• prästkrage

    Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.

    Hejsan tjejer!

    Vår tråd tog slut.
    Hoppas ni alla vill fortsätta i denna.

  • Svar på tråden Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.
  • Väntar med spänning

    Hej på er!
    Kul att hörahur ni alla har det. Heaven, hoppas på att det är er tur nu. SKönt för er att ni har annat att fokusera på. Hoppas på en positiv överrasknign :)

    Mulpa, låter jobbigt att inte kunna sova! trött trött trött det är jag också. Men sova får jag göra iaf, vaknar ju några gånger varje natt, vrider och vänder på mej och uppe och kissar en eller två gånger, men sen somnar jag om igen så jag ska inte klaga!

    Prästkrage, det går ju undan för dej också nu. vecka 27, helt otroligt. 10 nov är det beräknat till för min del. Jobbar två veckor till (fullt ös dock!) Får väl se när bebisen behagar komma... Nu längtar vi så vi blir tokiga!

    Stor kram till er alla!

  • Mulpa

    Ja det är väl bara att gilla läget..
    kissnödig har jag ju haft sedan typ vecka 9-10 så jag är van.. men nu är det ju kusligt mycket och ofta bara!!
    Det sliter!!

    Vi har beräknat den 21 november. 37 dagar kvar idag. Känns överkomligt!! ;)
    LÄNGTAR!!
    Och undrar ju vilket pyre vi har där inne... tjej eller kille.. ;)

    KRAM

  • prästkrage

    Heavenlee: Neej!!! Jag som verkligen trodde att det skulle ta nu. Beklagar så. Stor, stor kram till dig. Och du vet att vi fortsätter att följa och stötta din resa mot att bli mamma.

  • Väntar med spänning

    skit också heaven!!
    lessen för er skull. verkligen. men orka kämpa. kram!

  • Mulpa

    Heavenlee: Är så ledsen!! Usch vilken jävla pissdag/kväll detta blev.
    Idag är det bara elände som hänt!! Nu går jag och lägger mej och fortsätter gråta några tårar till nu för Er skull Heaven!!
    SÅÅ STOR KRAM TILL ER!! Vet att inga ord hjälper, men jag tänker på dej!
    KRAM

  • Heavy

    Ja det är piss men vi är ok. Vi var nog ganska så förberedda på att det inte skulle bli ngt den här gången heller. Just nu känner jag inte ngt speciellt. Allt flyter på som vanligt så länge inte någon försöker att prata med mig om det här för det går inte. Just nu orkar jag inte ta i tu med kännslorna och det känns inte som att jag behöver det heller. Jag vet inte om det är att stoppa huvudet i sanden eller om jag faktiskt mår helt ok. Ja ja, nu tar vi en paus i ett år eller så och lägger energi på huset i stället!

    Kram till er alla från mig!

  • Väntar med spänning

    Låter sunt Heaven!
    Jättelycka till med huset!
    Kram

  • prästkrage

    Heavenlee: Lycka till med ert hus. Och jag hoppas att du tittar in här ibland så vi vet hur det är med dig och jag hoppas även att du kollar in här så vi kan meddela hur det går för oss. Skulle det vara för tufft för dig har jag full förståelse för det.
    Stor kram.

  • Mulpa

    Heavenlee: LYCKA TILL MED ALLT!! Men låt oss höra av dig någon gång då och då.. det är liksom vi..
    Kanske kan det vara just det att ni behöver en pause! Vi har pausat många gånger under de här 6½ åren som vi försökt.
    Vi har renoverat huset och rest utomlands allt för att tänka på annat och ta hand om varandra!! ER DAG KOMMER!! Tyvärr inte nu som vi alla hoppats!!
    STORA STARKA STYRKE KRAMAR TILL ER BÅDA!! Sköt om dej! MÅNGA KRAMAR

  • Mulpa

    Heavenlee: LYCKA TILL MED ALLT!! Men låt oss höra av dig någon gång då och då.. det är liksom vi..
    Kanske kan det vara just det att ni behöver en pause! Vi har pausat många gånger under de här 6½ åren som vi försökt.
    Vi har renoverat huset och rest utomlands allt för att tänka på annat och ta hand om varandra!! ER DAG KOMMER!! Tyvärr inte nu som vi alla hoppats!!
    STORA STARKA STYRKE KRAMAR TILL ER BÅDA!! Sköt om dej! MÅNGA KRAMAR

Svar på tråden Ännu en fortsättningstråd för Mulpa, väntar med spänning, heavenlee och prästkrage.