• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • Buggster

1. Jag längtar efter den lille krabaten som bor i min mage, och efter att flytta till lägenheten vi fått på orrholmen.
    2. Tar med mig en underbar dotter och min man som blev min 1:e augusti.
    3. hoppas att allt ordnar upp sig för min man  med hans exjobb och att vi trivs fint i nya lägenheten, och att krabeten imagen mår bra och hela graviditeten kommer gå fint!

• Zhra

1. Längtar efter att plussa för andra gången :) Avvaktar tills i vår/sommar dock..
    2. Erfarenheten runt min sons födelse, och min älskade son :) Alla minnena som han gett mig.
    3. Hoppas mest på att jag kan lösa jobb i Stockholm/bostad i Karlstad grejen. För jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb i Stockholm!

• längtan09
    Zhra skrev 2010-01-01 02:04:32 följande:
    Hej hopp nu är jag i farten igen! Jag tänkte på en sak.. Kan inte alla som gått med i den här tråden/gruppen fira in det nya året med att: 1. Dela med sig om någonting man längtar efter år 2010 2. Något man kommer att ta med sig från 2009 3. Det man hoppas mest på under 2010 ? Hade varit kul! Jag återkommer med mina tre när jag listat ut dom!
    1: längtar efter att få börja universitetet igen så man kan får vara något mer än bara mamma (ja jag är en sån där dålig mamma som inte tycker att föräldraledighet är det roligaste som finns)
    2. Jag kommer ta med mig allt fint som hänt under året, att Zhra's söta lilla pojk föddes Att min söta lilla pojk föddes och allt runt i kring det och sen även att min pappa gifte sig.
    3. Hoppas på att sambon får ett jobb han trivs med, att vardagen med lilla Charlie kommer fortsätta flyta på lika bra, att hans inskolning på dagis om 8 månader går bra. Och att alla nära och kära fortsätter finnas.
    ~ Mamma till världens gulligaste Charlie 0906~
  • Forsman

1. Jag längtar tills min sambo, jag och vår son ska resa resa utomlands.
    2.  Dagen då min son föddes eftersom det var den bästa dagen i mitt liv.
    3. Jag hoppas att alla mina nära och kära ska må bra :)

• Buggster

hej alla mammor! Hur har ni det?

Tänkte om vi skulle försöka få till en träff snart eller?
    Vad säger ni?

• Forsman

Hej! Jag har det bara bra.  hur är det med dig?

Jag tycker det låter som en  bra idé

• Buggster
    Forsman skrev 2010-01-27 12:31:10 följande:
    Hej! Jag har det bara bra.  hur är det med dig? Jag tycker det låter som en  bra idé
    Det är bra, är otroligt trött, börjar inse hur jobbigt det är att ha en 1åring och samtidigt vara mitt i en graviditet. Tar fruktansvärt hårt på min kropp och psyke. Men det ordnar sig till slut. går in i 18:e veckan nu och har rul nästa vecka, ska bli skönt att äntligen få se att det finns nåt litet därinne, man tvivlar ju en hel del och har man dessutom en galen ungen som klättrar på en dagarna i ända så blir man ännu mer tveksam!
  • längtan09

Vi ska inte sammanslå den här tråden med din andra tråd Forsman?

• Forsman
    längtan09 skrev 2010-01-27 12:45:25 följande:
    Vi ska inte sammanslå den här tråden med din andra tråd Forsman?
    Jo det kan vi göra, blir lite lättare att ha allt på samma ställe
  • längtan09
    Forsman skrev 2010-01-27 13:57:23 följande:
    Jo det kan vi göra, blir lite lättare att ha allt på samma ställe
    ja det blir lite enklare så. Även om den här är för unga mammor borde det ju gå bra
Svar på tråden Unga mammor i Karlstad