• NiceGuy78

    Drömmar har betydese ?

    jag själv tror på att vissa drömmar kan tolkas via en dröm expert , Det finns många som är kapabela , Jag har själv studerat drömmar från ett religiöst perspektiv och jag kan med hjälp av mina lärare hjälpa andra att få sina drömmar avslöjades, menar att drömmen låsas upp och då vet man om det är nåt viktig med drömmen! Vi har Tre Kategorier i drömmar

    1- Gudliga drömmar = Drömmar som innehåller bara sanna meningar.
    2- Satanic drömmar= Drömmar som innehåller bara saker som gör människa ledsen , orolig och förvirrad
    3- Fantasi drömmar= Drömmar som man fantasier om , eller ser innan man sover , grejer som man tänker på hela tiden.

    Dina drömmar ska och kan bara vara en av dom tre kategorier ovan. för att veta om din drömmar betyder nåt måste du skicka till någon kunnig , för att få bra översätting för din dröm behöver du ange vissa info om dig., till ex ålder, kön,när såg du drömmen ( dag/natt)? , åt du mycket innan du sov? . sen lite info som kan hjälpa översättaren , liksom du pratar lite saker som du tror kan ha och göra med drömmen.

    Drömmar är unika , det är inte lätt att översätter dom på egen hand fast ibland kan finnas en färdig dröm som man inte behöva översätter överhuvudtaget. men ändå måste man få hjälp av någon.

    hur ser det svaret när man överlämnar sin dröm till den kunniga !
    du få antigen ett svar med att drömmen betyder så o så eller tyvärr din dröm är satanic eller din dröm innehåller både satanic och fantasier.

    jag vill att vi hålla tråden om just ämne Drömmar inget annat, ni som har och göra med det ämnet är välkommna, dom som inte har någon kunskap i det område är välkommna med.

    Tack.Glad

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-05 18:20
    Felstavning på rubriken

    Drömmar har betydelse ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-15 19:32
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    Diskussion på denna tråd är avslutad
    TACK
    TACK
    TACK
    TACK...............

  • Svar på tråden Drömmar har betydese ?
  • RamonaMaria

    Hoppas jag med! Har inga barn sen innan. Får helt enkelt vänta o se! Tack ändå!

  • hemvärnet
    NiceGuy78 skrev 2011-01-11 18:42:11 följande:
    Hej Ramona , vi vet inte som mkt om dig och om du har redan barn eller ej , det är  alltid bra med mera delaljer men i ditt fall så kan din dröm betyda bara två saker en av dessa är rätt och jag beklagar att det blir så för nu har jag verkligen inget som helst info om dig , som jag skrev i TS att vi alltid vill kolla omständigheter runt perosnen och så.

    första förklaring är att din dröm är bara fantasi eftersom du tänker på detta hela tiden.

    den andra förklaring är att du kommer verkilgen att bli gravid och ska föda en pojke , vi får hoppas att det blir den förklaring.
    Det var lite min poäng med inlägg 1 och 3
  • NiceGuy78
    hemvärnet skrev 2011-01-12 16:50:30 följande:
    Det var lite min poäng med inlägg 1 och 3
    Jag förstår dig hemvärnt, men två personer kan ser samma dröm men ändå blir annorlunda förklaring , den ena är till ex troende medan den andra är inte , till ex en troende som ser gud i drömmen har en förklaring medan den som är inte troende kan inte få sin dröm förklaras på samma sätt, dear det är så svårt att förklara hur detta går till , därför kräver en dröm översättare en viss info som jag skrev i TS.
  • hemvärnet

    Frågan är ju då om två troende kan se olika saker i drömmen?
    Vilken information skulle du behöva för att veta detta för att avgöra exempelvis RamonaMarias fråga?
    Är genuint nyfiken 

  • NiceGuy78
    hemvärnet skrev 2011-01-12 22:45:25 följande:
    Frågan är ju då om två troende kan se olika saker i drömmen?
    Vilken information skulle du behöva för att veta detta för att avgöra exempelvis RamonaMarias fråga?
    Är genuint nyfiken 
    Olika saker förklaras på olika sätt berorende på vad man har sett , hur gammal e man , är man gift eller ej , var drömmen på natten eller på dagen , sommar eller vinter tid. m.m  , den som översätter kan ha fel också det är inte alltid till 100 % .

    kolla Ramona har gett ledtråder liksom mens , mens har en förklaring i drömmen men eftersom hon har nämnt att hon har haft ett missfall och att hennes största önskan är o bli gravid så kan denna dröm vara på en fantasi.
    om du breätter en 5 min lång dröm så kan hända att det är bara en liten del som har meningar och resten är bara fantasi , vi letar ledtråder hela tiden . något i drömmen som betyder nåt.

    man ska också kunna fråga , hur se ut färgen på blodet , även färgen kan avgöra meningar. jag vet att du inte vill tro på sånt men det är alltid två sidor :) 
  • RamonaMaria

    ok, men basera på den här faktan vad du/ni kan få fram du. hade ju varit kul att veta.
    jag är 26 år, är sambo, drömde på natten för några dagar sne, alltså p vintern.

    i drömmen var färgen på blodet rött, i jag var i mitt egna hem. o var ledsen, men tror aldrig att jag grät över att mensen hade kommit. men hade en fruktansvärd känsla av tomhet o misslyckande. kan ju tillägga att vid tidpunkten jag drömde så var jag mellan ägglossning o mens. som, förresten inte kommit än, om det nu skulle vara av värde ;0)
    intressant tråd!

  • NiceGuy78
    RamonaMaria skrev 2011-01-13 04:58:25 följande:

    ok, men basera på den här faktan vad du/ni kan få fram du. hade ju varit kul att veta.
    jag är 26 år, är sambo, drömde på natten för några dagar sne, alltså p vintern.

    i drömmen var färgen på blodet rött, i jag var i mitt egna hem. o var ledsen, men tror aldrig att jag grät över att mensen hade kommit. men hade en fruktansvärd känsla av tomhet o misslyckande. kan ju tillägga att vid tidpunkten jag drömde så var jag mellan ägglossning o mens. som, förresten inte kommit än, om det nu skulle vara av värde ;0)
    intressant tråd!


    Hej Ramona , intressant info , Du , Har du och din sambo pratat eller funderat eller ska gifta er ?
    svara mig först så vi får se.
    tack.
  • RamonaMaria

    Jo då, det har varit på tapeten. En ev. Förlovning till sommaren men inte bröllop än på ett tag :)

  • NiceGuy78
    RamonaMaria skrev 2011-01-14 12:10:37 följande:
    Jo då, det har varit på tapeten. En ev. Förlovning till sommaren men inte bröllop än på ett tag :)
    Hej Romana , grattis på din förlovning i förväg , din dröm pratat just om detta ni kommer att gifta er , kan hända att det blir lite saker i vägen och du blir besviken att det dröja med  giftemålen , men förhoppningvis att ni gifta er när allt klarnar. lycka till med allt.
  • hemvärnet

    Så RamonaMaria: Det kan alltså bli så att ni gifter er eller så kan det bli så att ni inte gifter er. Hoppas att drömtydningen var till hjälp. Eh......

  • RamonaMaria

    Håller med, hemvärnet. Otippat svar, knappt så jag själv skulle kunna klura ut det ;) o svaren jag skulle få efter jag svarat på den frågan försvann visst

  • NiceGuy78

    Diskussionen på denna tråd är Avslutad.
    Tack för ni som deltog i diskussionen.  Plus


    Diskussionen på denna tråd är avslutad
  • Renesmee

    Det du tar upp TS tycker jag är lite bullshit
    för jag anser att drömmar är skapade, regiserade och amnus är av oss. Vi spelar alla roller, alla statister.

    Drömmar är vårat undermedvetna som förmedlar något till vårt medvetna.
    Alltså lilla jag medelar något till stora jag kan man säga.
    Drömmar har endast med den personen som drömmer dom. Så drömöexikon är rena bluffen.

  • Renesmee
    Renesmee skrev 2011-01-29 16:53:56 följande:
    Det du tar upp TS tycker jag är lite bullshit
    för jag anser att drömmar är skapade, regiserade och amnus är av oss. Vi spelar alla roller, alla statister.

    Drömmar är vårat undermedvetna som förmedlar något till vårt medvetna.
    Alltså lilla jag medelar något till stora jag kan man säga.
    Drömmar har endast med den personen som drömmer dom. Så drömöexikon är rena bluffen.
  • Borttagen användare

    hahaha renesmee... nödvändigt att göra tummen upp på sig själv.

    åhhh satt och leta efter denna tråd ett tag för men så är den nedlagd.. Rynkar på näsan

Svar på tråden Drömmar har betydese ?