• MeNoLike

    Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007

    Tydligen dags för en ny tråd igen :)


    Metallica 7 mars och Springsteen 5 juni :D
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:45
    Heoo. 8/3-07 Saga och Melina. Linköping.

    Mini Pantern. 15/3 -07 William och Alexander. Uppsala

    MeNoLike. 25/3 -07 Maximilian och Timothy. Söderhamn.

    Noralie: 31/3 -07 David och Adam. Göteborg

    M R. 3/4 -07 Filippa och Meja

    Censur 8/4 -07 Elise och Fiona. Hofors (utanför gävle)

    Tvillingmamma2007. 10/4 -07 Leo och Tim. Uppsala

    Hursomhelst. 30/4 -07 samt 1/5 -07 Sixten och Alfred.

    Betty2. 4/5 -07 Jonathan och Alexander, Göteborg

    Kajsa3. 21/5 -07 Alexandra och Elin.

    Women. 23/5 -07 Mattias o Sara.

    Mallamojs. 2/6-07 Cornelia och Izabella. Uppsala

    EllenWesterlund: 2/7-07 Sebastian och Kristoffer. Östersund

    Om någon annan med tvillingar födda i krokarna våren/sommaren 2007 så är ni också givetvis välkommen! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 21:46
    Senaste tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42184388.html
  • Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007
  • Betty2

    Skit oxå, jag hade tydligen för många stora bokstäver i samma inlägg (så alla blev små i stället).

    En gång till:

    GRATTIS! och så skrev jag BRA JOBBAT!

  • FruHeo

    Oh, vi firar 10år tillsammans idag, maken och jag! Herregud, var tog de åren vägen???????
    Vi började dagen med ett perfekt ul. Pyret mår kalas där inne i magen och de var faktiskt nöjda med mina värden idag. Hipphurra!
    Sen däckade jag i soffan. Maken pysslade i köket med Melina. Så de bjöd på soppa, laxtoasts och så chokladmousse till kvällsmat. Mumsigt värre! Nu sover de små och Linda är iväg. Så jag borde nog umgås lite med min kära maken. Men han har sjunkit djuuuuupt ned i kokböckernas värld...

  • Mini Pantern

    GRATTIS Heoo.

    Ja ser man bakåt så har ju tiden runnit iväg.

    Vad tror ni, William känns varm, kollade febern, 37,8 jaha på väg upp kanske eller not?? Vill inte äta speciellt, käkade endast 120 ml välling (normala fall äter han 270ml ) har varit grinig och verkat trött idag på em.
    Tror ni att det är början på nått? Orkar han gå till dagis imorrn? Eller blir det att vabba?
    Shit alltså börjar det redan med vabbandet?

    (jaja jag vet,, ska inte klaga, finns de som har det värre)

  • Tvillingmamma2007

    MP:
    Avvakta och tempa honom i morgonbitti skulle jag ha gjort.

  • Betty2

    Heoo: GRATTIS till er båda! Och härligt att den lille i magen mår så bra, och dina bra värden!

    MP: Jag hade oxå avvaktat och mätt i morgon bitti. Är han på väg att bli sjuk kan jag tänka mig att ni märker det i natt oxå... (Våra killar brukar i alla fall vakna och vara ledsna om de får hög feber på natten. Vid de tillfällena är det ingen tvekan, för då känner man direkt att de har feber.)

  • FruHeo

    Tack för grattisen! hihi, lite coolt faktiskt. Eftersom jag inte hade några förhållanden intentioner alls med maken. Upps.....
    Hehe

    M-P: tempa i morgon om det nu inte blir värre under natten. Här brukar det eskalera på nätterna, ungefär som T-M beskriver. Hoppas att han kryar på sig

    Sitter och kikar på vagnar, vad tror ni? Behöver de, alltså S och M, vagn i februari??
    Snubblade över www.gobubbago.com.au/index.php&cPath=32&products_id=176
    www.gobubbago.com.au/index.php&cPath=32&products_id=22
    www.gobubbago.com.au/index.php&cPath=32&products_id=21
    Lite fiffigt faktiskt!

  • FruHeo

    Hahaha bra att jag inte kan hålla koll på vem som skriver vad, äsch. M-P tror att du förstår att jag menade Betty och inte T-M

  • Mini Pantern
    FruHeo skrev 2009-09-07 21:48:27 följande:
    Hahaha bra att jag inte kan hålla koll på vem som skriver vad, äsch. M-P tror att du förstår att jag menade Betty och inte T-M
    Absolut vet ju hur virrig du kan vara hihi

    Kollade in vagnarna, vete sjuttsiken om man skulle våga köra med ungarna sådär. Hmm, skulle satsa på ståbrädor jag.

    Ja ni har rätt. Jag får avvakta tills i morgon bitti. Har han inte mer i temp så kanske det bara var något tillfälligt, vi får se. Nä nu ska jag slänga mig i bingen och börja läsa på Hypnotisören, får se om det är så bra som det sägs Natti natti
  • FruHeo

    m-p: tack för den !
    Nej jag vet, hade velat provköra dem. Men som vagn när man ska gå till och från dagis. Fast iof, det kanske inte blir så mycket dagis i vår. Har fått stränga förhållningsorder om att hålla oss hemma. För både min, pyrets och tjejernas del. men vi får la se.

  • Tvillingmamma2007

    Heoo:
    Killarna har ju sin EL twin scooter och funderar på att köpa en Brio happy åt bebben. De åker inte så ofta vagn numera utan går mest eller så blir det kundvagn typ så behöver jag ta dem i vagnen så får jag väl ta bebben i sele då eller nåt (om jag är själv annars kan vi ju ta varsina vagnar).

  • Tvillingmamma2007

    Vi åker ju bil till dagis också. Men hade inte ni UJ Heoo? I sånt fall finns ju syskonsits.

  • FruHeo

    T-M: jo vi har en UJ. Vi går/cyklar till dagis. Just nu åker de en del vagn men det beror nog mest på att de låter som små tröskverk.
    Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på som enkelvagn till pyret. Nått lätt och smidigt

  • Tvillingmamma2007

    Heoo:
    Men du har inte funderat på syskonsits då? Finns ju en del olika till UJ www.twee-en-meer.nl/catalog/index.php&sort=2a&page=2

    Själv vill jag ha en enkelvagn med rymlig liggdel så att den ha kan den länge och det kan man på happyn sen vill jag även kunna ha barnet mot mig efter att man bytt. Men den är ju inte så superlätt och smidig som vissa andra, får väl bli en timmy sen när man vill vända.

  • MeNoLike

    2 dagar kvar på tråden. fixar någon en ny?!? :)
    Tack för alla grattis
    nu skla jag KÖRA BIL till jobbet :)


    Winnerbäck 6 november och 5 december
Svar på tråden Tvillingmammor till barn födda våren/sommaren 2007