• MrsCD

    Del 6 Göteborgsbebisar Jan-Feb-Mars 2010

    Ny tråd!

    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m44626249.html
    Del 2:www.familjeliv.se/Forum-11-222/m47159422.html
    Del 3:www.familjeliv.se/Forum-11-222/m49141489.html
    Del 4:www.familjeliv.se/Forum-11-222/m49615068-120....
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m50543681.html

    Mrs KF (Karin) - Johannes 13/1
    Tidvatten (Maria) - Linnéa 22/1
    FrökenDecibel (Josefin) - Elliot 8/2
    Suomigirl (Anne) - Ville 14/2
    Ärta (Mia) - Saga 15/2
    Caroline - Ingrid 17/2
    Katharina - Astrid 18/2
    Fru Vero- Viktor 26/2
    MissMii (Marie) - Amanda 4/3
    Picabo (Malin) - Oskar 4/3
    Angelica - Elin 6/3
    Jonna - Isabelle- 11/3

  • Svar på tråden Del 6 Göteborgsbebisar Jan-Feb-Mars 2010
  • MrsCD

    Måste skjuta fram fikat imorgon. Har möte med banken kl 10 för att se om vi kan hitta en lösning. Kan vi ta det vid 12 istället?

  • Barboter
    MrsCD skrev 2011-02-03 12:31:43 följande:
    Måste skjuta fram fikat imorgon. Har möte med banken kl 10 för att se om vi kan hitta en lösning. Kan vi ta det vid 12 istället?
    ja blir det som i morse att hon vaknar först 09.30 så blir det utmärkt =) 12 går alltså bra
  • Picabo

    Gick hem från jobbet med feber o halsont, ingen pump idag alltså, satsar på nästa vecka!

  • Jelica

    Jag måste bara få..... SKRIKA LITE AV LYCKA!!!! Allt funkar!!! Ska iofs bara lösa dagisplats men allt annat funkar så bra! OCH.. jag har träffat en ny kille! tror det kommer bli seriöst! Han är såå snäll, go och rar som man ska vara! Hästen är inte såld men borta på försäljning, trivs kanon i min lägenhet, betat av de flesta krediter mha skatteåterbäringen i december, får lön igen, ganska bra sådan, inneboende är fixat, tvättmaskin har jag numera och i morgon börjar jag på gym, räknar kalorier och börjar bli nöjd med min figur... ja jag är bara såå glad! För första gången på tre-fyra år!!! 


    Elin 2010-03-06 07:17 Mammas älskling!
  • Veeroo
    Picabo skrev 2011-02-03 14:41:43 följande:
    Gick hem från jobbet med feber o halsont, ingen pump idag alltså, satsar på nästa vecka!
    Attans, jag har pumpat iaf, får man se hur ont man har imorgon hehe...
    Jelica skrev 2011-02-03 20:41:18 följande:
    Jag måste bara få..... SKRIKA LITE AV LYCKA!!!! Allt funkar!!! Ska iofs bara lösa dagisplats men allt annat funkar så bra! OCH.. jag har träffat en ny kille! tror det kommer bli seriöst! Han är såå snäll, go och rar som man ska vara! Hästen är inte såld men borta på försäljning, trivs kanon i min lägenhet, betat av de flesta krediter mha skatteåterbäringen i december, får lön igen, ganska bra sådan, inneboende är fixat, tvättmaskin har jag numera och i morgon börjar jag på gym, räknar kalorier och börjar bli nöjd med min figur... ja jag är bara såå glad! För första gången på tre-fyra år!!! 
    Vad härligt! Det är du värd!
  • MrsCD

    Har godkänt dig, Vero!

    Rensade ur min garderob och sålde av lite kläder på Tradera. Till min förvåning sålde jag för 628kr! Tänk hur mycket pengar man har lagt i UFF-lådorna innan! Nu blir det Chris garderob nästa...

  • Barboter

    Ada: vad roligt! Du är verkligen värd lite lycka nu hoppas det smittar av sig på white så lägenheten blir såld också

  • MrsCD
    Jelica skrev 2011-02-03 20:41:18 följande:
    Jag måste bara få..... SKRIKA LITE AV LYCKA!!!! Allt funkar!!! Ska iofs bara lösa dagisplats men allt annat funkar så bra! OCH.. jag har träffat en ny kille! tror det kommer bli seriöst! Han är såå snäll, go och rar som man ska vara! Hästen är inte såld men borta på försäljning, trivs kanon i min lägenhet, betat av de flesta krediter mha skatteåterbäringen i december, får lön igen, ganska bra sådan, inneboende är fixat, tvättmaskin har jag numera och i morgon börjar jag på gym, räknar kalorier och börjar bli nöjd med min figur... ja jag är bara såå glad! För första gången på tre-fyra år!!! 
    Oj, hur kunde jag missa att läsa detta igår?! Så otroligt glad för din skull! Det fixar sig nog med dagisplats skall du se. Annars kanske jag skulle starta förskola om jag inte får något jobb och dessutom har en lägenhet över
  • Picabo
    Jelica skrev 2011-02-03 20:41:18 följande:
    Jag måste bara få..... SKRIKA LITE AV LYCKA!!!! Allt funkar!!! Ska iofs bara lösa dagisplats men allt annat funkar så bra! OCH.. jag har träffat en ny kille! tror det kommer bli seriöst! Han är såå snäll, go och rar som man ska vara! Hästen är inte såld men borta på försäljning, trivs kanon i min lägenhet, betat av de flesta krediter mha skatteåterbäringen i december, får lön igen, ganska bra sådan, inneboende är fixat, tvättmaskin har jag numera och i morgon börjar jag på gym, räknar kalorier och börjar bli nöjd med min figur... ja jag är bara såå glad! För första gången på tre-fyra år!!! 
    Jättekul Ada! Dagis löser sig säkert! Kanske inte blir exakt där man hade önskat, men det går att byta sen också!

    Jag är hemma idag med feber och känner mig rätt risig, har legat och sovit nästan hela fm, så jag får titta förbi en annan gång.  
  • polly P
    grattis angelica här åså! =) superduperkul. du strålar av lycka! =)

    pluttan är magsjuk. fast inget bajsade sen kl 7. puh. o ingen spya än heller. men massa feber åså =(
  • Veeroo
    MrsCD skrev 2011-02-04 09:02:51 följande:
    Annars kanske jag skulle starta förskola om jag inte får något jobb och dessutom har en lägenhet över
    Varför inte haha!
Svar på tråden Del 6 Göteborgsbebisar Jan-Feb-Mars 2010