• bryrsig

Abort är fel

Jag vill skriva tilll alla personer som planerar att göra abort,det är inte rätt! Människor väljer att kalla barnen som blir mördade foster för att det skall vara lättare. GUD har en plan för barnen som blir brutalt mördade av sina egna föräldrar. Det är ett brott mot mänskligheten! Alla talar om sin egen rätt men inte om barnets rätt. Det finns människor som väntar på att adobtera om en person inte kan behålla barnet.

• Svar på tråden Abort är fel
  • Thursday
    bryrsig skrev 2010-05-02 00:18:06 följande:
    Människor väljer att kalla barnen som blir mördade foster för att det skall vara lättare. GUD har en plan för barnen som blir brutalt mördade av sina egna föräldrar. Det är ett brott mot mänskligheten!
    Struntprat, rakt av. Det är inte för att något ska bli lättare, utan för att man genom utvecklingen i livmodern går igenom diverse, vitala stadier. Om du verkligen anser att mord är mord, rakt av, så anser du alltså att det är samma sak att skrapa bort 200 stamceller från livmoderns vägg som att skjuta en 16-åring i huvudet. Jag misstänker att till och med du ser en gradskillnad här.
    Du får gärna förklara varför din låtsaskompis "gud" skulle ha en plan för barn som aldrig kommer existera. Han bör ju ha känt till sedan tidigare att dessa cellklumpar aldrig kommer bli några barn, tycker man.
  • ChoopChoopSong

Ännu en religiös missionär?

Kan inte du TS, som hävdar din egen åsikt (som du för all del gärna får ha) som om den vore en universell sanning:

Vad har GUD för planer för mig? För oss alla här? Du kanske vet?

• Rabelais
    Pimpinellan skrev 2010-05-02 17:55:02 följande:
    Där har du fel. Gränsen för när för tidigt födda kan överleva och gränsen för abort har redan suddats ut. Lagen har inte hunnit med tyvärr,men måste mycket snart ändras! Eller tillhör du kanske dem som vill ta död på fullgånga barn också? I USA halshuggs barnen först och dras sen ut fullstora,men döda. Najs!
    Mh, och jag har hört att demokrater låter sätta in aborterade foster i kvinnor igen så de kan aborteras en gång till.
  • Dorian Ertymexx
    ChoopChoopSong skrev 2010-05-03 14:58:08 följande:
    Ännu en religiös missionär? Kan inte du TS, som hävdar din egen åsikt (som du för all del gärna får ha) som om den vore en universell sanning: Vad har GUD för planer för mig? För oss alla här? Du kanske vet?
    Jag är mer intresserad av hur bisarrt det hela blir. För om gud hade planer för de barn som aborteras, betyder det att gud INTE hade planer för de barn som faktiskt räddas av modern medicin? Om det är fel att nyttja modern medicin åt ena hållet, är det inte lika fel åt andra?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Lady Dahmer
    Jag vill skriva tilll alla personer som planerar att göra abort,det är inte rätt! Människor väljer att kalla barnen som blir mördade foster för att det skall vara lättare. GUD har en plan för barnen som blir brutalt mördade av sina egna föräldrar. Det är ett brott mot mänskligheten! Alla talar om sin egen rätt men inte om barnets rätt. Det finns människor som väntar på att adobtera om en person inte kan behålla barnet.
    bla bla bla trams dynga bla bla bla

Jag älskar abort. Jag tycker abort är skitbra. Jag är nog abortrörelsens största fan, in fact, jag önskar FLER gjorde abort.
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
     I USA halshuggs barnen först och dras sen ut fullstora,men döda. Najs!
    Jag väntar fortfarande på belägg för detta fullständigt absurda påstående.
    Being intelligent is not a felony. But most societies evaluate it as at least a misdemeanor.
  • VulgusProfanum
    Där har du fel. Gränsen för när för tidigt födda kan överleva och gränsen för abort har redan suddats ut. Lagen har inte hunnit med tyvärr,men måste mycket snart ändras! Eller tillhör du kanske dem som vill ta död på fullgånga barn också? I USA halshuggs barnen först och dras sen ut fullstora,men döda. Najs!
    Nej man halshugger inte foster inte ens i USA.
  • Dorian Ertymexx
    Lady Dahmer skrev 2010-05-04 09:01:27 följande:
    bla bla bla trams dynga bla bla blaJag älskar abort. Jag tycker abort är skitbra. Jag är nog abortrörelsens största fan, in fact, jag önskar FLER gjorde abort.
    Det är du inte ensam om. Vi är strax sju miljarder. När jag föddes var vi fyra och någonting. Vi kommer ha fördubblat vår population under en generation. Och vi hade inte direkt enkelt att ha god levnadsstandard för alla ens när jag föddes.
  • BlommyNess12

halshuggna foster som dras ut fullstora... alltså jag skrattar så jag fucking dör..

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    BlommyNess12 skrev 2010-05-04 14:51:29 följande:
    halshuggna foster som dras ut fullstora... alltså jag skrattar så jag fucking dör..
    Kom ihåg att det var i USA, om man lägger till att det hände i USA så tror folk på alla sorters skrönor. {#lang_emotions_laughing}
    Being intelligent is not a felony. But most societies evaluate it as at least a misdemeanor.
  • Dorian Ertymexx
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-05-04 14:57:22 följande:
    Kom ihåg att det var i USA, om man lägger till att det hände i USA så tror folk på alla sorters skrönor.
    Well, det är kanske inte så konstigt iofs... Sarah Palin var nära att bli vicepresident, två mandatperioder med GW Bush... Seriöst, efter det kan man tro på fan det mesta som kommer därifrån. :P
  • Pluppi
    Ok men om en kvinna blir våldtagen o gravid, o inte vill behålla barnet, är det lika fel då oxå då menar du.? då måste du va helt i från vettet. som tror att en "GUD" skulle dömma henne.. om det finns en GUD så är det han som dömmer inte DU!!! du har ingen rätt att försöka ge kvinnor tjejer dåligt samvete för nått du tror att din gud tycker..du kan tycka vad du vill o ha dina åsikter, men dra fasiken inte in nån GUD i det hela!!!!
  • Dorian Ertymexx
    Pluppi skrev 2010-05-04 19:47:14 följande:
    Ok men om en kvinna blir våldtagen o gravid, o inte vill behålla barnet, är det lika fel då oxå då menar du.? då måste du va helt i från vettet. som tror att en "GUD" skulle dömma henne.. om det finns en GUD så är det han som dömmer inte DU!!! du har ingen rätt att försöka ge kvinnor tjejer dåligt samvete för nått du tror att din gud tycker..du kan tycka vad du vill o ha dina åsikter, men dra fasiken inte in nån GUD i det hela!!!!
    Haha, japp. Det där Jesus sade om att "döm icke på det att du bli dömd" (eller hur den nu gick) vekar gå många fundiskristna heeelt förbi. Likaså det där om att inte kasta första stenen, att se stickan i sin nästes öga men inte bjälken i sitt eget... Roligt och sorgligt i ett. ;)
  • Snuskpudding
    BlommyNess12 skrev 2010-05-04 14:51:29 följande:
    Fast det stämmer nästan. Partial birth abortion. Olagligt nu, men för ett par år sen lagligt. Man förlöser hela barnet förutom huvudet, sticker in en sax i navcken på bebisen och öppnar den. Dör inte barnet av det så sätts en slang in i hålet och hjärnan sugs up. JA detta är sant. Sök lite på nätet ska du se! Och dessa aborter gjordes fram till v 40 .
  • VirrigaVerna
    Snuskpudding skrev 2010-05-24 13:25:28 följande:
    Fast det stämmer nästan. Partial birth abortion. Olagligt nu, men för ett par år sen lagligt. Man förlöser hela barnet förutom huvudet, sticker in en sax i navcken på bebisen och öppnar den. Dör inte barnet av det så sätts en slang in i hålet och hjärnan sugs up. JA detta är sant. Sök lite på nätet ska du se! Och dessa aborter gjordes fram till v 40 .
    De här aborterna var även när de var lagliga väldigt ovanliga och de gjordes p.g.a. svåra fosterskador.
    Aborter görs inte i vecka 40 ens i USA så det i sig är en skröna som tyvärr sprids p.g.a. diverse antiabortpropaganda.
    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Selfish Geene
    Varje år utförs 50 000 000 aborter. Har du något förslag vad Gud ska göra med barnen som inte adopteras om deras mödrar avstår från att göra abort?
  • Bangbang

Jag tror att det garanterat finns en mening i det stora hela med aborter med. Saker och ting är förutbestämda och sker av en mening. Jag tror däremot inte Gud(om hon nu finns, är ganska säker att hon är en skröna) ser med blida ögon på de som klankar ned andra för deras val i livet. Jag tror att de som ligger sämst till är de som försöker pusha på andra ett sätt att leva, de som ser ner på andra, de som fördömer andra. De tror jag kommer få en blixt i huvudet sänt av Gud, tänk på det du.

Svar på tråden Abort är fel