• Kiickan

Pergopinglorna del 15

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Tråden har en lång historia och jag tillsammans med många andra har fått och får så oerhört mycket stöd och hjälp här.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla pluss som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

-------------------------------------------------- -------------------------------

LIST TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36567454.html

TEMP TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m34559385.html

-------------------------------------------------- --------------------------------
    -------------------------------------------------- --------------------------------

När vi fått vårat efterlängtade plus så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m34788435.html

När vi fått våra älskade barn så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html

-------------------------------------------------- ---------------------------------

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 18:07
    Hej tjejer ny tråd för oss som fått våra guldklimpar: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m36930253.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 06:17
    Ny temptråd
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m37340830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 10:57
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:21
    Lite statistik över pergon
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html
  • Svar på tråden Pergopinglorna del 15
  • skytt81

linet: Lycka till med denna kur!

Lilo75: Jag håller tummarna för dig!

• Skrutt74

Lilo75: Det är ju nog väldigt tidigt att testa på BIM -8. Så håll upp humöret och jag håller tummarna för att du får ett plus vid BIM.

Själv är jag på cd 12 idag. Vi började mysandet igår och ska försöka varannandag nu fram till dag 19-20. (om man orkar.) Två perioder nu har jag fått äl på dag 16 men denna cykel ska jag inte testa. Jag ska bara tempa och se hur det fungerar.

• Lilo75

Vimsan74: Tack för din uppmuntran !! Jag får hoppas du har rätt!!

• Kiickan
    Tjejer! Nu är det andra gången jag påminner er!
    På julafton går denna tråd ut, även listtråden.

Så om nån vänlig själ vill skapa en ny?, jag läser dagligen vad ni skriver =)

Grattis till er alla som plussat

GOD JUL
  • Miraklet09
    KiickanOnline

ska du inte vara med längre?
    E
  • Kiickan
    pinguliny skrev 2008-12-22 20:58:59 följande:
    Kiickan ska du inte vara med längre?
    Nej, jag håller på med insemination och ska i vår gå över till IVF, så ni får klara er utan mig Räcka ut tungan
  • Miraklet09
    KiickanOnline

åhh då håller ja tumma och tår för dig

själv så ska ja ev börja med sprutorna nu efter jul
     och inväntar IFV till hösten har gyn lovat mig..

lova uppdatera mig i gb eller mail sedan hur det känns osv

krama om och godjul
    E
  • xxJessikaxx

Lilo, håller tummarna att frånvaron av graviditetssymptom ÄR en graviditet. Det fenomenet har man ju hört talas om själv. Hade så förra månaden och VAR ju gravid även om det nu blev mf men det är ju en annan femma.

VUL för mig i morgon.

Många varma julkramar till er alla

• Treasures

Kiickan - Det brukar ju vara eftertraktat att få starta ny tråd då TS ofta fått plussa, men nu verkar ingen vara på hugget. Jag kommer ju troligtvis att gå vidare från Pergotime efter denna omgång, så jag passar.

God Jul alla kämpare!

Varför är det så svårt?
  • Sassahed

Om ingen tråd hinner göras innan denna går ut så tänk på att lägga den nya under samma på
    "svårt att få barn/behandlingar" och döp den nya tråden till Pergopinglorna del 16

Så den går lätt att hitta om man skulle behöva sökLättast är ju självklart om någon skapar en ny tråd. Inte så mycket jobb bara att kopiera texten och försöka hitta dom nya länkarna till dom andra trådarna.Dom brukar oftast stå som tilläggskommentar längst ner!

ingar
  • xxJessikaxx

Visst kan jag tänka mig att starta en ny tråd, med länk till denna men jag har inte tålamod att sitta och leta gamla trådar?...
    Nån annan som vill, annars är det ok för mig iaf.

Jag var på vul idag och hade två stora ägg varav det ena verkar "dugligt" (det andra var stort och då brukar de vara "tomma" enligt läkaren.) 10 mm slemhinna vilket också var bra enl. henne. Kommer att ägglossa troligtvis i morgon så tur att vi hade myspys igår då Och i kväll med för säkerhets skull

• Nadja Andersson

Hej
    Jag har inte varit här inne på ett tag, varit mycket denna månaden. Jag går och väntar på att mensen skall komam så jag kan göra en spolning, läkaren ville inte det förra månaden eftersom jag då haft missfall.
    Denna månaden har jag varit helt utan pergotime och döm om min förvåning när jag fick ägglossning den 8 december. Så idag skall jag göra ett test, mensen bör ha kommit men det har den inte.
    Jag kanske blivit gravid utan pergotime denna månad

• Nadja Andersson

Jag håller tummarna för er alla som kämpar och hoppas att vi snart får ett positivt besked.

Svar på tråden Pergopinglorna del 15