Selfish Geene skrev 2010-07-16 01:41:16 följande:
"Jag är övertygad om att hennes själ vandrat vidare i en annan cosmos och vet va som händer i denna cosmos jag lever"
"Jag vet va jag vet o massa inte vet men en sak jag är jag säker på som va jag heter, jag dör inte sen blir det "game over"
"Jag har mkt starka metafysyska spänningar och upplever saker jag inte kan förmeddla därför blir en självklarhet för mig liv efterdöden"
Vill du fortsätta hävda att du aldrig "påståd VA SOM HÄNDER EFTER DÖDEN"??
Inom vetenskapen hävdar ingen att de "kan svara på allting", tvärtom! Däremot drar vetenskapen inte slutsatser utan att först kritiskt granska all tillgänglig bevisning
"det enda jag sa va mina drömmar och sa att jag vaknar till liv när jag dör inget annat! sen vet jag inget va som händer det vet jag inte" att vakna till ett liv eller komma i en annas kosmos betyder väl inte "HÄNDA" ?
Att hända är berätta en massa saker som blir i rad o det vet jag inget om enda jag vet o säker är att jag ska
vakna till ett annat nytt liv! Nu ska vi inte blanda sake o ting!
Nej, det va väl det jag sa
!"vetenskap ja det inte alltid de kan svara på allt", det inte så när de inte kan svara betyder inte att det
många som tror det inte sant! därför att vetenskapen"
kanske halkar efter har inte hunnit komma så långt".( för de fortfarande hålle på söka bevis)
men jag med min tro kanske kommit längre en vetenskap som kommer också dit så småning om...
Einstein påståd att man ska ha fantasi före kunskap då söker man kunskap så det är det jag gör o täpper inte
vägarna som ska leda mig dit heller! Försök o läsa mina meningar kan va lite jobbig kan erkänna att det inte besta svenska men om du läser några gånger kan du komma på va jag menar annars får du fråga!