Se hit, hjälp finns att få! ProgesterAll är svaret!
Hej! För 7 år sedan fick jag reda på att jag hade PCO. Jag skulle aldrig kunna bli gravid spontant sade läkarna till mig. MEN snart är jag mamma till nummer fyra i syskonskaran. 6 år, 4 år, 1,5 år, och så bebis i magen.
Mycket har hänt och min äldsta flicka blev till genom IVF, och all tung medicinering som jag genomgått under åren har fått mig att må dåligt.
Min livshistoria är väl kanske inte så intressant men genom åren har jag själv räknat ut ett och annat och det visade sig att jag hade rätt!
För ett halvår sedan kom jag i kontakt med en näringsterapeut och jag förändrade min kost, käkade vitaminer och mådde så mycket bättre. MEN jag hade ett stort problem som jag fortfarande inte löst och det var min långa menscykel. Då hade jag mer än 50 dagar mellan mellan dagarna så att säga. Tur var väl att jag tog upp det här med min terapeut! Hon är tyligen "kompis" med en annan Naturmedicinare som är expert på hormoner. Jag gick på en av hans föreläsningar och fick tag på en helt ny creme som heter ProgesterAll. Jag börja använda den (då hade jag inga tankar på att bli gravid, utan ville bara få ordning på menscykeln) och för varje mens blev den kortare och kortare, sist var den nere i 32 dagar! Tankarna snurrade och jag och min man ville försöka bli gravida igen och det gick på andra försöket! INGEN annan medicinering. Det är helt otrologt. Nu är det så att jag haft problem med missfall och så också men det fixar samma creme! Blir man gravi så ska man fortsätta att smörja nu varje dag tom v 12. Detta för att fostret ska fastna så att säga. Nu idag var jag på tidigt ultraljud och såg min lilla bebis, lika fantastiskt varje gång.
Jag ville bara dela med mig av det här till alla er som kämpar med att bli gravida. TESTA DET HÄR! Ni har inget att förlora! Detta är ganska nytt så det är inte säkert läkarna hänger med i svängarna. Sök på nätet efter ProgesterAll och kolla på hormoni.se för att se hur ni ska använda den. #00 kr för en tub kostar det, som hittat! Lycka till!