• Anonym (Fasadeller?)

Är min kille bög?

Min kille har inte mycket sexlust alls. Han var mer "på" i början men säger att han inte vill ha för ofta för då blir det tråkigt. Jag har en konstig känsla av att han är homo. Jag har frågat men han säger att det inte är så. Han kommer från mellanöstern där man kanske inte vågar säga som det är. Han är mycket feminin. Han prioriterar också sina vänner före mej. När vi har sex är jag oftast den drivande och han tycker om när jag är både "där bak och där framme". Han tycker heller inte om att jag blir våt (?) Jag vill inte vara ett camoflage. Han vill heller inte att vi ska bo ihop. Har varit ihop i snart två år. Men jag har aldrig komit på honom med något konstigt. Frågar jag igen kommer han att neka så vad ska jag göra? Hur ska jag få reda på om han är bög?

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym (Fasadeller?)

Ojoj så många saker som kommer upp. Men jag tänkte på mitt problem igår då vi satt i soffan. Han kramas aldrig eller pussas om jag inte gör det först. Han säger att han bara är sådan. Väldigt blyg, men i sänge är han inte blyg men det är alltid jag som får ta alla initiativ. Jag tyckte han var lite oerfaren när vi träffades, fast han har haft flera tjejer. Men jag får en känsla av att han är bög eller har väldigt låg sexdrift. Jag kan liksom inte släppa det här. Hur ska jag få veta? Han kommer ju aldrig att säga något frivilligt.

• ViceGuy

Klä ut dig till en byggarbetare eller liknande och köp en lös-mustache. Se hur han reagerar..

• Anonym (Biboy)

Anonym (Fasadeller?) skrev 2009-09-24 12:41:29 följande:

Men jag får en känsla av att han är bög eller har väldigt låg sexdrift.
    Jag har aldrig träffat en 'någorlunda ung' bög/bi med låg sexdrift så där har du beviset på att han inte är bög...
  • regnbågspappan

ts vet du om han brukar använda sig av något speciellt nick på nätet??

• Brunhilde
    Anonym skrev 2009-09-24 07:54:12 följande:
    Anonym (flickan86) skrev 2009-09-23 21:57:10 följande: Tänder du på killar också? Själv är jag kille och helt hetro men tänder i bland på att suga kuk.
    Tänder på att suga kuk? Hetero?

Nä. Det går inte ihop.
  • LyckligtSlut
    Brunhilde skrev 2009-09-30 22:23:33 följande:
    Tänder på att suga kuk? Hetero? Nä. Det går inte ihop.
    Låter skumt. Fantasier är ju en sak, men att göra det då och då och gilla det, då börjar det väl kännas lite vridet att kalla sig helt hetero?
  • Parenthood

Anonym (Fasadeller?) skrev 2009-09-19 23:40:19 följande:

Frågar jag igen kommer han att neka så vad ska jag göra?
    Hur vore det med att lita på honom?
  • Anonym (brejk)

Anonym (Fasadeller?) skrev 2009-09-24 12:41:29 följande:

Ojoj så många saker som kommer upp. Men jag tänkte på mitt problem igår då vi satt i soffan. Han kramas aldrig eller pussas om jag inte gör det först. Han säger att han bara är sådan. Väldigt blyg, men i sänge är han inte blyg men det är alltid jag som får ta alla initiativ. Jag tyckte han var lite oerfaren när vi träffades, fast han har haft flera tjejer. Men jag får en känsla av att han är bög eller har väldigt låg sexdrift. Jag kan liksom inte släppa det här. Hur ska jag få veta? Han kommer ju aldrig att säga något frivilligt.
    Man vill ju inte vara den som bara ger och ger...

Ni borde kanske ta en paus i förhållandet, fundera på varsitt håll vad ni vill? Efter några veckor märker ni säkert om ni saknar varandra eller om det är dags att gå vidare....
  • Anonym (fantasi)
    Det är skillnad på fantasier och verklighet.
  • Brunhilde
    LyckligtSlut skrev 2009-09-30 22:26:35 följande:
    Låter skumt. Fantasier är ju en sak, men att göra det då och då och gilla det, då börjar det väl kännas lite vridet att kalla sig helt hetero?
    Fantasier eller inte. Om man som man tänder på (tanken) att suga kuk ska man nog inte kalla sig hetero.
  • Thaleya
    Gör det väl, jag skulle lätt kunna ha sex med tjejer och jag tänder på att se tjejer slicka varandra, men jag är inte bi eller lesbisk för det.

Jag tänder iofs på män ha sex med varandra med, undrar vad de gör mig ? :S
  • Brunhilde

Anonym (fantasi) skrev 2009-09-30 22:32:02 följande:

Det är skillnad på fantasier och verklighet.
    Är det verkligen så? Det hade jag absolut ingen aning om.
  • Thaleya
    Thaleya skrev 2009-09-30 22:33:11 följande:
    Gör det väl, jag skulle lätt kunna ha sex med tjejer och jag tänder på att se tjejer slicka varandra, men jag är inte bi eller lesbisk för det. Jag tänder iofs på män ha sex med varandra med, undrar vad de gör mig ? :S
    Kanske bör tillägga att jag tycker att homosexuella är de som blir kära i samma kön, inte de som tänder på dem.
  • Thaleya

Och till TS så skulle jag inte vilja påstå att han är homosexuell endast baserad på den lilla informationen. Men visst magkänslan säger ju en del. Jag skulle ta hans brist på sexlust och hans ovilja att bo ihop som ett större problem isåfall.

• Anonym (fantasi)
    Brunhilde skrev 2009-09-30 22:33:26 följande:
    Anonym (fantasi) skrev 2009-09-30 22:32:02 följande: Är det verkligen så? Det hade jag absolut ingen aning om.
    Synd om dig.
  • Brunhilde

Anonym (fantasi) skrev 2009-09-30 22:37:54 följande:

Synd om dig.
    Har du inte lust att utveckla det?
  • Anonym

Jag misstänker att min man är bög.

Fy vad jobbigt,förstår vad du känner.

• Kullamannen
    Anonym skrev 2009-10-07 20:04:44 följande:
    Jag misstänker att min man är bög.Fy vad jobbigt,förstår vad du känner.
    Vad är det som tyder på det? Minskad lust?
  • Anonym

Min mans tecken är att han alltid varit ointresserad av en kvinnas kropp,även min.
    När vi haft sex är det bara för att man "ska".
    Jag är hans första tjej/fru,han var aldrig någon kvinno älskare utan bara många kvinliga vänner.

Sen så när jag frågat han,så vet han inte om han är homo eller ej.
    Jag är inte fördomsfull,alla har rätt till sin kärlek och lust.
    Men jag är rädd,och säker,på att min man är homo.

Svar på tråden Är min kille bög?