• Svar på tråden Majmammor 2007 del 12
  • Blindness
    2små2stora skrev 2009-08-10 09:58:41 följande:
    Nu sa J faktiskt till att hon ville kissa Har suttit och beställt papperskopior på alla kort från Göteborgs resan det blev visst 58 stycken
    Hoppas du tog något gratiserbjudande
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness

    Förresten, någon som är manad att fixa en ny tråd? Denna går ut idag...


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82

    Här var det ingen bra natt, Linnea vaknade vid 23 och bara grinade och sa ajajaj. När jag frågade så sa hon att hon hade ont i munnen = en till tand påväg. Tror att det bara fattas en tand sen när den här kommit fram så då kanske vi slipper fler ledsna nätter. Eftersom hon somnade sent + var vaken två omgångar en timme varje gång inatt så tog jag VAB idag, ingen av oss hade ju sovit bra och jag hade världens huvudvärk. Jag hade nog inte fixat att jobba och Linnea hade inte orkat med dagis. Nu sov vi till strax efter 9 istället och är piggare och gladare båda två. Ska försöka få titta i munnen på henne också och se om det syns nån tand men det är inte så populärt.

    Blind, ser bra ut på nya ritningen, härligt med stort och rymligt men förstår att det kostar en del.


    Linnea -07
  • Blindness

    Tess, jobbigt med tänderna, Leya har blivit rätt duktig på att visa tänderna om man frågar, fast ibland är det förstås tvärnit.

    Syrra, skönt med promenad, önskar min ryggskott försvinner nu så jag också ska ut och röra på mig igen. Vet ju att det är bra att röra sig när man har ont också men vill inte gå för långt då

    Mamma var hit till jobbet med pengar till en hammock nu Hon hade fått tillbaka rätt mycket på skatten så hon tyckte vi kunde få en sån!


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    2små2stora skrev 2009-08-10 13:05:43 följande:
    Blind: härligt med hammock
    Japp, finns inge skönare än att ligga i en hammock och slöa
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

    Nu har jag anullerat beställningen på H&M och gjort en ny likadan fast med 10% rabatt


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

    Nu har J tittat ut en overall åt sig till vintern. Det fanns 3 st på Kappahls hemsida som hon fick titta på och jag försökte få henne att välja den turkosa men inte då hon skulle ha en osa (rosa) Tänkte testa deras funktionsoverall och se vad den går för nu när det är 25% rabatt på dem.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden Majmammor 2007 del 12