• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya, välkomna! {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här
    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här

    Här hittar du adresser till allas bloggar

    Här hittar du massa olika scrapbookingshoppar


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...
  • Venezuela

    Grattis Eyovine!

    Idag har jag deltagit i en scraploppis i en av stans butiker, men den ligger lite avsides och den stora folkmassan shoppade nog julklappar på annat håll. . Annars är sådana tillställningar ett bra tillfälle att göra sig av med en del av överflödet. Jag har framförallt hur mkt papper som helst - kan ju aldrig köpa bara en av nån sort utan det blir nästan alltid dubletter. Antar att jag både vill äta kakan och ha den kvar. Hur gör ni, köper ni bara ett och ett?

    Bloggen är uppdaterad med advent, kort och kakor

    ladydiskapar.blogspot.com

  • Cia o krabaten

    Ladydaj: Jag köper i princip alltid bara ett, däremot skär jag ut om jag har annat papper ovanför så att dte inte är dubbla lager liksom för att på så sätt snåla in på papper

  • Amelié77

    Jag gör som Cia. Väldigt sällan jag köper fler än ett av ett papper, jag är för snål tror jag

  • Cia o krabaten

    Nu är det äntligen dags!!!
    Min månad som gäst-DT på SWE

    Kika gärna in där eller hos mig, för nu kommer dte uppdateras mer i bloggen igen!
    ciascrap.blogspot.com

  • Armine

    Hej allihop!

    Grattis till alla som vunnit.

    Har inte varit in här på ett bra tag. Vi har haft fullt upp med flytten och så har jag varit på julfset med pyssel och jag var även där med mitt jobb.

    Vi blev klara med lägenheten i torsdags så nu är det bara den stora organiseringen kvar som ska göras här i huset. Har testat ett hörn av mitt pysselrum/arbetsrum och det kommer att fungera utmärkt bara vi får ordning på alla saker.

    Hoppas ni har det bra allihop.

    Kram

  • Essmo
    Cia o krabaten skrev 2009-11-30 21:14:31 följande:
    Nu är det äntligen dags!!!Min månad som gäst-DT på SWE Kika gärna in där eller hos mig, för nu kommer dte uppdateras mer i bloggen igen!ciascrap.blogspot.com
    å va skoj! **rusar in å kollar**

    Grattis Eyovine! Sååå skoj att du vann!!
Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...