• Sezzan07

    Cambridge, med början v 17!!

    På tordag börjar jag ren kur av CAMBRIDGE!! Om det finns fler här inne som startar snart eller precis har startat med någon sorts pulverdiet så HÄNG PÅ!!Så kan vi peppa varandra !!!

  • Svar på tråden Cambridge, med början v 17!!
  • Sezzan07
    trötter22 skrev 2009-07-12 23:22:05 följande:
    hej alla. vad tyst det var i denna tråd nu då...hur går det för alla?läste i någon av de föregående sidorna att någon har varit sen med sin mens medans on kört med cb. är det ågon fler som haft detta problem? min mens e sen (e inte gravid)
    hej hej ...ja trist att det blivit tyst i tråden, men jag drar åter igen igång med rent idag efter lite snedsteg här de senaste dagarna, fick halsfluss förra veckan och då gick det lite utför! Men idag drar vi igång igen!sista rycket nu....är knappt 1.5kg från att komma under 100 och för mig är det ju magiskt! Angående mens så var min väldigt sen den första jag skulle ha efter jag startat med ren kur! Tror det blev två veckor! Men känns som det rättat till sig igen!Kroppen hänger ju inte med i viktminskningen!
  • Miss E

    Snesteg ja...

    Jag har brutit kuren nu denna helgen IGEN!
    Men inte gått upp ett gram, så det är ju bra!


    ♥(¯`°?.¸ ღ♥ Leo, Mitt Hjärta, Mitt Allt. ♥ღ ¸.?°´¯)♥
  • trötter22

    om sanningen ska fram så åt jag sånna där ricefuison eller hur dom stavas, sånna där pringels fast lite nyttigare i helgen till en film

  • Ida Lii

    Någon som testat Twinfast?


    ?°*°?.♥.?°*°?.Ida-Li 070704.?°*°?.♥.?°*°?Gabriel 081223?°*°?.♥.?°*°?.
  • Chippzan

    Halloj...
    damp ner från 71,6 till 67,9 på en veckas ren kur... men idag blev jag sjuk, har ont i halsen och är dunder förskyld... så... det började med mjölk i kaffet för allt smakade pest... sen har jag stoppat i mig både kassler, 2 rutor mörk choklad, en mandelskorpa o lite ostbågar (snacka om tröst ätning!)... urk! Så det blev att jag bröt kuren med dunder och brak...

    Ska kombinera den här veckan, kurera mig med mer protein och grönsaker och sen får jag se om jag hoppar på ren kur igen eller om det blir efter semestern... Just nu kan jag inte motivera mig till något.

    Sköt om er!

  • trötter22

    Ida Lii skrev 2009-07-13 21:42:38 följande:


    Någon som testat Twinfast?
    vad är det?
  • Sezzan07
    Chippzan skrev 2009-07-13 21:54:56 följande:
    Halloj...damp ner från 71,6 till 67,9 på en veckas ren kur... men idag blev jag sjuk, har ont i halsen och är dunder förskyld... så... det började med mjölk i kaffet för allt smakade pest... sen har jag stoppat i mig både kassler, 2 rutor mörk choklad, en mandelskorpa o lite ostbågar (snacka om tröst ätning!)... urk! Så det blev att jag bröt kuren med dunder och brak... Ska kombinera den här veckan, kurera mig med mer protein och grönsaker och sen får jag se om jag hoppar på ren kur igen eller om det blir efter semestern... Just nu kan jag inte motivera mig till något.Sköt om er!
    Känner igen det...blev sjuk förra veckan och då bröt jag kuren!
  • Sezzan07

    Ida Lii skrev 2009-07-13 21:42:38 följande:


    Någon som testat Twinfast?
    Ingen aning om vad det är....
  • Sezzan07

    Tycker det är sååååå svårt att komma igång igen med ren kur när man ätit ngt.....Känner mig hungrig och du slinker det ner lite! usch och fy! Var mycket lättare när jag körde på med mina veckor med ren kur! Jaja kämpar vidare iaf....nya tag varje dag!!!

  • Ida Lii
    Sezzan07 skrev 2009-07-14 07:02:29 följande:
    Ida Lii skrev 2009-07-13 21:42:38 följande: Ingen aning om vad det är....
    Såg det nånstans,måltidsersättning.
    ?°*°?.♥.?°*°?.Ida-Li 070704.?°*°?.♥.?°*°?Gabriel 081223?°*°?.♥.?°*°?.
  • trötter22

    jaha nu ska vi iväg o campa igen. hoppas det inte slinker ner något denna gång

  • Sezzan07
    trötter22 skrev 2009-07-14 09:10:27 följande:
    jaha nu ska vi iväg o campa igen. hoppas det inte slinker ner något denna gång
    och om det skulle slinka ner ngt så försök tänka att det bara ska vara protein isf!!Lycka till!!
  • år78

    hej
    funderar testa har 20-25 kg som ska bort '
    undrar om ni rekomenderar det ?
    hur har det gått för er?

  • Sezzan07
    år78 skrev 2009-07-14 22:46:16 följande:
    hej funderar testa har 20-25 kg som ska bort 'undrar om ni rekomenderar det ?hur har det gått för er?
    Jag rekomenderar det starkt, men det gäller att du har en REGÄL portion med motivation som tar dig igenom de första dagarna, för det är jobbigt! Jag har gått ner 22kg sedan i slutet av april! Det är svårt sen när man ska börja äta igen men lyssna då på din konsulent och bestäm dig hur du ska äta!
  • år78

    så vad ja förstår är det jobbigast första veckan , det är som med rökning när man slutar

    hur gar ni klarat igenom det?

    vad använder ni utav deras producter

  • Ida Lii

    Imorgon kör jag igång igen på ren kur.Men kör denna gången med Naturdiet,har inte råd nu med cambridge.Får se om det ger bra resultat. Gick ju ned 6,5 kg med cambridge på 2 veckor och har ej gått upp dom igen.


    ?°*°?.♥.?°*°?.Ida-Li 070704.?°*°?.♥.?°*°?Gabriel 081223?°*°?.♥.?°*°?.
  • Sezzan07

    igår var det dop för guddottern så då blev det en bit tårta och på kvällen fortsatte ätandet och det blev tacos och lite chips....men nya tag idag!!

    Hur går det för er andra?

  • trötter22

    jag var iväg o campade o började äta på onsdagen. idag har jag kört igång med ren kur igen. hoppas jag kan gå ner 10kg till.

  • Sezzan07
    trötter22 skrev 2009-07-19 11:43:05 följande:
    jag var iväg o campade o började äta på onsdagen. idag har jag kört igång med ren kur igen. hoppas jag kan gå ner 10kg till.
    bara påt igen...*ler*
Svar på tråden Cambridge, med början v 17!!