• ViSkaBliTre

    Vi som försökt länge efter mf, del 2

    Här hänger vi som försökt länge efter vi fått missfall.

    Med länge menas här att ha försökt längre än 6 månader EFTER missfallet.

    Vi kan vara lite bitchiga om du inte är på mer än första försöket, då vi har kommit längre än så i våra försök att få till en bebbe och kan vara lite bittra!

    Hoppas på fler i samma situation som vet hur det är att kämpa för att få det efterlängtade pluset igen!!

    Välkomna!!!
  • Svar på tråden Vi som försökt länge efter mf, del 2
  • Längtan efter liten
    mammabamma skrev 2010-08-09 13:23:23 följande:
    Hej igen
    Har hållit mig undan ett tag nu sedan mitt förra inlägg, då jag meddelade att jag fått ett nytt missfall. Tänkte eg. bara komma in och berätta att trots blödningar och krampaktig, kraftig smärta, så slutade allt väl och har nu varit på 2 VUL då allt har sett bra ut, senast idag i v.11. Jag var helt 100% inställd på att det var ett missfall, men för en gångs skull gick det bra ändå . Nu ska jag försöka njuta, efter många veckors oro och tårar...
    Glad att läsa om att det är fler som plussat, och önskar lycka till till er andra som jag är säker på kommer plussa alldeles snart
    sicken historia. det där behövde jag höra som sitter med ljusbruna/beiga flytningar!!!
    tack för att du berättade och lycka till nu :)
    Längtan efter liten är stor
  • ViSkaBliTre

    Mammabamma.: härligt att höra att allt är bra! Längtan: läste i utredningstråden att det gick bra på vul! Grattis!! Såå skönt för dig!


    Om du har det besvärligt, tänk då på en tax som försöker ta sig fram i djup snö.
  • ViSkaBliTre

    Skriver från mobilen så det tydligen inte att byta rad.. Det sista där var till Längtan efter en liten


    Om du har det besvärligt, tänk då på en tax som försöker ta sig fram i djup snö.
  • Hallonet80
    mammabamma skrev 2010-08-09 13:23:23 följande:
    Hej igen
    Har hållit mig undan ett tag nu sedan mitt förra inlägg, då jag meddelade att jag fått ett nytt missfall. Tänkte eg. bara komma in och berätta att trots blödningar och krampaktig, kraftig smärta, så slutade allt väl och har nu varit på 2 VUL då allt har sett bra ut, senast idag i v.11. Jag var helt 100% inställd på att det var ett missfall, men för en gångs skull gick det bra ändå . Nu ska jag försöka njuta, efter många veckors oro och tårar...
    Glad att läsa om att det är fler som plussat, och önskar lycka till till er andra som jag är säker på kommer plussa alldeles snart
    STORT GRATTIS !!
  • Längtan efter liten

    viskablitre: tack så mycket :D


    Längtan efter liten är stor
  • Hallonet80

    Nu har jag gjort ul ! Bebisen var i rätt storlek för v.14 precis som den ska å sparkade å hade sig !! Nu ska jag njuta !!


    bf 18 februari !
  • Längtan efter liten
    Hallonet80 skrev 2010-08-16 11:34:39 följande:
    Nu har jag gjort ul ! Bebisen var i rätt storlek för v.14 precis som den ska å sparkade å hade sig !! Nu ska jag njuta !!
    grattis vännen.
    Längtan efter liten är stor
  • Jimia Push

    Jag tänkte bara säga att jag överger denna tråd nu äntligen. It´s enough.

    Ha det gott alla..


    Att fråga riktigt är att veta mycket
  • Längtan efter liten
    Jimia Push skrev 2010-08-16 15:42:07 följande:
    Jag tänkte bara säga att jag överger denna tråd nu äntligen. It´s enough.

    Ha det gott alla..
    är du gravid? eller varför lämnar du oss?
    Längtan efter liten är stor
  • Jimia Push
    Längtan efter liten skrev 2010-08-16 16:30:34 följande:
    är du gravid? eller varför lämnar du oss?
    Svarar på detta också ;) Nej det är jag tyvärr (såklart) inte, har inte försökt denna månad ens, men jag pallar inte höra mer om andras graviditeter längre.

    Men jag önskar er det bästa.  Solig
    Att fråga riktigt är att veta mycket
Svar på tråden Vi som försökt länge efter mf, del 2