• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • Nyfiken666
    Anonym (SMALL) skrev 2023-06-02 06:28:43 följande:
    Ja, väldigt, och fortfarande kåt.
    Fyllde du på med mer?
  • Anonym (SMALL)
    Nyfiken666 skrev 2023-06-02 11:48:23 följande:
    Fyllde du på med mer?
    Ja...
  • Anonym (?)
    Nets skrev 2023-06-06 18:46:52 följande:

Jag kom att tänka på en tjej jag träffade i Köpenhamn när jag var 17-18 år, hon var väl 10 år äldre än mig, vi träffades alltid på en restaurang på Huvudbangården där vi drack några öl och sen gick till mitt hotell ( Triton ) där vi knöllade på alla de sett, i sängen, på golvet, på toa och i fönstret, vi hade det gott, hon berättade att hon var gift samt att hnnes man älskade höra vad vi gjort under hlgn, hon sa att han runkade när hon berättade samt att han särade op hennes ben och gav henne all säd långt upp i henne. Detta pågick under långtid, de 10 sista gångena var vi hemma hos henne med hennes man som åskåare, någon gång ställde han sig i andra rummet med dörren nstan stägd, han runkade vilt och han fick spruta i henne ett antal gånger som vi höll på. Sen tog det slut varför vet jag ej.

...och sedan vaknade du ... med fläckiga kallingar och taskigt samvete.
  • Anonym (Uttråkad)
    Anonym (?) skrev 2023-06-06 19:26:35 följande:
    ...och sedan vaknade du ... med fläckiga kallingar och taskigt samvete.
    De besta runkfantasierna finns på HL
  • Robert 832

Fantasin är väldigt vanlig men färre provar och ännu färre har det som livsstil.
    Det är riskfyllt men också väldigt spännande och ja, vissa har det som en stående regel i sina relationer att kvinnan är fri att ha sex med andra. Vissa tar det så långt som att kvinnan är fri att dejta och bilda sig mer intima fwb-relationer vid sidan.

• Sexgurun

Jag skulle vilja att min fru dejtade andra män och hade sex om hon så ville. Har sagt det till henne. Hon tyckte det var en sjuk fråga, undrade om jag sa det för att jag ville knulla andra tjejer och sa ?men tänk om jag blir kär?. Jag tänker att va fint om hon kan bli kär i en person till, det är ju superhärligt att bli förälskad och jag unnar henne verkligen allt gott. Jag tror heller Inte hon kommer vilja lämna mig för det, snarare att det skulle fördjupa vår relation. Men helst vill bara att hon ska bli påsatt ordentligt av någon annan än mig. Blir hård när jag skriver detta.

• Ztiff
    Sexgurun skrev 2023-06-30 23:29:18 följande:

Jag skulle vilja att min fru dejtade andra män och hade sex om hon så ville. Har sagt det till henne. Hon tyckte det var en sjuk fråga, undrade om jag sa det för att jag ville knulla andra tjejer och sa ?men tänk om jag blir kär?. Jag tänker att va fint om hon kan bli kär i en person till, det är ju superhärligt att bli förälskad och jag unnar henne verkligen allt gott. Jag tror heller Inte hon kommer vilja lämna mig för det, snarare att det skulle fördjupa vår relation. Men helst vill bara att hon ska bli påsatt ordentligt av någon annan än mig. Blir hård när jag skriver detta.

Skriv ett pm, hjälper andra med lite guide att utveckla denna fantastiska fantasi, har många år erfarenhet med att låna ut min tjej :)
  • Anonym (Petta)

Lånar gärna ut min fru, skulle vilja delta också. Han först, sedan jag.

• Ztiff2
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-03 14:00:02 följande:

Något ni testat ? Har erfarenhet av detta
  • Anonym (Petta)

Min fru har visat stort intresse av att få en stor lång och hård att spruta i sig. Få se hur vi går vidare med detta.

• Anonym (Z2)
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-03 16:10:34 följande:

Min fru har visat stort intresse av att få en stor lång och hård att spruta i sig. Få se hur vi går vidare med detta.

Underbart, hur gamla är ni då?:)
  • Nyfiken666
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-03 16:10:34 följande:

Skulle gärna vara med om ni vill så mejla mig!
  • Anonym (SMALL)
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-03 14:00:02 följande:

Vill alltid vara sist... Han först, eller helst dom....
  • Anonym (Petta)

Håller med, DOM först, sen jag. Vi är gamla, 67 & 68 men ser fortfarande ok ut. Hon är fortfarande jagad av vargar.

• Anonym (SMALL)
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-07 15:36:51 följande:

Håller med, DOM först, sen jag. Vi är gamla, 67 & 68 men ser fortfarande ok ut. Hon är fortfarande jagad av vargar.

Hur många före dig?
  • Anonym (Petta)

Så många som min fru vill ha

• Anonym (Z2)
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-14 14:39:26 följande:

Låt henne få någon då :)?
  • Anonym (SMALL)
    Anonym (Petta) skrev 2023-09-14 14:39:26 följande:

Härligt....
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?