• Anonym (stor bebis)

I blöja och klänning

Lördagskväll, sitter här ensam som vanligt, har min rosa sidenklänning på mig, den som är så kort att blöjan syns hela tiden. Vippig underkjol också. Önskar att någon enda människa accepterade mig som jag är och ville bry sig om mig. Men det lär väl inte finnas någon. *suck*

• Svar på tråden I blöja och klänning
  • plast killen

alla gillar vi olika saker, en del vill vara bebisar helt och hållet och en del vill bara ha en blöja och en del vill ha napp flaska eller bara en napp med mera,de finns så många olka saker innom den biten så att tro att bara för att nån vill ha blöja så e de inte lika men att dom vill vara bebis. och så länge de inte skadar nån så får man väl ha ppå sig vad som hellst. vad e skillnaden igentligen om en vuxen karl har en blöja på sig eller ett raffsett, kvinnokläder eller latex eller gummi? allt e bara fråga om vart man själv sätter sina gränser. att de ssen e svårt att få nån annan att ha förståelse för sin "fetich" e en annan sak! lycka till!

• tenan

Ge inte upp!
    Till slut träffar du någon som älskar dej just för att du är som  du är.

Har själv kämpat för att få förståelse för mitt behov att bära blöja och ÄNTLIGEN känner jag att jag fått, kanke inte full förståelse, men viss acceptans för detta.
    När jag fick möjlighet att bejaka detta blev jag själv förvånad vilken positiv förändring det hade på mitt välmående.

Så ge inte upp!!!! Det fixar sej!!! 

• Anonym

Nej alltså att gå igång på blöja verkar vrickat. Mina tankar går direkt till incest. Att någon har utnyttjat er som barn? Tycker väldigt synd om er. har ni barn själva? Blir ni kåta av att byta blöja på era barn?? Blir väldigt provocerad av sådant här och kunde inte låta bli att skriva även om jag ju inser att sådana som jag är just de personer som gör att ni känner er som freaks. Förlåt men jag kan inte hålla tyst.

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-06-10 10:05:27 följande:
    Nej alltså att gå igång på blöja verkar vrickat. Mina tankar går direkt till incest. Att någon har utnyttjat er som barn? Tycker väldigt synd om er. har ni barn själva? Blir ni kåta av att byta blöja på era barn?? Blir väldigt provocerad av sådant här och kunde inte låta bli att skriva även om jag ju inser att sådana som jag är just de personer som gör att ni känner er som freaks. Förlåt men jag kan inte hålla tyst.
    Jag har barn, de har passerat blöjåldern för länge sedan och svaret är såklart nej, jag blev inte ett dugg kåt av att byta blöja på dem. Det är mig det handlar om, inte mina barn.
  • Anonym (Näää)
    Så himla typiskt. Läste igenom hela tråden och blev så glad för att FL för en enda jävla gångs skull inte är så dömande och tråkiga, utan att TS istället fått genuint stöttande och uppmuntrande svar. You killed it. Du borde skämmas.

TS, det löser sig. Förr eller senare. Lycka till!
  • Tidsadverbial
    Fördomarna haglar.
  • Anonym (Undrande)

Hur går det för dig,har du funnit någon vän? Det finns Jag lovar dig.

• Anonym (stor bebis)
    Anonym (Undrande) skrev 2010-10-05 07:40:19 följande:
    Hur går det för dig,har du funnit någon vän? Det finns Jag lovar dig.
    Hej! Nej, dessvärre inte. Jag lär nog få framleva mitt liv i ensamhet.
  • Fru Anna

Du får inte ge upp och deppa ihop. Det är inte lika lätt för dig att hitta någon. Men det går! Det är jag helt säker på. Lycka till!

• Anonym (snälla)

Seriöst, ta av dej blöjan och ryck upp dej! Nu för tiden är allt "normalt", vart ska världen sluta?!?!

• Janice01

Är det en sexuell fetish du har? Sitter du där och runkar i din blöja och kjol eller har du det alltid när du är själv hemma?
    Känner en kille som alltid runkar i strumpbyxor och han får kontakt med likasinnade på ett par ställen på nätet. Använder du strumpbyxor också?

• Anonym (stor bebis)
    Fru Anna skrev 2010-10-12 11:21:25 följande:
    Du får inte ge upp och deppa ihop. Det är inte lika lätt för dig att hitta någon. Men det går! Det är jag helt säker på. Lycka till!
    Tack snälla Fru Anna, men hur?
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-10-15 14:35:58 följande:
    Tack snälla Fru Anna, men hur?
    Finns det inga svenska fetish-forum?

Är det livsnödvändigt för dig att leva ut alla fetisher tillsammans med någon? Du kanske får välja bort vissa saker om du gärna vill ha ett förhållande.
    Jag tycker om att göra vissa saker som min man inte gillar, så jag gör de när jag är ensam istället. Vi har ett toppenförhållande. Att känna sig missunnad är något man väljer.
Svar på tråden I blöja och klänning