bambiii skrev 2009-06-23 13:22:56 följande:
ja asså jag börjar ju undra men han och alla andra var ju fast beslutna på att det var det jag hade vilket jag verkligen inte tror jag har. för dom som har pco tar det lång tid innan dom blir gravida dom flesta måste äta tabletter för att de ska gå. asså han gjorde ju ett vul och såg cystor och sa ja det är pco men grejen är att jag har käkat mini-piller och av dom kan man gå cystor det är en mindre vanlig bieffekt men när jag var på vul senast i maj så var dom borta hmm. aja jag är nästan 99% säker på att min hormonrubbning uppstod av dagen pillerna som jag tog förra året för innan dess var allt som vanligt dom säger ju också att man kan få rubbningar av dagen efter piller om man tar för många men det visste ju inte jag när jag väl tog dom jag trodde bara att det skulle bli bättre verkan hehe, läkarna blev dessutom lite paffa när jag sa att jag var gravid månaden senare asså inget av pco syntomen stämmer in på mig alls.. min mens var liksom regelbunden sen jag var runt 15-16 år sen har jag inte haft problem med det sen klart äter man dåligt kan mensen dröja ett par dagar eller om man är orolig och sånt men jag tycker att dagen läkare bara ger diagnoser lite hit och dit utan att faktiskt undersöka saken istället .
Jo men precis som du säger så när man äter båda p-piller & minipiller så vilar ju äggslockarna. Bara att dom kan ju bilda äggblåsor bara att dom inte kommer i väg.
De måste ha vart de som han såg.
Han borde bett dig komma tillbaka efter en tid så han kunde få se på dom igen. De e väl inge mer än att v'änta eller e dom så otåliga på sjukhusen??
Ja, de e ju de som stör mig lite att ja hade regelbunden innan ja blev med barn å direkt efter att ja tog bort de(vilket ja ångrar på ett sätt idag) började ja med p.piller. Sen gick ja med dom i ca 1 år och 4 månader. sen gick jag över till spiral och då kan mensen med bli oregelbunden.
Och nu har ja vart fri i ca 9 månader, och vem har sagt att de tar 4 månader innan den blir regelbunden.. för innan aborten kom den var fjärde torsdag prick på klockan 05.30 kom den på pricken.