Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
...du inte berätta för din partner, och varför?
...du inte berätta för din partner, och varför?
jag tänder mer på att läsa än fantisera själv
Har vid 40 års åldern träffat den stora kärleken och med honom så kan jag utforska allt som jag har drömmt om och har faktiskt inga fantasier som jag inte skulle kuna ta med honom, litar fullt ut på honom.
jag berättar de mesta sexfantasierna jag har för min sambo - och det är många det!
Hon säger att hon uppskattar sexpratet - men hon är inte så duktigt att prata själv - tyvärr!
Fantasier för mig skall vara ouppnåeliga - annars så kallar jag dem för planer
En fantasi som jag ibland kan ha är att ha ett harem och att jag totalt kan dominera kvinnorna.
Jag skulle då lägga upp fem sex stycken på rygg på rad på ett långt bord och gå omkring och knulla och slicka dem lite random sådär.
Jag skulle sedan be en av dem att ställa sig upp och tillsammans med mig slicka de övriga medan hon runkar mig samtidigt ...
Jag skulle också lägga upp några stycken så att de låg på rygg på varandra helt nakna och jag kunde stå mellan deras ben knulla allihopa.
t y p...
Det är fantasier det och just denna fantasi har jag inte delgett min sambo - ännu.
Har nog berättat allt....och sambon har berättaten heeel del för mig, men jag vet ju såklart inte om han berättat om precis ALLA sina fantasier.
Vi älskar att prata snusk, speciellt när vi har sex! Då bara väller det fram *s*
Sambon berättar allt han vill göra med mig och jag stönar fram att jag är en liten slyna som bara vill ha mer och mer kuk...
Mmmm....trevligt att tänka på, skönt att han kommer hem snart
En fantasi jag har som jag inte berättat är att jag vill se min fru bli knullad av flera män, se hur hon njuter av at bli påsatt ordendligt, vill gärna prata mer om dettadet finns en medlemsgrupp heter bangmywife, titta gärna in för mer diskusison ;)
Har en fantasi som jag gärna skulle vilja realisera!
Jag älskar att prata sex och blir otroligt kåt av att läsa och höra sexbravader och bedrifter.
Min sambo säger att hon gillar att höra mig sexprata -- men jag tycker jag får klent gensvar!
Jag fantiserar om att träffa någon/några i verkligheten som vill höra vad som händer i mitt sovrum och jag får höra vad som händer i deras sovrum. Vi skulle ge varandra "uppgifter" som min sambo och den andrrs partner inte får veta -- vi skulle sen rapportera hur det gick
Drömmen är ju också att någon blir så bra kompis med min sambo att de pratar sex och denna någon berättar för mig vad som sägs... Tror kanske att min sambo skulle vara mindre hämmad av att prata sex med utomstående...
hmmm...fantasier
En av flera fantasier jag har och som min partner inte vet om:
- att hon ligger med andra och jag vet om det. (Får se på)
- att hon ligger med andra utan att jag vet om det.
- få se henne slicka/bli slickad av en annan kvinna.
- vi skriver ett "kontrakt" och jag tvingas bära ett kuklås. Får typ 12 orgasmer per år och hon 300.
- ha trekant med henne och en kille till (enbart för att få se henne med en annan kille)
Ja, det är väl typ det. Har inte yppat ett ord om det men jag fantiserar om det när jag har sex med mig själv. :)
Jag är en gift 40+ are som har ett "normalt" sexliv med min man.
Dock ... har jag på senare tid en fantasi som tänder mig enormt för dess förbjudna karaktär.
- att min man är med en annan kvinna ! -
Jag vet, det är helknäppt!
Jag ser på sittande i en fåtölj i rummets hörn , eller upptäcker dom när de håller på som bäst
denna svartsjuka gör mig heltänd.
Ibland när jag är riktigt kåt - så är det min bästa väninna - han sätter på.
Jag blandar mig inte i leken själv utan är bara åskådare..
Skulle ibland NÄSTAN vilja att det hände i verkligheten...
En av flera fantasier jag har och som min partner inte vet om:
- att hon ligger med andra och jag vet om det. (Får se på)
- att hon ligger med andra utan att jag vet om det.
- få se henne slicka/bli slickad av en annan kvinna.
- vi skriver ett "kontrakt" och jag tvingas bära ett kuklås. Får typ 12 orgasmer per år och hon 300.
- ha trekant med henne och en kille till (enbart för att få se henne med en annan kille)
Ja, det är väl typ det. Har inte yppat ett ord om det men jag fantiserar om det när jag har sex med mig själv. :)
Kan väl säga att hon numera vet om att jag fantiserar om:
- att hon har sex med andra och jag vet om det.
- få se henne bli slickad av en annan kvinna (även slicka)
- att vi har trekant och hon får två kukar att underhålla.
och hon tog det bra, först lite tveksam men nu spinner hon lite på det. Hon brukar nämna det när vi ligger och jag kan även sexta lite med henne och det rinner verkligen till. Dock inget vi praktiserat än men i går när vi låg sa hon att hon ville suga samtidigt som hon blev knullad - hon fick suga på mitt finger och kom nästan direkt. När vi låg efteråt och myste frågade jag henne hur vi skulle göra för att hitta en till kuk till henne - hon svarade inte men jag såg att hon funderade.
... att jag vill ligga med hennes systrar. Det är självklart ingenting jag någonsin skulle genomföra, just därför är det fantasier.
I övrigt berättar jag om fantasier som involverar min fru, men de hon inte är inblandade i behöver hon inte känna till.
Vi delar våra fantasier med varandra, vissa försöker vi förverkliga, andra inte.
Döm inte varandra utan lyssna istället
Jag vågar inte berätta för min fru...
...att jag tänder på att fantisera om att binda hennes syster i källaren, klippa upp hennes kläder och knulla henne.
Annars har jag berättat en del förbjudna fantasier för henne, bland annat att vi har en extra man i sängen som jag också har sex med. Och fyrkanter med ett annat par.
Jag tycker att det är viktigt att vara gränsöverskridande, äventyrlig och modig hemma, det minskar driften att söka spänning utanför äktenskapet.
Jag vågar inte berätta för min fru...
...att jag tänder på att fantisera om att binda hennes syster i källaren, klippa upp hennes kläder och knulla henne.
Annars har jag berättat en del förbjudna fantasier för henne, bland annat att vi har en extra man i sängen som jag också har sex med. Och fyrkanter med ett annat par.
Jag tycker att det är viktigt att vara gränsöverskridande, äventyrlig och modig hemma, det minskar driften att söka spänning utanför äktenskapet.