• dillon

    Vårmammor västerås 2007

    Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!

  • Svar på tråden Vårmammor västerås 2007
  • LillSkruttet

    Jaha tjejer. Sista dagen som jag heter Johansson.... I morgon är det dags. Oj vad jag har farit runt denna veckan och fixat och haft mig. Igår var jag och fixade naglarna (har jag aldrig gjort förut) och det är väääldigt svårt att skriva på datorn idag.
    Sitter och smuttar på ett glas vitt vin och känner att jag nog inte kan påverka så mycket mer just nu.
    I morgon kl 9 är det dags att fixa frisyren  och sminket och sen bär det iväg till Herrgården för alla andra förberedelser. Kl 15 är vigseln.

    Jag tittar in här igen när jag kommit hem och landat lite, med detaljer och kanske lite bilder.

    Kram på er!


    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Natalejjis

    Det låter mysigt! Passa på att njuta nu!
    Hur långa naglar gjorde du? Det är en häftig känsla! Man känner sig så kvinnlig!

    Jag och hela familjen önskar dig en underbar bröllopsdag imorgon!!
    Ser fram emot mer info sedan!

  • LillSkruttet

    Tack för alla lyckönskningar både här och via sms!!!
    Vi fick en fantastiskt härlig dag!!  Både jag och maken var helnöjda när vi väl ramlade i säng och tvärslocknade i natt vid halv tre-tiden ungefär.

    Nu är jag fru Enqvist. Känns lite underligt, har inte fattat det ännu, men det kommer väl (allra helst när det är dags att börja skriva sitt namn och så....undrar hur länge man kommer skriva fel....).
    Finns lite bilder i bildgalleriet, mest på frisyr och klänning, lite ego-bilder. Får lägga upp fler sen. Är dock inte vi (av förklarliga skäl) som har de flesta bilderna. Väntar på att svägerskan och min pappa ska ladda ner de bilder de tagit. Ska bli jättespännande att se!!


    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Darling73

    GRATTIS fru Enqvist!!!!!!!!!!! va rackans snygg du var!!!! ja det är du ju alltid, men nu var du super...wow!!!!!!! gillade verkligne bilden som är tagen uppifrån...läcker!!!

  • dillon

    Grattis igen frun!!

    Så snygg du är! Wow! Ser fram emot att höra mer när vi ses! Kram

  • Tre solstrålars mamma

    GRATTIS fru Enqvist Och oj vad vacker du var som brud  
    Ska bli roligt få se lite bilder sedan

    Nu är semestern slut och maken har börjat jobba och barna på dagis. Fast de går bara 15h/v eftersom jag egentligen hemma. Jobbar på gården de timmarna så de får gå lite grann iaf. Sista veckan gick otroligt fort. Jag och tjejerna och gammelfarmorn åkte på 48h till Finland och sedan hann vi bara vara hemma en dag och därefter åkte jag och maken till Göteborg i två dagar för att se Madonna på söndagen. En upplevelse att fått se henne. Vilket muskelpaket som kan hålla igång i 3h och hoppa runt å ha sig som det värsta intensivpasset fast gånger 3 och samtidigt sjunga utan att flåsa, helt otroligt. Och hur gammal är hon...runt 50 bast.....ojoj, där kände man sig som en pensionär haha Bra show men urdålig publik. Tror medelåldern på publiken var runt 40 år så kanske därför. De var både tysta och väldigt lugna. Madonna försökte få igång alla men var bara de få ungdomar som fanns där som rörde på sig....och sedan jag, min bror och maken,...*s*
    Var roligt att få åka iväg sudär bara jag och maken (som i gamla tider)


    Älskar mina små trollungar
  • Natalejjis

    TACK för en mysig bröllopsfest!!

    Trevligt att ses ihop med respektive! Det får vi köra mer på! (och oftare )

  • dillon

    Hoppsan, tråden går ut snart...ny här:

    http://www.familjeliv.se/Forum-11-264/

    Hur mår ni, vad gör ni? Vi firar 8-årig bröllopsdag idag men det har inte blivit så mycket firande. Jag jobbade sent och kom hem som en urvriden trasa....Men vi funderar på att boka något en helg framöver - Hasseludden kanske....

    Kom in i den nya tråden....

Svar på tråden Vårmammor västerås 2007