• jfsebastian

Vilken/vilka sexfantasier vågar .....

...du inte berätta för din partner, och varför?

• Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
  • Anonym (cybersex)

jag tänder mer på att läsa än fantisera själv

• Trust me
    Tigerkattan skrev 2011-02-12 20:05:45 följande:
    Jag brukar skriva ner mina fantasier och ge till min man, med gott resultat och han brukar berätta om sina, så våra fantasier är väldigt öppna för varandra.
    Vi tänder på lite olika saker, så allt är inte möjligt att göra irl, men det är upphetsande att höra om dom ändå, antagligen för att den andra blir så het av sina fantasier.
    Sen har jag själv mer fantasier som vi inte kan testa irl, för det räcker för mig att bara ha det som fantasier, men han vill genomföra alla sina fantasier, är det vanligt att män fantiserar för riktig och kvinnor för fantasin? 
    Vilka fantasier är det din man vill genomföra som inte går? Inga detaljer utan mer generella drag. Vet du exakt vad det är i fantasierna som är viktigast för honom? Väldigt knepigt att svara ja på den frågan.

Jag tror inte män har så värst kinky fantasier. Är de kinky, särskilt homoerotiska eller undergivna, så finns det väldigt många skäl till att inte berätta. Handlar de om att dominera så kan de vara svåra att berätta om då man inte vill framstå som psykopat.

En fantasi som verkar vanlig eller som antas vara vanlig är att ha en trekant med två kvinnor. Den brukar förlöjligas och viftas bort med att den är ego och/eller att mannen ändå inte klarar att tillfredställa två kvinnor. Som att vara i centrum i sex automatiskt är ego när det handlar om män och till och med i mäns fantasier. Så vad återstår i fantasiväg som går att prata om? Varianter på vanilj som faktiskt är helt möjliga att genomföra här och nu.
  • Anonym (Dumma fantasier)
    Trust me skrev 2011-03-07 09:19:31 följande:
    En fantasi som verkar vanlig eller som antas vara vanlig är att ha en trekant med två kvinnor. Den brukar förlöjligas och viftas bort med att den är ego och/eller att mannen ändå inte klarar att tillfredställa två kvinnor. Som att vara i centrum i sex automatiskt är ego när det handlar om män och till och med i mäns fantasier. Så vad återstår i fantasiväg som går att prata om? Varianter på vanilj som faktiskt är helt möjliga att genomföra här och nu.
    Som en ren fantasi funkar den ju. Det är drömmen om att vara stark nog att räcka till för mer än en. Det behöver, som jag ser det, inte handla om att hela handlingen skulle vara centrerad på mannen.

Jag drömmer inte om det längre, eftersom det ofta känns långt bort nog att få älska med en. Min hetaste fantasi är att hon skulle ta initiativ, speciellt att hon skulle vilja ha sex för att ge mig njutning. Oralsex på hennes initiativ är en vanlig fantasi. Fast ibland kan jag fantisera på lite andra sätt, om att se henne älska med en annan (jag tror att den fantasin har att göra med att jag önskar att hon var mer sexintresserad, jag skulle vilja se henne riktigt kåt och kanske få veta vad hon egentligen vill ha, eller bara att hon skulle få vad jag inte kan ge henne).

Trekantsfantasier kan dyka upp ibland, men de brukar krascha när fantasin utvecklas lite, med insikten att jag skulle behöva fem-sex händer för att ge båda den uppmärksamhet de behöver, eller, om det är trekant med två killar, på obehaget med att ha sex där en annan man är inblandad. Jag är lite för ren hetero för det.
  • UPC
    jfsebastian skrev 2010-09-11 11:54:25 följande:
    ...du inte berätta för din partner, och varför?
    Jag tror det är viktigt att man delar på vissa fantasier och sedan att man har lite fantasier för sig själv med :) 
    Om man fantiserar ihop så blir det bägge tvås njutning :) 
  • Anonym (kär vid 40)

Har vid 40 års åldern träffat den stora kärleken och med honom så kan jag utforska allt som jag har drömmt om och har faktiskt inga fantasier som jag inte skulle kuna ta med honom, litar fullt ut på honom.

• Anonym (kjellig)

jag berättar de mesta sexfantasierna jag har för min sambo - och det är många det!
    Hon säger att hon uppskattar sexpratet - men hon är inte så duktigt att prata själv - tyvärr!

Fantasier för mig skall vara ouppnåeliga - annars så kallar jag dem för planer

En fantasi som jag ibland kan ha är att ha ett harem och att jag totalt kan dominera kvinnorna.
    Jag skulle då lägga upp fem sex stycken på rygg på rad på ett långt bord och gå omkring och knulla och slicka dem lite random sådär.
    Jag skulle sedan be en av dem att ställa sig upp och tillsammans med mig slicka de övriga medan hon runkar mig samtidigt ...
    Jag skulle också lägga upp några stycken så att de låg på rygg på varandra helt nakna och jag kunde stå mellan deras ben knulla allihopa.
    t y p...
    Det är fantasier det Skäms och just denna fantasi har jag inte delgett min sambo - ännu.

• Anonym (Joxie)

Har nog berättat allt....och sambon har berättaten heeel del för mig, men jag vet ju såklart inte om han berättat om precis ALLA sina fantasier.

Vi älskar att prata snusk, speciellt när vi har sex! Då bara väller det fram *s*
    Sambon berättar allt han vill göra med mig och jag stönar fram att jag är en liten slyna som bara vill ha mer och mer kuk...
    Mmmm....trevligt att tänka på, skönt att han kommer hem snart

• Anonym (Joxie)
    Anonym (kjellig) skrev 2011-03-24 11:46:33 följande:
    jag berättar de mesta sexfantasierna jag har för min sambo - och det är många det!
    Hon säger att hon uppskattar sexpratet - men hon är inte så duktigt att prata själv - tyvärr!

Fantasier för mig skall vara ouppnåeliga - annars så kallar jag dem för planer

En fantasi som jag ibland kan ha är att ha ett harem och att jag totalt kan dominera kvinnorna.
    Jag skulle då lägga upp fem sex stycken på rygg på rad på ett långt bord och gå omkring och knulla och slicka dem lite random sådär.
    Jag skulle sedan be en av dem att ställa sig upp och tillsammans med mig slicka de övriga medan hon runkar mig samtidigt ...
    Jag skulle också lägga upp några stycken så att de låg på rygg på varandra helt nakna och jag kunde stå mellan deras ben knulla allihopa.
    t y p...
    Det är fantasier det Skäms och just denna fantasi har jag inte delgett min sambo - ännu.

Haha, just den där fantasin har min sambo också *s*
    Vi ska nog kunna ordna det - inte direkt ett helt harem, men jag har planer på att bjuda in en annan tjej och tillsammans med henne leka med sambon. Sen ska vi lägga oss på varandra längst ut mot kanten på sängen och låta sambon doppa kuken i våra kåta små hål
  • Anonym (EvasMan)

En fantasi jag har som jag inte berättat är att jag vill se min fru bli knullad av flera män, se hur hon njuter av at bli påsatt ordendligt, vill gärna prata mer om dettadet finns en medlemsgrupp heter bangmywife, titta gärna in för mer diskusison ;)

• Anonym (kjellig)

Har en fantasi som jag gärna skulle vilja realisera!

Jag älskar att prata sex och blir otroligt kåt av att läsa och höra sexbravader och bedrifter.
    Min sambo säger att hon gillar att höra mig sexprata -- men jag tycker jag får klent gensvar!
    Jag fantiserar om att träffa någon/några i verkligheten som vill höra vad som händer i mitt sovrum och jag får höra vad som händer i deras sovrum. Vi skulle ge varandra "uppgifter" som min sambo och den andrrs partner inte får veta -- vi skulle sen rapportera hur det gick  

Drömmen är ju också att någon blir så bra kompis med min sambo att de pratar sex och denna någon berättar för mig vad som sägs... Tror kanske att min sambo skulle vara mindre hämmad av att prata sex med utomstående...

hmmm...fantasier

• Anonym (kjellig)
    Anonym (Joxie) skrev 2011-03-24 15:43:40 följande:
    Haha, just den där fantasin har min sambo också *s*
    Vi ska nog kunna ordna det - inte direkt ett helt harem, men jag har planer på att bjuda in en annan tjej och tillsammans med henne leka med sambon. Sen ska vi lägga oss på varandra längst ut mot kanten på sängen och låta sambon doppa kuken i våra kåta små hål
    Hmmm... ibland matchas det dåligt i naturen!!! Jag skulle ju träffat en som är dig!!! -- ja ja -- fantiserar vidare...
  • Anonym (Adam)

En av flera fantasier jag har och som min partner inte vet om:

- att hon ligger med andra och jag vet om det. (Får se på)

- att hon ligger med andra utan att jag vet om det.

- få se henne slicka/bli slickad av en annan kvinna.

- vi skriver ett "kontrakt" och jag tvingas bära ett kuklås. Får typ 12 orgasmer per år och hon 300.

- ha trekant med henne och en kille till (enbart för att få se henne med en annan kille)

Ja, det är väl typ det. Har inte yppat ett ord om det men jag fantiserar om det när jag har sex med mig själv. :)

• Anonym (Adam)
    Anonym (Fantasia) skrev 2010-09-12 11:19:15 följande:

Jag är en gift 40+ are som har ett "normalt" sexliv med min man.
    Dock ... har jag på senare tid en fantasi som tänder mig enormt för dess förbjudna karaktär. 
    - att min man är med en annan kvinna ! -
    Jag vet, det är helknäppt!
    Jag ser på sittande i en fåtölj i rummets hörn , eller upptäcker dom när de håller på som bäst
    denna svartsjuka gör mig heltänd.
    Ibland när jag är riktigt kåt - så är det min bästa väninna - han sätter på.
    Jag blandar mig inte i leken själv utan är bara åskådare..
    Skulle ibland NÄSTAN vilja att det hände i verkligheten...

Du är en sk cuckqueen! 😅
  • Anonym (Adam)
    Anonym (Adam) skrev 2015-08-13 13:39:41 följande:

En av flera fantasier jag har och som min partner inte vet om:

- att hon ligger med andra och jag vet om det. (Får se på)

- att hon ligger med andra utan att jag vet om det.

- få se henne slicka/bli slickad av en annan kvinna.

- vi skriver ett "kontrakt" och jag tvingas bära ett kuklås. Får typ 12 orgasmer per år och hon 300.

- ha trekant med henne och en kille till (enbart för att få se henne med en annan kille)

Ja, det är väl typ det. Har inte yppat ett ord om det men jag fantiserar om det när jag har sex med mig själv. :)

Kan väl säga att hon numera vet om att jag fantiserar om:

- att hon har sex med andra och jag vet om det. 

- få se henne bli slickad av en annan kvinna (även slicka)

- att vi har trekant och hon får två kukar att underhålla. 

och hon tog det bra, först lite tveksam men nu spinner hon lite på det. Hon brukar nämna det när vi ligger och jag kan även sexta lite med henne och det rinner verkligen till. Dock inget vi praktiserat än men i går när vi låg sa hon att hon ville suga samtidigt som hon blev knullad - hon fick suga på mitt finger och kom nästan direkt. När vi låg efteråt och myste frågade jag henne hur vi skulle göra för att hitta en till kuk till henne - hon svarade inte men jag såg att hon funderade. 

• Anonym (Fantasier)

... att jag vill ligga med hennes systrar. Det är självklart ingenting jag någonsin skulle genomföra, just därför är det fantasier. 

I övrigt berättar jag om fantasier som involverar min fru, men de hon inte är inblandade i behöver hon inte känna till. 

• Vi är två

Vi delar våra fantasier med varandra, vissa försöker vi förverkliga, andra inte.

Döm inte varandra utan lyssna istället

• Anonym (Jonny Lust)

Jag vågar inte berätta för min fru...

...att jag tänder på att fantisera om att binda hennes syster i källaren, klippa upp hennes kläder och knulla henne.

Annars har jag berättat en del förbjudna fantasier för henne, bland annat att vi har en extra man i sängen som jag också har sex med. Och fyrkanter med ett annat par.

Jag tycker att det är viktigt att vara gränsöverskridande, äventyrlig och modig hemma, det minskar driften att söka spänning utanför äktenskapet.

• Anonym (Adam)
    Anonym (Jonny Lust) skrev 2025-07-04 13:20:23 följande:

Jag vågar inte berätta för min fru...

...att jag tänder på att fantisera om att binda hennes syster i källaren, klippa upp hennes kläder och knulla henne.

Annars har jag berättat en del förbjudna fantasier för henne, bland annat att vi har en extra man i sängen som jag också har sex med. Och fyrkanter med ett annat par.

Jag tycker att det är viktigt att vara gränsöverskridande, äventyrlig och modig hemma, det minskar driften att söka spänning utanför äktenskapet.

Det med hennes syster ska du nog hålla för dig själv - ett tips bara. 
Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....