• kokos

    Första barnet i slutet av mars 09

    Till oss alla som plussat nu i dagarna och ska få en första bebis i slutet av mars 09!

    Tänkte att vi kunde ha en egen liten tråd här på forumet Eller är det bara jag som är gravid med ett första barn??

  • Svar på tråden Första barnet i slutet av mars 09
  • kokos

    Åh vad skoj att ha varit på UL! Vi ska dit den 27e och nu väntar man med spänning Vilken vecka är ni i tjejer??

  • Dagdröm

    Vad roligt med UL! Nu är det nästan bara en vecka kvar för oss, ska dit fredag 24/10. Jag går in i vecka 19 i helgen, snart halvvägs! Känner ni av sparkar och så? Jag är ganska säker på att jag gör det nu - mysigt!

  • Babylove84
    Dagdröm skrev 2008-10-16 11:30:42 följande:
    Vad roligt med UL! Nu är det nästan bara en vecka kvar för oss, ska dit fredag 24/10. Jag går in i vecka 19 i helgen, snart halvvägs! Känner ni av sparkar och så? Jag är ganska säker på att jag gör det nu - mysigt!
    Känner inget, tror jag. Ska på ul på torsdag :D
  • Shoppingtokig

    Jag är i v.19 och har senaste veckan börjat känna lite långt ner i magen

  • kokos
    Babylove84 skrev 2008-10-16 11:26:32 följande:
    17 om ja räknat rätt :D Du då anso?
    Jag är också i vecka 17
  • Babylove84

    Åh jag blir grinfärdig jue....Jag känner bebisen/arna!! Helt underbart att känna fladdret :D:D Håller på massor just nu :D

  • Shoppingtokig
    Babylove84 skrev 2008-10-19 21:15:05 följande:
    Åh jag blir grinfärdig jue....Jag känner bebisen/arna!! Helt underbart att känna fladdret :D:D Håller på massor just nu :D
    Ja, visst är det härligt!! Jag har också börjat känna bebisen den senaste veckan nu
  • Babylove84
    Shoppingtokig skrev 2008-10-19 21:25:25 följande:
    Ja, visst är det härligt!! Jag har också börjat känna bebisen den senaste veckan nu
    underbart ;D
  • Shoppingtokig

    Idag fick jag två rejäla sparkar av bebisen, har aldrig känt så kraftig innan så jag verkligen hoppade till, haha! Var på utbildn. med jobbet så min ena kollega som satt bredvid mig reagerade på att jag hoppade till, hon har tre barn och bara skrattade och tyckte jag skulle vänta tills bebisen blev ännu större...

  • Dagdröm

    Jag vill också ha jättesparkar!! Lyllos! Tycker jag kände mer förra veckan än vad jag gör nu...

  • Shoppingtokig
    Babylove84 skrev 2008-10-20 16:09:02 följande:
    hahaha va härligt!!! :D:D
    [/citat]
    Dagdröm skrev 2008-10-20 16:46:39 följande:
    [citat]
    Jag vill också ha jättesparkar!! Lyllos! Tycker jag kände mer förra veckan än vad jag gör nu...

    Vilken vecka är du i Dagdröm?
  • Shoppingtokig
    Dagdröm skrev 2008-10-20 17:07:40 följande:
    Jag har precis gått in i vecka 19 (18+1). Du då?
    Gick in i v.20 idag
Svar på tråden Första barnet i slutet av mars 09