• loffes

Brösten när tjejer kramas

Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.

Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.
    Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, eller
    är brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...

Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samt
    om den man kramar har stora/små bröst.

• Svar på tråden Brösten när tjejer kramas
  • Päron1986

Jag har inte en tanke på brösten hos den jag kramar! Om de inte råkar vara helt fantastiska och djup urringning dock!

Sj har jag stooooora.. så de känns ALLTId när jag kramas

• TheCoopers

hahah nää det tänker jag inte på ... jag kramas bara .
    Har aldrig liksom lagt fokus vid andra tjejers eller mina egna bröst .

Fokus på kramen ..inte brösten

I'm the me I choose to be ...
  • listen

Oj, jag har aldrig tänkt på mina bröst över huvud taget när jag kramas. Än mindre på motpartens bröst. Visste inte att någon tänkte på det..?

• Anonym (tuttan)

Tänker inte på det heller. Fast ibland om jag får en låååång nära kram av min bästa väninna kan jag tänka på att det känns så mjukt med hennes bröst. Inte sexuellt då jag tyvärr inte tänder på tjejer men mjukt. Kan förstå att män tycker det är jävligt mysigt med bröst!

• Anonym
    MLT skrev 2009-08-19 09:19:46 följande:
    Men vafan nu kommer jag ju inte kunna krama någon, speciellt inte killar, utan att tänka på mina bröst! Jag har stora bröst och som någon skrev, är det därför vissa killar kramar en så långt ifrån? Haha..Har aldrig tänkt på detta förut, precis som jag antar att ni killar inte funderar på var kuken befinner sig om ni går nära andra killar.
    Så är det. Jag älskar stora bröst och skulle gärna krama mina styrbystade tjejkompisar hårt och länge, men det skulle kännas som att jag nästan betedde mig sexuellt - väldigt invaderande på något sätt. Plus att jag förutsätter att de skulle undra vad jag håller på med. Då blir det mer en distanskram.
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2009-08-19 11:00:31 följande:
    Jag har aldrig funderat på det. Däremot har jag funderat på om män reflekterar över det när de kramar en kvinna.
    Vi njuter av varenda sekund Nä, men vi försöker vara respektfulla och inte bete oss alltför närgånget.
  • Trollet i skogen

Jag är flata och jag tänker inte på mina vänners bröst när vi kramas, vare sig vi är i klädda i overall eller bikini.
    Min flickväns bröst tänker jag alltid på när vi kramas =)

• TaBz

Jag brukar aldrig tänka på det. Brösten är inte mer sexuellt laddade än någon annan del av kroppen, om jag inte är sexuellt intresserad/attraherad alltså.

Däremot när jag är nygravid tänker jag väldigt mycket på brösten, för de är så sjukt ömma! Då är det inte kul att kramas.

• sakoline

Tänker inte heller på det... men vid ytliga snabba kramar är det ju bara bröstkorgarna som snuddas vid varann

• Anonym (hittebarn)

Oj oj oj. Jag är ju bi, men den där frågan har jag aldrig ens tänkt på.

• Mamma till Philip Nova Elliot

Tänker inte på det speciellt annat om den man kramar har riktigt stora bröst som liksom tar emot. Själv hade jag såna big bouta under grav och vid amning och då var de mer i vägen när man skulle krama någon. Nä men det är bara en kroppsdel som vilken annan i en icke sexuell situation skulle jag säga.

• loffes

Blandat.

Fullt förståligt att detta inte är något som man alltid tänker på.
    Kul att man ändå planterat vissa tankar hos vissa qvinnor känner mig
    lite stolt för det.

Sedan så känns det inte helt rätt att i tråden skriva att tex "jag har själv
    stora bröst och tänker/tänker inte på detta" utan att bifoga bild!
    Skärpning och ändring, omedelbums!
    Om ni inte vill lägga upp bild här kan ni få min mailadress om ni pmár. ;-p

Och oftast är det ju så att man inte tänker på någon speciell kroppsdel om
    allt är som det ska. Först när man får ont i den, blir sugen, provar någon
    plagg, får en kommentar etc så tänker man på sina fula fötter, stora bröst
    eller rufsiga frisyr, så är det ju.

• Schnauser

Det är bara en partner jag skulle "björnkrama" och riktigt trycka mina dubbel-D emot. Vänner och familj får bara "A-kramar" och då kanske de bara lätt snuddar vid dem. Försöker undvika det så gott det går.  

Jag behöver SEMESTER! *utarbetad*
  • loffes

Inlägg som Schnauser som jag skulle vilja ha bildbevis på, pm gärna....

Hittade en liten film som nästan (inte alls faktiskt) mättar mina funderingar.
    www.tube8.com/hardcore/busenbuffing/31870/
    Fast lite krockar är det ju men allt är så uppenbart, ska vara mer ojsan och sedan
    kanske att den ena tjejen säger
    -O vad mjuk tröja du har, vad är det för material i den?
    (Drar sakta handen över tröjan).
    Hon svarar.
    -Vet inte men vad tror du, känn ordentligt.

Vid 09:00 - 09:25 ungefär så såg det lite mysigt ut.

Och Nej jag tänkte inte börja skriva manus, sluta oroa Er.

• Anonym

De killar som inte reagerar över att en känna en kvinnas bröst emot sin kropp, även vid en hastig vanlig kram, hör nog till undantagen.
    Det verkar lite naivt av alla tjejer som skriver att brösten är som vilken kroppsdel som helst. Bröst är ju en den mest påtagliga sexuellt laddade kroppsdelen på en kvinnas kropp. Bröst sänder ju massor av sexuella signaler, och är ju väldigt förknippade med sex och könsdrift på massor av olika sätt. Det är ju ingen slump att urringningar finns tex..
    Jag lovar att jag inte är ensam om att få en liten impuls i hjärnans sexavdelning när jag känner ett par bröst, stora eller små, emot min kropp. Åtminstone om de sitter på en kvinna som inte är helt absurt mycket äldre eller yngre än mig själv. De som inte håller med mig är nog för hämmade för att erkänna för sig själva att det är så. Jag vet att jag har rätt!

• janniahlholm

haha! vilken rolig tråd! jag har aldrig tänkt på att jag indirekt pressar brösten mot varenda kille jag kramar! hah :)

mina bröst är för mig (i en vänskaplig kram) som vilken annan kroppsdel som helst! :)

• B l o n d i e

Skitkul ts. Nä, har nog aldrig tänkt på hur det känns eller hur mina egna känns mot en annan när vi kramas, de är som vilken kroppsdel som helst. ÄVEN om jag faktiskt kan tända på tjejsex.

• Anonym (bröst is life)

Jag är bi...(tjej)
    Om det är en intressant tjej jag kramar, dvs om jag fattat tycke för henne på annat sätt än som bara kompis, då reagerar jag absolut på när mina bröst möter hennes... men är det ingen gnista då är det bara två kroppsdelar som råkar ta i varandra.

Men bröst är satans sexigt och mysigt, no doubt about it. SÅ det så!

• loffes

Det är väl så att så länge det inte finns laddning är bröst en kroppsdel men finns
    det en liten gnista så tänker tjejer på det här.
    Jag däremot tänker alltid på när två mjuka bröst vidrör varandra

Svar på tråden Brösten när tjejer kramas