Anonym (3 ggr/månad) skrev 2011-01-27 15:07:44 följande:
Det är enklare nu när man vet hur det fungerar. Mera behöver man inte känna sig att man inte duger, eller undra vad som är felet.
Det betyder också att man kan hålla på med sina rutiner utan att avbryta det för tidigt. Det blir kvällsmat och dusch, och efter det är det dags för sömn. På måndagen ska man vara hemma, resten av veckans kvällar kan man göra vad som helst annat...
Ingen annan kvinna har visat intresse, så jag har inte varit otrogen heller. Men, som sagt så har jag inget lösning på problemet. Jag kan endast tala om det...
Been there, done that!
Jag var också välbekant med romantik, förspel, och hon fick orgasm varje gång, ibland flera stycken. Och varje gång så tyckte hon att vi borde göra det oftare!
Ändå! Så var lusten borta 9 gånger av 10 när jag frågade. Och jag lärde mig ju efterhand när det var garanterat nej, så jag frågade kanske 2 gånger i veckan. Jag hade inget fast schema som du. Det enda jag kunde vara säker på var att om jag hade planerat något så tyckte hon det var så syyynd, att jag måste gå precis nu...
Men om jag ändrade mina planer så försvann hennes lust lika plötsligt och mystiskt!!
Till slut kunde jag inte njuta av det när vi väl hade sex. Jag låg bara och tänkte på att det bara var ett "mercy-fuck", att hon bara ställde upp när hon egentligen inte ville, och hur länge det skulle dröja till nästa gång.
Samtidigt ville hon ha kramar och pussar. Men jag drog mig undan mer och mer.
Inte för att "straffa" henne. Utan för att jag var rädd att göra något som hon skulle kunna tolka som en "invit" till sex, för då var den dagen förstörd...