• Anonym

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

En av mina största fantasier är en trekant med två män. Givetvis med mig i centrum.
    Min pojkvänn är vad ska man säga.. Han vill förverkliga alla mina sexdrömmar och bryr sig jättemycket om hur jag vill ha det etc etc. Han njuter när han ser hur han kan tillfredställa sin kvinna typ.

Vi pratade löst om det med trekant.
    Han sa "ställer jag upp med det, så får vi ta en tjej med också någon gång"

Fast vi båda kom fram till att det är lite "känsligt". Jag skulle tyckt det kändes konstigt om jag bokstavligen ser hur han är inne i en annan tjej.
    Men i samma veva. Jag är som min pojkvänn.. Ser jag honom njuta? vem vet?..
    Han kände samma sak.

Idag tittade han på mig och frågade rakt ut. "Hur viktigt är det här med trekant för dig?" "är det så viktigt att du skulle kunna göra det själv bakom min rygg?"
    Han kan tänka sig att ha trekant. Men vi måste prata igenom allt först, givetvis.

Jag är rädd att det kommer att sabba relationen. Hur gick det för er med erfarenhet?

• Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
  • Anders1970

Hej,

Har läst alla inlägg och tänkte ge min syn som "tredje hjulet".

När jag varit singel, har jag varit på på olika forum och genom det träffat flera par.

Några saker har jag som då singel kille noterat.

1. Männen är ofta drivande och paret har inte alltid tänkt igenom.

2. Det måste finnas ett före/under/efter i tanken, hos båda.

3. En del män fixar killen och sedan "säljer in" till partnern, Gör icke så.

4. Aldrig använda alkohol, ni behöver skärpa och inte dåligt omdöme.

Jag har själv varit med att kvinnor i en lång relation ser den lilla del man då upplever och ex. börjar ta kontakt själv. Därför säger jag till båda att jag endast kommunicerar med båda. 

Jag håller fullt med att ex. mannen inte skall vara känd samt att båda måste gå igenom vad denne skall erbjuda i utseende/fysik m.m.

Att vara "intima" ang kyss osv har jag upplevt kan ställa till det så tänk verkligen över det. Ha en tydlig tanke som par vad ni vill o inte vill.

Om du som kvinna vill uppleva en tränad, tajt, uthållig man som är välutrustad. Då måste du säga detta till din partner, INNAN ni i praktiken gör detta.

Vänd på det. Ni tar en hem kvinna som har allt du inte ex har. Är det okej? eller är det just det som är grejen? Prata prata prata och var ärliga. 

Har upplevt flera ggr att jag som nr 3 får frihet att göra nytt och det är ej att rekommendera. Ex. att neka analsex i åratal och sedan rejält leva ut det med en ny och välutrustad man blir ärr i relationen, tro mig.

Att innan enas om skar som en eller båda bryter är big NO NO, Ex är det kondom på hela tiden så kan den samma inte tas av för utlösnings skull. Äkta mannen kommer kanske inte säga stopp och extra mannen gör det definitivt inte. Men bara en sådan sak kan skada efteråt.

Varför skall ni se en extra man?, vad är syftet och vad är tanken att det skall ge för mervärde under och efteråt?

Sätt gränser som par innan och deklarera dem till extra mannen. Om manen bryter/gör fel så rätta direkt och det gäller båda.

Träffa gärna extra mannen en gång innan själva akten, då hinner ni ventilera.

Bra trekanter har alltid varit att paret vill ha mig som extra i tre-akten, då är båda med. Kvinnan i mitten och alla tre njuter. Det blir extra för båda.

Dåliga trekanter har varit att jag som extra älskat mycket med kvinnan, då sänder det ut signal ang. storlek/uthållighet/fantasi osv.

Jag känner mig själv och skulle ej i relation vilja ha en trekant, iaf hur jag känner nu.

Ställ frågor om ni har. Jag är ingen expert men har upplevt flera par. Jag ser en röd tråd på lyckade och mindre lyckade möten och efterspel.

Jag ber om ursäkt för jag kanske skrivit rakt och inte tassat runt ämnet.

• Anonym (Förlorade)
    Anders1970 skrev 2017-09-24 18:56:05 följande:

Hej,

När jag varit singel, har jag varit på på olika forum och genom det träffat flera par.

Jag har själv varit med att kvinnor i en lång relation ser den lilla del man då upplever och ex. börjar ta kontakt själv. Därför säger jag till båda att jag endast kommunicerar med båda. 

Jag håller fullt med att ex. mannen inte skall vara känd samt att båda måste gå igenom vad denne skall erbjuda i utseende/fysik m.m.

Att vara "intima" ang kyss osv har jag upplevt kan ställa till det så tänk verkligen över det. Ha en tydlig tanke som par vad ni vill o inte vill.

Om du som kvinna vill uppleva en tränad, tajt, uthållig man som är välutrustad. Då måste du säga detta till din partner, INNAN ni i praktiken gör detta.

Vänd på det. Ni tar en hem kvinna som har allt du inte ex har. Är det okej? eller är det just det som är grejen? Prata prata prata och var ärliga. 

Har upplevt flera ggr att jag som nr 3 får frihet att göra nytt och det är ej att rekommendera. Ex. att neka analsex i åratal och sedan rejält leva ut det med en ny och välutrustad man blir ärr i relationen, tro mig.

Att innan enas om skar som en eller båda bryter är big NO NO, Ex är det kondom på hela tiden så kan den samma inte tas av för utlösnings skull. Äkta mannen kommer kanske inte säga stopp och extra mannen gör det definitivt inte. Men bara en sådan sak kan skada efteråt.

Varför skall ni se en extra man?, vad är syftet och vad är tanken att det skall ge för mervärde under och efteråt?

Sätt gränser som par innan och deklarera dem till extra mannen. Om manen bryter/gör fel så rätta direkt och det gäller båda.

Bra trekanter har alltid varit att paret vill ha mig som extra i tre-akten, då är båda med. Kvinnan i mitten och alla tre njuter. Det blir extra för båda.

Dåliga trekanter har varit att jag som extra älskat mycket med kvinnan, då sänder det ut signal ang. storlek/uthållighet/fantasi osv.

Jag känner mig själv och skulle ej i relation vilja ha en trekant, iaf hur jag känner nu.

Ställ frågor om ni har. Jag är ingen expert men har upplevt flera par. Jag ser en röd tråd på lyckade och mindre lyckade möten och efterspel.

Fler saker som du påpekar stämmer in på oss. Vi hade inte tänkt igenom det ordentligt, inte hur det skulle bli efteråt. Vi drack rätt mycket vin före. Varken jag eller fästmön förmådde säga ifrån när han körde utan kondom. Etc
  • Elefantmannen2
    Anders1970 skrev 2017-09-24 18:56:05 följande:

Hej,

Bra inlägg. Skriver under på det mesta. 
  • Robert Mitchum

Jag har haft några trekanter med min fru. Några gånger när det varit fest så blir frun lite kåt på sina tjejkompisar, helt super tycker ju jag. Jag är inte den svartsjuka typen, definitivt inte i den här konstellationen.

En gång hade vi hennes bästis hemma på middag. Efter några glas vin började frun kramas och kyssas med bästisen framför mig, bästisen tycker också att det är lite spännande så de hånglar vidare. Mest skrattandes, ungefär: Ja, vi hånglar lite, kul!

Jag tycker själv att det är kul och dessutom så jäkla upphetsande... Efter en stund kommenderade frun sin kompis: Kyss min man nu!

Så blev det såklart och efter lite hånglande kors och tvärs tog min fru fram min kuk, och kompisen: "nämen, fniss, herregud, vad gör du, fniss fniss". Ja, ni fattar.

Frun tar på sig ledarrollen, jag och bästisen finner det klokast att lyda.

Så efter en stund står de båda två på knä framför mig, turas om att suga min kuk, så jäkla nice att se på!

Efter det så knullar jag inte bästisen men min fru vill däremot bli knullad samtidigt som hon hånglar med sin snygga kompis. Mot slutet tar jag frun bakifrån, hon hånglar med kompisen som sitter i soffan, jag känner att jag är nära och drar ut kuken, vänder frun så att de blir sittandes intill varandra och jag ställer mig gränsle över kompisen och sprutar en rejäl sats över hennes ansikte. Helt fantastisk upplevelse som vi alla tre garvar åt ibland, fortfarande jättebra vänner

• Anonym (in)

Jag och min sambo vill träffa en kille för att testa trekant, var kan man komma i kontakt med en kille för det ändamålet? Tar gärna emot tips!

• Anonym (Crualdo)
    Anonym (in) skrev 2018-11-17 13:30:45 följande:

Jag och min sambo vill träffa en kille för att testa trekant, var kan man komma i kontakt med en kille för det ändamålet? Tar gärna emot tips!

Vi har tärffat någon över nätet men det är svårt
  • Anonym (Daniel)

Vi hade trekant med en kompis till mig men det tog stopp då han blev för krävande på sex. Han ville ha samlag med min fru nästan varje gång vi träffades och det blev alldeles för påträngande. Sen hade han lite svårt att komma med så det inverkade också på just sexrelationen.

• Anonym (in)
    Anonym (Crualdo) skrev 2018-11-17 13:51:20 följande:

Vi har tärffat någon över nätet men det är svårt

Vi får söka vidare!
  • Anonym (Crualdo)
    Anonym (in) skrev 2018-11-17 14:12:40 följande:

Vi får söka vidare!

Vilken ålder är ni i typ ?
  • Anonym (Våga)

Vi körde ffm och det var inte planerat. Bara hände i stundens hetta och det var mycket bra. Vår relation är över men trekanten har inget med det att göra. 

• Anonym (Qvinna)

Hade varit grymt att vara med 2 killar och titta på när killarna också leker med varandra och penetrerar varann.... Mmmm mums! Tyvärr bara en fantasi...

• galishinag

Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?