• Ia 70

    35+ tråden del 8 still going strong

    35+ tråden del 8 still going strong


    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    Välkomna in i 35+ tråden del 8!!!! Tiden rusar iväg i denna underbara tråd! 
    Nu är vi några som fått våra små, men fortsätter att hålla kontakten. Några är gravida o några kämpar på med en STOR hejarklack!

    Här samlas Vi som vill följas åt genom förberedelser, funderingar - och även så småningom graviditetsnojor, oro, glädje, förväntan, födslar och livet med en liten baby.
    - Vi är kring 35-40, men räknar oss inte som "passé " än på ett bra tag !

    BIM/BF/Födelselista finner Ni här: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47838518.html

    Del 7 av tråden finner Ni här: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m45516110.html
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Svar på tråden 35+ tråden del 8 still going strong
  • bojji07
    nyproduktionen skrev 2009-12-19 10:55:42 följande:
    Proven var normala och vi ska få en pojke
    Grattis!!!! Då är det bara att vänta in den stora dagen nu då
    Sebastian-91,Benjamin-07& Cassandra-09
  • Gaztongirl
    nyproduktionen skrev 2009-12-19 10:55:42 följande:
    Proven var normala och vi ska få en pojke
    Så härligt att få det bekräftat Då väntar vi på att det ska komma en kille till i tråden.
  • Ia 70
    nyproduktionen skrev 2009-12-19 10:55:42 följande:
    Proven var normala och vi ska få en pojke
    Åååå GRATTIS vad roligt för er ju
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    Nufsan skrev 2009-12-19 21:56:53 följande:
    Grattis nypis vad roligt!
    Hej Nufsan, hoppas att allt e bra med dig o alla barnen Här e de full fart, tokigt att jag vill ha en till...hihi. Luka somnar inte för natten förreb kl 01.00 eller senare, tidigast 00.30 o det suuuger. Sååååå jobbigt att sitta uppe efter 00.00. Alla sover ju...
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Mita 74

    Kikar in och önskar er alla en glad 4:e advent. riktigt tycker jag.
    la 70 förstår om det är jobbigt att vara vaken på natten då alla sover men för mig är det nästan tvärtom trivs som fisken i vattnet då alla sover och man bara får pyssla på i sin egen takt. Kan ju säga att den minsta han sover till kl 10 på morgon så man får ändå sova en stund.

    Annars så är allt bara bra jag jobbar tex min sista helg nu i helgen innan jag ska ha, känns så skönt. Jag är totalt slut sista kvällen då jag jobbat är ju lite mer på helgen då vi är mindre folk. Jag retar mig bara så mycket på en del av mina arbetskamrater.
    En snabb redovisning.
    Tänkte jag skulle vara snäll och meddela att jag inte skulle jobba mer, alltså helger så behöver dom inte ringa mig om någon blir sjuk, jag var ju ledig helger i höst då gubben var ute i skogen och då blev dom minsann sur på mig för att jag inte hade sagt det till dom för då skulle ju dom inte behöva ringa till mig lät det då, nu då i fredags då jag sa det säger dom trögskallarna ursäkta uttrycket och vad menar du med det, orkar du jobba på veckorna men inte på helgerna då har du ju inget här att göra ungefär. Gravid är ingen sjukdom sa dom då, då blir man inte så glad kan jag säga, i alla fall så rusade jag ner till min chef och sa precis hur dom hade sagt, och hon blev alldeles ifrån sig, då säger hon var det möjligt vis en viss vikarie som sa detta jo sa jag kan tänka mig det sa hon. Hon är nämligen lite avis på vi fasta vikarier som har betydligt mer jobb än henne.
    Kan då säga att jag tänker njuta av mina lediga helger utan minsta dåligt samvete.
    Ursäkta mitt lite långa och tråkiga inlägg men nu känns det bättre.
    Kramisar på er i denna underbara tråd, Jag önskar inte God Jul ännu för nog tänker jag kika in igen innan julaftonen.

  • Gaztongirl

    piteå: Skönt att du har chefen på din sida och att du sa till. Blir det skitsnack så vet hon vad det beror på. Ta och njut ordentligt utav dina lediga helger

  • Mita 74

    Kikar bara in och ser att alla verkar njuta av julen och det nya året. Bara vi inte missar att tråden snart stängs. Kramisar.

  • Fnulan

    Ångest.... skäms... ¨dåligt samvete... ångerfull.... FY MIG!!!

    Lever och älskar mitt liv!!!

Svar på tråden 35+ tråden del 8 still going strong